0
späť
 

diskuze k tématu: Tříválcová Octavia 1.0 TSI v prodeji

kategórie zaradenia témy: česká vozidla, česká vozidla, česká vozidla, česká vozidla
kristian2
počet príspevkov273
dátum registrácie31.03.2015
Sobota 23.04.2016 07:17, k
to je šílené co sté octávie udělali už jsem to tu psal ošulená plechařina
reagovať
zmazaný používateľ
počet príspevkov
dátum registrácie
Sobota 23.04.2016 14:35, Jestli
použili z tédéíček nabyté dovednosti se snižováním emisí,klidně tam mohli dát starej dobrej nepřeplňovanej motor.EU komisař jim to promine-je to přece VW|
reagovať
Petr S
počet príspevkov1250
dátum registrácie28.11.2008
Nedela 24.04.2016 02:20, Čekám na 2 válec 0.66L turbo
Počkám si na úsporný turbo 2 válec o objemu max. 0.66L. Až takové auto někdo vyrobí, tak do toho jdu
reagovať
brin
počet príspevkov727
dátum registrácie28.03.2011
Nedela 24.04.2016 08:08, Stalo se
Tak to jsem zvědav, jestli dodržíte svůj slib. VW totiž už toto auto dávno vyrobil, jmenuje se XL1. Má dvouválec TDi 0,8 litru o výkonu 35 kW. A stojí pouhé 2 miliony.
reagovať
Reno
počet príspevkov1352
dátum registrácie30.03.2010
Pondelok 25.04.2016 09:50, RE: Stalo se
brin napísal:
Tak to jsem zvědav, jestli dodržíte svůj slib. VW totiž už toto auto dávno vyrobil, jmenuje se XL1. Má dvouválec TDi 0,8 litru o výkonu 35 kW. A stojí pouhé 2 miliony.



Dobře ty:)


reagovať
Petr S
počet príspevkov1250
dátum registrácie28.11.2008
Pondelok 25.04.2016 10:21, RE: Stalo se
brin napísal:
Tak to jsem zvědav, jestli dodržíte svůj slib. VW totiž už toto auto dávno vyrobil, jmenuje se XL1. Má dvouválec TDi 0,8 litru o výkonu 35 kW. A stojí pouhé 2 miliony.


No ale ty současný pidi motory 1.0L mají klidně 90 kW (ecoboost). Toto má objem a výkon srovnatelný se starým Wartburgem. Ten dvouválec musí mít taky cca 90 kW
reagovať
Citroenak
počet príspevkov727
dátum registrácie13.04.2012
Pondelok 25.04.2016 11:42, XL1
XL1 je celkom pekne auto pre dvoch, s nizkym odporom vzduchu a nizkou karoseriou. Mohlo by to naozaj byt auto buducnosti, keby nestalo tolko, kolko stoji, a keby do neho nedali polovicu motora z maleho traktora, ktory ma naozaj sialeny zvuk. Auto ma 35kw, co je za tie prachy tiez zabavne. Keby som videl niekoho v tom aute, asi by som sa mu iba zasmial. Takto sa nechat nachytat dokaze len clovek, co nepremysla. Jasne, ma to nizku spotrebu, ale za tie peniaze budem jazdit aj na V8 mustangu cely zivot naplno brzda plyn. Keby dali do tak maleho aerodynamickeho auta aj benzinovy turbomotor (napr ten 1.0TSI), spotreba by nebola o moc vyssia. A podvodny softver na nizke emisie sa predsa urcite da dat aj na benzin, potom to bude na pase vyrabat 1l benzinu na 100 km :)
reagovať
Petr S
počet príspevkov1250
dátum registrácie28.11.2008
Pondelok 25.04.2016 13:47, RE: XL1
Citroenak napísal:
XL1 je celkom pekne auto pre dvoch, s nizkym odporom vzduchu a nizkou karoseriou. Mohlo by to naozaj byt auto buducnosti, keby nestalo tolko, kolko stoji, a keby do neho nedali polovicu motora z maleho traktora, ktory ma naozaj sialeny zvuk. Auto ma 35kw, co je za tie prachy tiez zabavne. Keby som videl niekoho v tom aute, asi by som sa mu iba zasmial. Takto sa nechat nachytat dokaze len clovek, co nepremysla. Jasne, ma to nizku spotrebu, ale za tie peniaze budem jazdit aj na V8 mustangu cely zivot naplno brzda plyn. Keby dali do tak maleho aerodynamickeho auta aj benzinovy turbomotor (napr ten 1.0TSI), spotreba by nebola o moc vyssia. A podvodny softver na nizke emisie sa predsa urcite da dat aj na benzin, potom to bude na pase vyrabat 1l benzinu na 100 km :)


