0
späť
 

diskuze k tématu: Škoda vyrukovala s akčními nabídkami. Mají pomoci prodejům

kategórie zaradenia témy: česká vozidla, česká vozidla, česká vozidla
David V
počet príspevkov2067
dátum registrácie16.05.2007
Utorok 22.01.2013 13:53, Pár poznámek
Neříkáme mechanická klimatizace (ty jsou zatím všechny), ale manuální, pokud se bavíme o způsobu nastavení resp. řízení vnitřního klimatu.
Všechny jmenované motory a jejich parametry jsou naprosto nevábné. Po 20-ti letech se opět dostáváme k podobným poměrům kW/kg, jako měl Favorit nebo Felicie. Když některé základně omotorované "rodinné " auto nabalíte na výlet či dokonce dovolenou, motor neposkytuje žádnou dynamiku a předjíždění kamionu jedoucího 75 km/h je hra se smrtí.
Pro pohodlnou jízdu potřebujeme v autě 1 koně na 10 kg pohotovostní hmotnosti, tak si to spočítejte...
reagovať
Pavlik
počet príspevkov1328
dátum registrácie09.10.2008
Utorok 22.01.2013 13:54, je to pořád předražené
Tahle cenová politika škodovku na českém trhu postupně pohřbí.
Nejvíc mě pobavila nabídka pro "firemní klientelu", tedy rapid 1,6 TDI za víc než 400 tisíc. Za takovou cenu je k mání i renault megane kombi 1,5 dci 80kw, plnou výbavou - tedy auto o třídu větší a mající navíc pětiletou záruku.
reagovať
Corlis
počet príspevkov135
dátum registrácie14.03.2007
Utorok 22.01.2013 16:43, RE: je to pořád předražené
Pavlik napísal:
Tahle cenová politika škodovku na českém trhu postupně pohřbí. Nejvíc mě pobavila nabídka pro "firemní klientelu", tedy rapid 1,6 TDI za víc než 400 tisíc. Za takovou cenu je k mání i renault megane kombi 1,5 dci 80kw, plnou výbavou - tedy auto o třídu větší a mající navíc pětiletou záruku.



zrovna včera jsem se bavil s kolegou, který má u nás ve firmě na starosti auta /máme obrovský park/. Už se se přestali brát fabie v combi v naftě vzhledem k drahotě, berou se okty. Ted má přijít nová okta, ale že byl sondovat ohledně rapida, co kdyby jako do něj šel, tak se strašně smál z toho jednání a výsledných cen pro něj jako obr odběratele. S chutí si počká na novou oktávku, kde bude super výbava za super peníze. Řekněte mi teda někdo ,proč se ten rapid vyrábí......
reagovať
zmazaný používateľ
počet príspevkov20
dátum registrácie24.04.2011
Utorok 22.01.2013 21:36, Pokud to už musí být - radím Octavii III. kupovat až po faceliftu
Nejlépe ale Škodovku nekupovat vůbec, jelikož jsou lepší a zajímavější alternativy.

Auta jsou již spotřebiče vyráběné tak, aby dlouhodobě nevydrželi, takže hledejte životnost. To ale nevyčtete v délce poskytnuté zárukynapř. Korejských automobilů.

Pokud se bavíme o lépe vybavené Octavii, tak za tu panečku máme např. Toyotu Avensis která hraje kvalitativně jinou ligu. Toyota si na dlouhodobou životnost nehraje, ta ji splňuje a servis je stejně drahý, proti škodě férový a troufám si říct, že v důsledku i levnější.

Rapid? Někdy v létě bude new Auris combi, sice menší auto, ale rozhodně proti škodovce auto.
reagovať
zmazaný používateľ
počet príspevkov20
dátum registrácie24.04.2011
Utorok 22.01.2013 21:36, Nevidím rozdíl mezi Dacií a Škodovkou - jde pouze produkty Renault a VW
Nevidím rozdíl mezi Dacií a Škodovkou - jde pouze produkty Renault a VW.
Dacia si na nic nehraje, zato Škodovka rozdává falešnou image a pocit poloplné sklenice.
reagovať
pohanka
počet príspevkov13
dátum registrácie08.01.2013
Utorok 22.01.2013 22:56, Dacia
Zas bych Dacii nevynášel do nebes. Ta cena je nižší přesně o to jaké to auto skutečně je, jak zevním dizajnem tak interiérem. Mám Dacii Duster 1,6 4x4 LPG, zvenku se mi opravdu líbí, interiér spíš pracovní auto, umístění některých ovladačů nepraktické, po 20tis.km už to občas vrže. Celkový dojem pozitivní, výhodu vidím v jednoduché a do budoucna snad levně opravitelné technice (kde nic není tam ani smrt nebere).
reagovať
rojack
počet príspevkov145
dátum registrácie06.01.2009
Utorok 22.01.2013 23:07, RE: Nevidím rozdíl mezi Dacií a Škodovkou - jde pouze produkty Renault a VW
MG-RR napísal:
Nevidím rozdíl mezi Dacií a Škodovkou - jde pouze produkty Renault a VW. Dacia si na nic nehraje, zato Škodovka rozdává falešnou image a pocit poloplné sklenice.


