0
späť
 

diskuze k tématu: Nová Škoda Superb - jaký motor vybrat?

kategórie zaradenia témy: poradna, jaký typ motoru vybrat, technické dotazy, česká vozidla
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 12.05.2008 00:05, edmund
Chci si ho koupit s tím 1,2 htp, tříhrnkem.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 12.05.2008 02:34, RE: edmund
anonym napísal:
Chci si ho koupit s tím 1,2 htp, tříhrnkem.
Já taky a pojedu s celou rodinou na dovolenou do Itálie.Už se těším, jak budu fičet přes Alpy!
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 12.05.2008 05:39, Motor
Možá že kadla, kadla je konstrukčně zastaralý. Má ale přece božskej krouťák vodcpodu a ten ničím nenahradíš! A ve stříbrné Octávii je super. Přece si nekoupím Škodu s motorem od PSA! U Supra jsem zvědavej na výbavu. Mám takový podezření, že jej budou chtít prodávat v ČR o 10% dráž než v Německu. Pokud to tak bude, nebudu mít se Škodou problémy... . Suberb je ale auto, který se může vyplatit. Na rozdíl od předražených Fábií a Octávií.

Osel
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 12.05.2008 06:47, "velký výběr motorizací"
Tak to vypadá, že pověstný koncernový bohatý výběr motorizací se smrsknul na 1 možnost a to motor 1,8 TSI. Diesel CR by mohla být docela dobrá alternativa, ale to by nesměla stát o více jak 100 tis. Kč více. Motor 1,4 TSI do vozů jako Passat, Tiguan, Superb je docela úlet. Svezl jsem se s VW Tiguanem s tímto motorem a motor je to sice docela živý a výkonný, ale musí se docela vytáčet, ale pak žere i trávu kolem silnice.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 12.05.2008 07:56, RE: Motor
anonym napísal:
Možá že kadla, kadla je konstrukčně zastaralý. Má ale přece božskej krouťák vodcpodu a ten ničím nenahradíš! A ve stříbrné Octávii je super. Přece si nekoupím Škodu s motorem od PSA! U Supra jsem zvědavej na výbavu. Mám takový podezření, že jej budou chtít prodávat v ČR o 10% dráž než v Německu. Pokud to tak bude, nebudu mít se Škodou problémy... . Suberb je ale auto, který se může vyplatit. Na rozdíl od předražených Fábií a Octávií.

Osel
Zase nejlepší auto na tipcarsu,jak to v té škodě jen dělají,vždycky jednička.I kdyby do superba dali tříválec z wartburga,stejně bude jednička.No,hold - pořád se člověk učí.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 12.05.2008 08:06, RE: "velký výběr motorizací"
anonym napísal:
Tak to vypadá, že pověstný koncernový bohatý výběr motorizací se smrsknul na 1 možnost a to motor 1,8 TSI. Diesel CR by mohla být docela dobrá alternativa, ale to by nesměla stát o více jak 100 tis. Kč více. Motor 1,4 TSI do vozů jako Passat, Tiguan, Superb je docela úlet. Svezl jsem se s VW Tiguanem s tímto motorem a motor je to sice docela živý a výkonný, ale musí se docela vytáčet, ale pak žere i trávu kolem silnice.
Ja bych se s pise bal toho, ze auta jsou dost tezka na 1.4 TSI. Budou asi brzo dost unavene motory. Je to super motor do fabie nebo golfa. Ale passat se superbem ? Nerikam, ze to nejede, vykonove je dostacujici jako zakladni motor, jen nevim jak s zivotnosti.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 12.05.2008 08:29, Superb
S motorizací 1,4 dosáhne zrychlení 0-100 za sedm - minut
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 12.05.2008 09:21, RE: Motor
anonym napísal:
Možá že kadla, kadla je konstrukčně zastaralý. Má ale přece božskej krouťák vodcpodu a ten ničím nenahradíš! A ve stříbrné Octávii je super. Přece si nekoupím Škodu s motorem od PSA! U Supra jsem zvědavej na výbavu. Mám takový podezření, že jej budou chtít prodávat v ČR o 10% dráž než v Německu. Pokud to tak bude, nebudu mít se Škodou problémy... . Suberb je ale auto, který se může vyplatit. Na rozdíl od předražených Fábií a Octávií.

