Až na ten interiér, který vypadá jako u lepší oktávky se mi líbí. Inspirace Audi je zjevná, ale povedená. Jsem zvědavý, jak bude vypadat naživo. Elektronickou parkovací brzdu měli dát na přání, mě osobně nevyhovuje a v mnohých případech jde i o nepraktické řešení. Navíc jednoduchý systém - páka, lanovody, pokládám i za důležitý bezpečnostní prvek. To že zrušili twindoor je škoda, ale pravdou je, že systém zabíral víc místa a ubíral tak kufru i designu. Aspoň že zachovali liftback. Sedany jsou dnes už praktičtější než kdysi, ale přece jen celé výklopné víko bývá k nezaplacení. Opět mohl dát výrobce zákazníkům na výběr mezi sedanem a liftbackem (to už by byl Pašík pěkně namydlený). To, že nebude v Superbu Bi-TDI mi nevadí, i silnější TDI jede jak prokopnuté o 2,0 TSI ani nemluvě. Kromě častého tahání těžkých přívěsů stejně nemá BI-TDI praktičtější význam. Ceny jsou i přes zdražení přijatelné, vzhledem k velikosti a výbavě auta. Navíc většina třídních konkurentů za ty samé peníze nabízí prostor oktávky a někdy ani to ne. Superb je oproti nim už kus pořádného auta. No, jsem zvědavý jak se bude prodávat, hlavně mimo naše území.