nono, zase bych to tak nepřeháněl. Sice jsem si zvykl na primární odpor některých znalců automobilů proti Škodovce, ale Dacia a Octavia jsou každá jiná liga. S OII jsem jezdil několik let a cítil jsem se jako v autě. v Dacii jsem jel jednou a stačilo, připadal jsem si jak ve Wartburgu.
reagovať
typek
počet príspevkov7
dátum registrácie07.10.2008
Utorok 22.01.2013 23:14, optimismus
Nějak nevidím ty optimisty kteří v někdy v říjnu při uvedení tohohle verku ve zdejší diskuzi vynášeli Rapida za 300 klacků s VUT HTP motorem na piedestal. Mám takové lehké tušení, že ani start za 270 s poněkud lepšejší výbavou (standardem) nebude ten správnej odpich. Nicméně, zase si vyslechnu jak jsem na škodovku hnusnej a jakej je to světovej šlágr, že v podstadě to auto nemá ve světě konkurenci. Za půl roku až prodaj dalších neuvěřitelných 500-1000 kusů a Hjúndé, Tojota a ostatní z první desítky výrobců budou vyvěšovat díky prodejům konkurenčního Rapida černé vlajky, se zase ozvu se svým mohutným chachacha. A zase se budu opakovat: reálná cena tohohle krámu s technikou z minulého tisíciletí s klimou a motorem TSI je cca 250 klacků, základ HTP je tak maximálně za 230. Lidé, které sama automobilka nadriblovala měkčenými plasty do pozice nadlidí tohle fakt za víc jak čtvrtmega nesežerou a předpotopní lomozící 1.6 v dechtu za cenu slušně zpracovaného kombíku střední třídy v dvoulitru už vůbec ne. Možná by si fakt měli v Boleslavi koupit a přečíst noviny....
reagovať
Pavlik
počet príspevkov1328
dátum registrácie09.10.2008
Štvrtok 24.01.2013 12:59, RE: optimismus
typek napísal:
Nějak nevidím ty optimisty kteří v někdy v říjnu při uvedení tohohle verku ve zdejší diskuzi vynášeli Rapida za 300 klacků s VUT HTP motorem na piedestal. Mám takové lehké tušení, že ani start za 270 s poněkud lepšejší výbavou (standardem) nebude ten správnej odpich. Nicméně, zase si vyslechnu jak jsem na škodovku hnusnej a jakej je to světovej šlágr, že v podstadě to auto nemá ve světě konkurenci. Za půl roku až prodaj dalších neuvěřitelných 500-1000 kusů a Hjúndé, Tojota a ostatní z první desítky výrobců budou vyvěšovat díky prodejům konkurenčního Rapida černé vlajky, se zase ozvu se svým mohutným chachacha. A zase se budu opakovat: reálná cena tohohle krámu s technikou z minulého tisíciletí s klimou a motorem TSI je cca 250 klacků, základ HTP je tak maximálně za 230. Lidé, které sama automobilka nadriblovala měkčenými plasty do pozice nadlidí tohle fakt za víc jak čtvrtmega nesežerou a předpotopní lomozící 1.6 v dechtu za cenu slušně zpracovaného kombíku střední třídy v dvoulitru už vůbec ne. Možná by si fakt měli v Boleslavi koupit a přečíst noviny....