Bude to potřeba ještě trochu doladit. Např. dát tam 4 kompressory, 3 turba a pořádně to načipovat. To by v tom byl čert aby z toho nevytáhli aspoň 110 kW při spotřebě 2L na 100.
reagovať
AnderN
počet príspevkov53
dátum registrácie09.05.2007
Utorok 26.04.2016 14:58, RE: XL1
Petr S napísal:
Bude to potřeba ještě trochu doladit. Např. dát tam 4 kompressory, 3 turba a pořádně to načipovat. To by v tom byl čert aby z toho nevytáhli aspoň 110 kW při spotřebě 2L na 100.

To mi zní jako uvažování komisaře z brusele
reagovať
Petr S
počet príspevkov1250
dátum registrácie28.11.2008
Utorok 26.04.2016 23:02, RE: XL1
AnderN napísal:
Petr S napísal:
Bude to potřeba ještě trochu doladit. Např. dát tam 4 kompressory, 3 turba a pořádně to načipovat. To by v tom byl čert aby z toho nevytáhli aspoň 110 kW při spotřebě 2L na 100.
To mi zní jako uvažování komisaře z brusele


Myslím, že s tím dřív či později nějaká automobilka přijde sama od sebe. Ten rozpůlený 1.6 TDi je toho důkazem. 4 kompressory a 3 turba se můžou zdát jako nesmysl, ale pak někdo přijde a udělá to

Nejsem doufám gramatický fašista, ale koukám, že taky skloňujete Brusel podle vzoru pr*el. Správně je to tuším podle vzoru Hrad
reagovať
Citroenak
počet príspevkov727
dátum registrácie13.04.2012
Streda 27.04.2016 12:39, RE: XL1
Petr S napísal:
Citroenak napísal:
XL1 je celkom pekne auto pre dvoch, s nizkym odporom vzduchu a nizkou karoseriou. Mohlo by to naozaj byt auto buducnosti, keby nestalo tolko, kolko stoji, a keby do neho nedali polovicu motora z maleho traktora, ktory ma naozaj sialeny zvuk. Auto ma 35kw, co je za tie prachy tiez zabavne. Keby som videl niekoho v tom aute, asi by som sa mu iba zasmial. Takto sa nechat nachytat dokaze len clovek, co nepremysla. Jasne, ma to nizku spotrebu, ale za tie peniaze budem jazdit aj na V8 mustangu cely zivot naplno brzda plyn. Keby dali do tak maleho aerodynamickeho auta aj benzinovy turbomotor (napr ten 1.0TSI), spotreba by nebola o moc vyssia. A podvodny softver na nizke emisie sa predsa urcite da dat aj na benzin, potom to bude na pase vyrabat 1l benzinu na 100 km :)
Bude to potřeba ještě trochu doladit. Např. dát tam 4 kompressory, 3 turba a pořádně to načipovat. To by v tom byl čert aby z toho nevytáhli aspoň 110 kW při spotřebě 2L na 100.


Osobne si myslim, ze casom sa bude ako pohon auta vyrabat turbo, a na nom bude maly spalovaci motor a kompresor :)
reagovať
AnderN
počet príspevkov53
dátum registrácie09.05.2007
Štvrtok 28.04.2016 12:09, RE: XL1
Petr S napísal:
Nejsem doufám gramatický fašista, ale koukám, že taky skloňujete Brusel podle vzoru pr*el. Správně je to tuším podle vzoru Hrad

Ponechávám na fantazii laskavého čtenáře
reagovať


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.