0
späť
 

diskuze k tématu: rapid 1.2/63 nebo 77 kw

kategórie zaradenia témy: poradna, jaký typ motoru vybrat, automobilky, česká vozidla, typ vozidla, osobní
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Nedela 20.10.2013 16:24, rapid 1.2/63 nebo 77 kw
Vážení, hodlám si pořídit rapida a hledám zásadní rozdíl mezi verzí slabší a silnější. Nyní mám motor atmosférickou 1.6 MPI s 75 kw a myslím, že verze 63 kw by plně dostačovala. Ročně najezdí max 10 tis km,město:dálnice v poměru 1:1 . Zvolili byste vzhledem k ceně i užitnosti verzi slabší nebo silnější a proč? děkuji.J. Grossmann
reagovať
zmazaný používateľ
počet príspevkov
dátum registrácie
Streda 20.11.2013 21:33, re:
Dobrý den. Jednotka 1.2 TSI nahrazuje starší atmosférický motor 1.6 MPI. Pro Octavii nebo Rapid se nabízí ve dvou výkonových verzích - 63 a 77 kW. Rozdílného výkonu bylo dosaženo použitím jiného softwaru v řídící jednotce, konstrukčně jsou oba motory naprosto totožné. Osobně bych raději volil silnější verzi, která nabídne lepší dynamiku při prakticky stejné spotřebě.
reagovať
dk1844
počet príspevkov12
dátum registrácie09.08.2013
Pondelok 25.11.2013 10:57, 77kw verze!
77kw verze ma vzadu kotoucove brzdy, kdezto 63ka jen bubnove.
Ja osobne bych volil 77kw verzi. Pokud jde o nove auto, pri jednani bude pravdepodobne snazsi ziskat vyssi slevu.
reagovať
Muroň
počet príspevkov71
dátum registrácie10.06.2008
Pondelok 25.11.2013 15:30, RE: 77kw verze!
dk1844 napísal:
77kw verze ma vzadu kotoucove brzdy, kdezto 63ka jen bubnove. Ja osobne bych volil 77kw verzi. Pokud jde o nove auto, pri jednani bude pravdepodobne snazsi ziskat vyssi slevu.


Kromě kotoučových brzd je 77kW i s 6°qaltem. V ceníku je obecně o 25k dražší než 63 kW, u akčních verzí o 20k. Levnější akce Fresh se týkají jen 63 kW (za 289k), nejlevnější verze se 77 kW je Fresh Ambition za 324k. Jestli kupujete vybavenější auto, připlaťe 20k za silnější a na dálnici oceníte i 6ku. 20tis. Kč za 14 kW, 6ku a kotoučové brzdy vzadu má cenu dát. Jestli Vám jde hlavně o peníze a přes 300k ceníkových za auto nedáte, 63 kW stačí, při dálniční 130 netočí nějak hrozivě moc.
reagovať
Ma007
počet príspevkov197
dátum registrácie26.11.2013
Utorok 26.11.2013 08:49, RE: 77kw verze!
Muroň napísal:
dk1844 napísal:
77kw verze ma vzadu kotoucove brzdy, kdezto 63ka jen bubnove. Ja osobne bych volil 77kw verzi. Pokud jde o nove auto, pri jednani bude pravdepodobne snazsi ziskat vyssi slevu.
Kromě kotoučových brzd je 77kW i s 6°qaltem. V ceníku je obecně o 25k dražší než 63 kW, u akčních verzí o 20k. Levnější akce Fresh se týkají jen 63 kW (za 289k), nejlevnější verze se 77 kW je Fresh Ambition za 324k. Jestli kupujete vybavenější auto, připlaťe 20k za silnější a na dálnici oceníte i 6ku. 20tis. Kč za 14 kW, 6ku a kotoučové brzdy vzadu má cenu dát. Jestli Vám jde hlavně o peníze a přes 300k ceníkových za auto nedáte, 63 kW stačí, při dálniční 130 netočí nějak hrozivě moc.


1,2 / 1,4 TSi by som neodporučil ani nepriateľovi. Mal som česť s týmto motorom - reťazová verzia ako v rapide, r.v. 2011 seat ibiza 77 kW.
Do 30.000 km všetko OK, potom pri 32.000 km výmena rozvodovej reťaze - na garančku, ale aj tak sa servis krútil jak had, že zahrkotanie po štarte je OK. Po násere to vymenili ( v celkom v servise 2 týždne).
Pri 40.000 km (auto staré rok a 6 mesiacov) padlo do núdzaku a v servise strávilo celý mesiac. Vymenili káblovanie motora a turba. O mesiac znova to isté, znova výmena káblovania + výmena turba a zase auto v servise celý mesiac.

To aby nové auto (do 2 rokov a do 50.000km) strávilo v servise takmer 3 mesiace mi nepripadá v poriadku. Radšej by som volil 1,4 16V atmo, alebo inú automobilku.
reagovať
Paul
počet príspevkov773
dátum registrácie07.11.2008
Streda 27.11.2013 15:13, jednoznačně 77 kW
Nejen výkon, ale 6st převodovka a zadní kotouče za ten příplatek stojí. 63 kW sice stačí, ale dynamika 77 kW je daleko lepší a při větším zatížení bude i míň žrát.
reagovať


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.