Nejsem právě příznivcem koncernu (to je tu o mě známo), ale tvůj názor mi evokuje "chtrou hlavu ze IV. cenové". S názorem na rapid acenovou politiku nejen škodovky se dá souhlasit, ale na tvém hanění 1,6 TDI (prý předpotopní motor) je vidět, že jsi neinformovaný technický analfabet. Tento motor povožuji, v současné nabídce koncernu, za jediný opravdu povedený. Navíc rozhodně není předpotopní - je to nová konstrukce vyráběná od roku 2008, která nemá s původními TDI nic společného. Máme jich ve firmě přes 30 kusů a na rozdíl od 1,9 TDI PD s nimi nejsou prakticky žádné problémy. Jedinou vítku bych měl k použití pouze 5°převodovky, kdy rychlostní stupně jsou velmi dlouhé (což je fajn na spotřebu) a jsou mezi nimi velké odstupy (to podstatně limituje dynamiku).
reagovať
typek
počet príspevkov7
dátum registrácie07.10.2008
Piatok 25.01.2013 10:06, RE: optimismus
Pavlik napísal:
typek napísal:
Nějak nevidím ty optimisty kteří v někdy v říjnu při uvedení tohohle verku ve zdejší diskuzi vynášeli Rapida za 300 klacků s VUT HTP motorem na piedestal. Mám takové lehké tušení, že ani start za 270 s poněkud lepšejší výbavou (standardem) nebude ten správnej odpich. Nicméně, zase si vyslechnu jak jsem na škodovku hnusnej a jakej je to světovej šlágr, že v podstadě to auto nemá ve světě konkurenci. Za půl roku až prodaj dalších neuvěřitelných 500-1000 kusů a Hjúndé, Tojota a ostatní z první desítky výrobců budou vyvěšovat díky prodejům konkurenčního Rapida černé vlajky, se zase ozvu se svým mohutným chachacha. A zase se budu opakovat: reálná cena tohohle krámu s technikou z minulého tisíciletí s klimou a motorem TSI je cca 250 klacků, základ HTP je tak maximálně za 230. Lidé, které sama automobilka nadriblovala měkčenými plasty do pozice nadlidí tohle fakt za víc jak čtvrtmega nesežerou a předpotopní lomozící 1.6 v dechtu za cenu slušně zpracovaného kombíku střední třídy v dvoulitru už vůbec ne. Možná by si fakt měli v Boleslavi koupit a přečíst noviny....
Nejsem právě příznivcem koncernu (to je tu o mě známo), ale tvůj názor mi evokuje "chtrou hlavu ze IV. cenové". S názorem na rapid acenovou politiku nejen škodovky se dá souhlasit, ale na tvém hanění 1,6 TDI (prý předpotopní motor) je vidět, že jsi neinformovaný technický analfabet. Tento motor povožuji, v současné nabídce koncernu, za jediný opravdu povedený. Navíc rozhodně není předpotopní - je to nová konstrukce vyráběná od roku 2008, která nemá s původními TDI nic společného. Máme jich ve firmě přes 30 kusů a na rozdíl od 1,9 TDI PD s nimi nejsou prakticky žádné problémy. Jedinou vítku bych měl k použití pouze 5°převodovky, kdy rychlostní stupně jsou velmi dlouhé (což je fajn na spotřebu) a jsou mezi nimi velké odstupy (to podstatně limituje dynamiku).


Nebudu obhajovat vyřčené, doplním předpotopní = myšlen projev motoru. Na poměry "Pumpe Düse Kraval" je to sice skok správným směrem ale konkurence (např. PSA) má civilizovanější 1.6 v dechtu na první pokus a víc než o pětiletku dřív. Toliko k přepotopismu. Navíc argument, že je něco moderní "protože se to vyrábí od roku 2008" je argument jako kráva. Na vysvětlenou: mě je koncern vyloženě u řiti, já hodnotím skutečnosti a ne vlhké sny uživatelů Mj: VW Golf 7 genererace v základní výbavě a 1.2 TSI 77kW je hodně vážným kandidátem na druhé (resp. třetí) auto do mé rodinné flotily protože je tam slušný poměr výkon/cena/potřeba.
reagovať
Pavlik
počet príspevkov1328
dátum registrácie09.10.2008
Sobota 26.01.2013 21:33, RE: optimismus
[Nebudu obhajovat vyřčené, doplním předpotopní = myšlen projev motoru. Na poměry "Pumpe Düse Kraval" je to sice skok správným směrem ale konkurence (např. PSA) má civilizovanější 1.6 v dechtu na první pokus a víc než o pětiletku dřív. Toliko k přepotopismu. Navíc argument, že je něco moderní "protože se to vyrábí od roku 2008" je argument jako kráva. Na vysvětlenou: mě je koncern vyloženě u řiti, já hodnotím skutečnosti a ne vlhké sny uživatelů Mj: VW Golf 7 genererace v základní výbavě a 1.2 TSI 77kW je hodně vážným kandidátem na druhé (resp. třetí) auto do mé rodinné flotily protože je tam slušný poměr výkon/cena/potřeba.

Souhlasím, že konkurence měla výborné maloobjemové diesely mnohem dříve (sám vlastním výborný 1,5 dci 78kw z roku 2005 a za velmi dobrý považuji i 1,6 TDCi/HDI), ale nemyslím si, že by 1,6 TDI ve svém projevu nějak zaostával za soužasnou konkurencí. Jediný současný maloobjemový diesel který vybočuje z průměru po všech stránkách je 1,6 dci 96kw od renaultu, který se mimořádně povedl. Ostatní jsou na tom velmi podobně po stránce kultury chodu, spolehlivosti, hlučnosti, dynamiky i spotřeby - pocitový projev pro řidič mnohem více záleží na konkrétním modelu auta v němž je motor osazen než na motoru samotném.
PS: jestli se ti nezdá jako "moderní" konstrukce vyvinutá 2006-2007 (která nemá nic společného s předchozími řadami TDI a kde použili soudobá, tedy moderní, technická řešení) a daná do výroby v roce 2008, tak už nevím .... Navíc podle argumentace soudím, že jsi ten motor viděl tak na prospektu - na traktoroidní TDI PD zapomeň, tohle v kabině octavie ani fabie téměř neslyšíš.
reagovať


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.