0
späť
 

diskuze k tématu: Škoda Superb druhé generace - jak se s ním jezdí?

kategórie zaradenia témy: česká vozidla
Pepee
počet príspevkov61
dátum registrácie09.02.2016
Streda 07.09.2016 08:31, sup 2 vs. Oct 3
jen jeden poznatek ke srovnání O3 a S2 (vím, že Vy jste srovnával cenu) - kolega díky spolujízdě 4 lidí do práce denně střídá svezení v O3 1,8 Tsi, S2 1,8 Tsi a několikrát mi opakoval, že O3 je znatelně pohodlnější na jízdu, než ten Superb. Jak už bylo mnohde napsáno, je to tím, že S2 je na protaženém (úzkém) podvozku O2 - PQ35. A aby ten jezevčík nedělal za jízdy takové kraviny jako S1, tak ho hezky utáhli na tlumičích a pohodlí utrpělo.

A chválím za výměnu oleje po 15 tis, myslím, že na tom vyděláte hlavně Vy..
Přeji ať Vám S2 dobře a dlouho slouží :)
reagovať
Klouzan
počet príspevkov5
dátum registrácie12.05.2012
Streda 07.09.2016 10:37, pohodlnejsi ...
To ze je pohodlnejsi O3 nez S2 me prijde az neuveritelne.Nikdy jsem v O3nejel,tak nevim,ale vetsina znamych mi rekla opak,motorizace tedy vetsinou tdi 1,6 a 2,0(110kW).I v autosalonu Skoda mi vzdy rikaji,ze O3 horsi :) Musim se nekdy svezt
reagovať
Pepee
počet príspevkov61
dátum registrácie09.02.2016
Streda 07.09.2016 11:00, RE: pohodlnejsi ...
Klouzan napísal:
To ze je pohodlnejsi O3 nez S2 me prijde az neuveritelne.Nikdy jsem v O3nejel,tak nevim,ale vetsina znamych mi rekla opak,motorizace tedy vetsinou tdi 1,6 a 2,0(110kW).I v autosalonu Skoda mi vzdy rikaji,ze O3 horsi :) Musim se nekdy svezt


Mluvím jen za kolegu, má zadnice to osobně nezkoušela. Jen upřesním, že tato konkrétní O3 má díky motoru vzadu víceprvek a plechová 16" kola a ten konkrétní S2 má alu 17". Jestli to může mít vliv, nevím. Jezdí se s těmito auty po celkem rozbité a zatáčkovité cestě (Příbram-Jince), která pohodlí vozu opravdu prověří. Osobně jsem jezdil jen se služební O3 1,6 TDI a proti mému Focusu to byla celkem žehlička.
reagovať
zmazaný používateľ
počet príspevkov
dátum registrácie
Streda 07.09.2016 22:39, co člověk...
pánové co člověk to názor... já na S1 najel bezmála 400tkm a pravdou je že S2 je tvrdší,nicméně nevadí mi to (ano mohlo by to být lepší ale není) co ale nedokážu snést je jaksi "gumový" charakter podvozku O3, nevím jak jinak to napsat, prostě gumový, taky tapecírung resp. jeho zvuky na nerovnostech mi evokují pocit jako bych jel krabici od banánů, což S2 nedělá ale paradoxně S3 už taky trochu jo...

S1 bych řekl si také nechal hodně líbit (pokud se houpal skoro bych viděl vinu v tlumičích a čepech), S2je stabilnější v přímým směru v zatáčkách bych řekl že možná S1 mírně lepší...


majiteli poklonu za včasné výměny oleje, specielně u tohoto motoru (jako jiných tsi) se prodlouží životnost o mnoho desítek tkm!
reagovať
ctverak
počet príspevkov255
dátum registrácie01.08.2007
Piatok 09.09.2016 07:25, RE: pohodlnejsi ...
Pepee napísal:
Klouzan napísal:
To ze je pohodlnejsi O3 nez S2 me prijde az neuveritelne.Nikdy jsem v O3nejel,tak nevim,ale vetsina znamych mi rekla opak,motorizace tedy vetsinou tdi 1,6 a 2,0(110kW).I v autosalonu Skoda mi vzdy rikaji,ze O3 horsi :) Musim se nekdy svezt
Mluvím jen za kolegu, má zadnice to osobně nezkoušela. Jen upřesním, že tato konkrétní O3 má díky motoru vzadu víceprvek a plechová 16" kola a ten konkrétní S2 má alu 17". Jestli to může mít vliv, nevím. Jezdí se s těmito auty po celkem rozbité a zatáčkovité cestě (Příbram-Jince), která pohodlí vozu opravdu prověří. Osobně jsem jezdil jen se služební O3 1,6 TDI a proti mému Focusu to byla celkem žehlička.


