Ma007 napísal:
"Testovaný yeti má najeto 55 tisíc kilometrů a zatím jsme neměli žádnou poruchu. V těchto kilometrech se ještě nedá hovořit o spolehlivosti, ale absence jakékoliv závady mezi dvěma servisními intervaly je příjemná." To snáď nemyslíte vážne? Do 100tkm je akákoľvek závada (mimo vypálených žiaroviek) hanbou automobilky. Hádam si nekupujem nové auto aby riešil nejaký servis. Nech si VW vyhodí z hlavy, že im budú majitelia prispievať na živobytie ako je tomu pri 1,2/1,4TSi.
Já jsem u Nissan xTrail 2,2 TDi měnil celý motor po 40 000 km. Prasknul rozvodový řetěz. V 80 000 km odešlo první turbo, po dalších 45 000 km i to nové vyměněné. Takže 100 tisíc bez jakékoliv závady není zae tak úplná samozřejmost.