citácia:
reakce na: Pepe, 17.02.2020 16:43 (Za to Hjondé je jistota, že ho ...)
Přesně tak, jakýkoliv Hyunday je divný. Čiší z toho chudoba, provedení příšerné. Kvalita plastů, smrad, spasování dílů, co není vidět, to se ani neobtěžují dolakovat,... Ze vzdálenosti několika metrů to z venku nevypadá špatně, ale člověk k tomu nesmí přijít na intimní vzdálenost. A ke všemu to ani nejede.
Jen tak pro zajímavost z jednoho fóra:
Lancelot
Odesláno Červen 6, 2018
Vyměnil jsem nakonec za trojkovou fabku s 1.0 TSI s výbavou Style Plus, takže výbava jako v i40 :) S FIII jsem po i40 spokojen, i ten 3 válec docela jede s těmi 70kW.
i40 občas ještě vídám, má teď nějakých 66 tis.km a furt jezdí stejně naprd.
Téma nechme ještě otevřené, kdyby se třeba s i40 stalo něco zajímavého.
Lancelot
Odesláno Leden 17, 2019
Tak i40 překonala hranici 100 tkm a stále jezdí, řeší se jen spotřebák. Takže jsem auto podcenil, ve 100 tkm se nerozsypala.
Největší opotřebování je na sedale řidiče, které je velmi výrazně opotřebované.
Lancelot
Odesláno Říjen 28, 2019
130tis. km, pořád jen spotřebák, začíná zlobit asi spojka (pocukávání v nízkých otáčkách) a ložisko vpravo vpředu. Druhá sada zimních gum.
josef1968
Odesláno Říjen 29, 2019
To už není v záruce?
Lancelot
Odesláno Říjen 29, 2019
Nevím, má to skoro 4 roky.
josef1968
Odesláno Listopad 7, 2019
A koupil bys to domu za svoje vlastní peníze?
Lancelot
Odesláno Listopad 8, 2019
Ne, nejezdil jsem s tím rád.
Ten motor je tragedie, ovládácí prvky v interiéru taky, palubák je hrozný, nenastavitelná loketka, projektorová světla s mizernou svítivostí.
Jediná výhoda oproti koncernu, že tam nikdy nic nevrzalo v interiéru.
Ale jako pořizovačka byla snad pod 500 tis. Kč, takže zase nelze od toho čekat zázraky.
Lancelot
Odesláno Leden 18
Tak v necelých 150 tis. km, prasklé těsnění a únik oleje, auto v servisu.