Osel
Ale jo, jako základní motor pro důchodce, kteří to nebudou honit to nemusí být špatný.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 12.05.2008 09:25, RE: Motor
anonym napísal:
Ale jo, jako základní motor pro důchodce, kteří to nebudou honit to nemusí být špatný.
Jaký motor, 1,9 kadla s 77nebo ta a 1,4?
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 12.05.2008 10:19, zastaralý diesel
K té konstrukční zastaralosti systému PD jenom tolik že vznikl dlouho po common-railu. Má stále pozoruhodný výkon, spotřebu a zejména spolehlivost. Jediný důvod jeho konce jsou emise. Autor článku tohle dobře ví a přesto si v článku neodpustí zavádějící poznámku.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 12.05.2008 11:03, RE: zastaralý diesel
anonym napísal:
K té konstrukční zastaralosti systému PD jenom tolik že vznikl dlouho po common-railu. Má stále pozoruhodný výkon, spotřebu a zejména spolehlivost. Jediný důvod jeho konce jsou emise. Autor článku tohle dobře ví a přesto si v článku neodpustí zavádějící poznámku.
Tak jestli PD je nějaký výkřik Hi-technogy, tak já jsem papež Možná ho němčouři vymysleli nedávno, ale za hovno stojí stejně, v tom nikdo nelhal. Nedávno jsem jel s VW touranem, auto v kůži, výbava jako hovado, ale když jsem se rozjel, tak to prostě bylo hlučný. Třeba svezení s P 406 HDI je proti tomu jedna báseň, jenže tam se serou zase jiný věci, ach jo
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 12.05.2008 12:08, RE: Motor
anonym napísal:
Jaký motor, 1,9 kadla s 77nebo ta a 1,4?
Z těhle dvou bych volil radši ten 1,9 TDi 77 KW. Superb bude snad dobře odhlučněný a tenhle motor snad vydrží víc než 1,4 TSI, kterému osobně moc co se týče životnosti a poruchovosti nevěřím. Ta uváděná zastaralost TDI PD spočívá spíše ve větší hlučnosti, ale obecně jsou úspornější než stejně objemné CR motory - a co si budeme povídat, to je hlavní důvod, proč se diesely prodávají.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 12.05.2008 13:12, škodka? Nikdy!
Naprostá klasika - nabídne to celkem nic, a bude to stát hrozně moc. To je už hold cenová politika SchadeAuto, a.g. Konkurence nabídne za méně penízků více auta. Nejmarkantnější je to snad u Fábií. Malý auto, žádná výbava, a přesto je to velmi drahá kára.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 12.05.2008 13:17, RE: edmund
anonym napísal:
Chci si ho koupit s tím 1,2 htp, tříhrnkem.
Není to moc nadupaný ? Já bych bral 1,1 ! )
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 12.05.2008 13:46, RE: Motor
anonym napísal:
Z těhle dvou bych volil radši ten 1,9 TDi 77 KW. Superb bude snad dobře odhlučněný a tenhle motor snad vydrží víc než 1,4 TSI, kterému osobně moc co se týče životnosti a poruchovosti nevěřím. Ta uváděná zastaralost TDI PD spočívá spíše ve větší hlučnosti, ale obecně jsou úspornější než stejně objemné CR motory - a co si budeme povídat, to je hlavní důvod, proč se diesely prodávají.
Souhlas. Kdybych si měl vybrat z těchto dvou, tak pokud bych kašlal na ekologii, tak spíše kadla, kadla.

Osel
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 12.05.2008 14:29, Dotaz redakci....? Kastlík u spolujezdce
Pane Šikl jsem se chtěl zeptat jestli jsou udávané ceny (daná vybava)s víkem úložného prostoru před spolujezdcem,nebo si ho musím dokoupit a kolik mě to doukoupení bude stát.Díky za odpověd
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 12.05.2008 14:36, RE: zastaralý diesel
anonym napísal:
K té konstrukční zastaralosti systému PD jenom tolik že vznikl dlouho po common-railu. Má stále pozoruhodný výkon, spotřebu a zejména spolehlivost. Jediný důvod jeho konce jsou emise. Autor článku tohle dobře ví a přesto si v článku neodpustí zavádějící poznámku.
Hlavní důvod byl a je: peníze. Emise se dají vyřešit DPF, jako FAP u HDi... Prostě PD je slepá cesta z hlediska výr. nákladů a kultury chodu Soudruzi z VW si dobře uvědmili chybu, nicméně bylo potřeba náklady na vývoj dostat zpět do baráku. Mezitím HDi, JTD utekly o pár km dál, o CR od MB a Japonců nemluvě...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 12.05.2008 14:40, RE: Dotaz redakci....? Kastlík u spolujezdce
anonym napísal:
Pane Šikl jsem se chtěl zeptat jestli jsou udávané ceny (daná vybava)s víkem úložného prostoru před spolujezdcem,nebo si ho musím dokoupit a kolik mě to doukoupení bude stát.Díky za odpověd
už od příplatkové verze SuperHyperMaxiElegance dávají kastlík při zakoupení dvou vozů kastlík zdarma. Jo a musíte to pořídít na nějaký zaručeně výhodný leasing. No a ještě vlastně manipulační poplatek cca 4.999,-. Ale bude zdarma namontováno expertem automobilky!!!
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 12.05.2008 14:55, RE: Dotaz redakci....? Kastlík u spolujezdce
anonym napísal:
už od příplatkové verze SuperHyperMaxiElegance dávají kastlík při zakoupení dvou vozů kastlík zdarma. Jo a musíte to pořídít na nějaký zaručeně výhodný leasing. No a ještě vlastně manipulační poplatek cca 4.999,-. Ale bude zdarma namontováno expertem automobilky!!!
a bude na to prodloužená záruka - 2 roky + 1den! nevztahuje se ale v případě užívání kastlíku - už po prvním použití/otevření záruka propadá!
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 12.05.2008 15:00, RE: Dotaz redakci....? Kastlík u spolujezdce
anonym napísal:
a bude na to prodloužená záruka - 2 roky + 1den! nevztahuje se ale v případě užívání kastlíku - už po prvním použití/otevření záruka propadá!
Ten kastlík slouží jako krytka malého prostoru před spolujezdcem, tak nechápu, proč by se mněl otevírat?! Není normální něco ničit, a pak se domnívat, že se na to vztahuje záruka. A je lépe si připlatit, než se dívat do díry...
reagovať
1 2 3


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.