SII máme ve firmě a současně i OII a můžu říct že superb je o něco pohodlnější.
Jestli je OIII lepší než dvojkový superb nevím, ale standartní OIII s vlečnou zadní nápravou je podle mnohých názorů tvrdá a uskákaná jako prase, překvapivě modely OIII RS jsou pohodlnější a to zřejmě díky zadní víceprvkové nápravě což je případ i verze 1,8TSi.

reagovať
Abík
počet príspevkov93
dátum registrácie20.01.2009
Sobota 10.09.2016 06:31, To máte tak.
Auto koupíte, nebo dostanete nové. Jezdíte s ním a na jeho jízdní vlastnosti po známých trasách si pomalu zvyknete tak, že vám ani nepřipadá jak se postupně mění. Pochopitelně, že k horšímu. Jak říkají odborníci, nastává inherence jízdních vlastností. Když tu náhle vám začne cosi vzadu poklepávat, zejména na horších vozovkách. Auto má najeto necelých 80 tis. km. Servis zjistí, že je vadný levý zadní tlumič. A tak vám doporučí, s ohledem na stav ujetých km vyměnit všechny 4. Oni totiž ty ostatní tlumiče vykazují vykazují z bídou 50 až 60% účinnost jako studené. Což potom, když jsou zahřáté dlouhou jízdou. Spolu s tím vyměníte i pneumatiky. Najednou zjistíte, opět jízdou po stále stejných trasách, že řídíte úplně, ale úplně jiné auto. Auto lépe zatáčí, drží stopu, volant do zatáček méně utahujete, zejména do těch hrbolatějších. Doslova musíte zpomalit jízdní tempo a na jiné jízdní vlastnosti si zvykat. A tak se koloběh opakuje. Ze zkušenosti považuji 120 tis. uj. km na tlumičích za krajní mez pro bezpečnou jízdu. Už jsem nejezdil přes 1,3 mega km.
reagovať
Zdeny60
počet príspevkov1247
dátum registrácie08.09.2009
Sobota 10.09.2016 06:57, RE: To máte tak.
Abík napísal:
Auto koupíte, nebo dostanete nové. Jezdíte s ním a na jeho jízdní vlastnosti po známých trasách si pomalu zvyknete tak, že vám ani nepřipadá jak se postupně mění. Pochopitelně, že k horšímu. Jak říkají odborníci, nastává inherence jízdních vlastností. Když tu náhle vám začne cosi vzadu poklepávat, zejména na horších vozovkách. Auto má najeto necelých 80 tis. km. Servis zjistí, že je vadný levý zadní tlumič. A tak vám doporučí, s ohledem na stav ujetých km vyměnit všechny 4. Oni totiž ty ostatní tlumiče vykazují vykazují z bídou 50 až 60% účinnost jako studené. Což potom, když jsou zahřáté dlouhou jízdou. Spolu s tím vyměníte i pneumatiky. Najednou zjistíte, opět jízdou po stále stejných trasách, že řídíte úplně, ale úplně jiné auto. Auto lépe zatáčí, drží stopu, volant do zatáček méně utahujete, zejména do těch hrbolatějších. Doslova musíte zpomalit jízdní tempo a na jiné jízdní vlastnosti si zvykat. A tak se koloběh opakuje. Ze zkušenosti považuji 120 tis. uj. km na tlumičích za krajní mez pro bezpečnou jízdu. Už jsem nejezdil přes 1,3 mega km.


Tak to mě pojeb

Po 80tkm tlumiče na 50% účinnosti??? Já jsem byl loni na STK se svým starým Subaru legacy z roku 2006 a mnechal jsem si zkontrolovat spodek - tlumiče, pevnost závěsů a brzdy na nové moderní stolici (třepačka). A ´ted tě asi budu šokovat: po 11 letech a 230tm mánejhorší tlumič (PP) účinnost přes 70%!! Ostatní jsou mezi 80-85%!!!!!!!!!!! PO 11 letech. Auto jezdí z 85% okresky na Šumpersku. Asi to ti blbí japonci neumějí udělat, aby jim po 3 letech tlumiče vytekly a zákazník musel koupit za nemalý peníz knečně nové

Jinak se mohu vyjádřit k OIII 1,6 dýzl z roku 2016 (kupováno do firmy letos v únoru a současný nájezd cca 40tkm). Děs a běs. Více slov netřeba. Uskákané, hlučné, jízdní pohoda na nule, protože nad nějakých 100km/h vzadu slyšíš jen hučení od zadních kol a vítr. O motoru se nevyjadřuji, ten docela ujde. Ale auto jako celek by mi domů nesmělo. A obzvláště za ty nekřesťnský prachy!!! Holt , český stádo sliní blahem, když si tohle dovezou domů. Usedu do svýho starýho pekáče a připadám si jako Alenka v řiši divů. Tak tohle je ta Simply never Obě staré oktávky 1, co jsem měl, s 1,9TDI, jak jinka,. byly co do komfortu jízdy daleko lepší, než tato O III. Stačí jen v práci vzít O II s 1,9 a je to hned znát. Čím novější, tím horší.
reagovať
Klouzan
počet príspevkov5
dátum registrácie12.05.2012
Nedela 18.09.2016 15:13, ty tlumice
Ja si take myslim,ze 120tkm je na tlumice po nasich cestach akorat.Samozrejme,ze najedete klidne 300tkm.Ale uz proste nefunguji.A testy tlumicu,tem tedy neverim zatim vubec,mozna uz jsou nejake spolehlive,ale zatim o nich nevim.Absolvoval jsem jich nekolik s ruznymi auty od francouze,koncernove auta a treba japonec,napr Nissan Maxima a nikdy mi neukazaly horsi nez 70% a pritom uz byly podle jizdnich dojmu ko.Vymenil jsem a uplne neco jineho.
reagovať


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.