0
späť
 

diskuze k tématu: První servis škoda Rapid

kategórie zaradenia témy: automobilky, česká vozidla
xxondysxx
počet príspevkov45
dátum registrácie16.04.2015
Streda 13.01.2016 16:28, První servis škoda Rapid
Dobrý den, chtěl jsem se zeptat kolik asi stojí první servis škody rapid tsi? nemáte někdo zkušenosti a někde jsem četl, že je možné si dodat svůj olej? nebo zda je lepší si vybrat nějaký šikovný neznačkový servis?na autě mám nastavený 2 roky nebo 30 tis ale to nechci,chtěl bych spíše po roce kolem těch 15 tis což je zároven +- můj roční nájezd, nebo by jste mi doporučili jezdit po 10 tis???
Děkuji za Vaše názory
reagovať
BobanHTP
počet príspevkov2404
dátum registrácie19.08.2015
Streda 13.01.2016 19:32, Servis určitě co rok/15000km
Zdravím, nevím kolik přesně stojí pravidelný servis, ale vždy jsem s Fábií oslovil několik okolních Škoda servisů a zvolil, ten co mi sedl nejvíce. Vlastní olej Vám někteří dovolí a někteří ne,ale každopádně musí přesně splňovat specifikaci....
Hlavně obejděte s velkým obloukem dlouhý interval 2 roky/30000km, pokud teda máte rád své auto
reagovať
free78
počet príspevkov300
dátum registrácie19.09.2008
Štvrtok 14.01.2016 10:58, RE: Servis určitě co rok/15000km
BobanHTP napísal:
Zdravím, nevím kolik přesně stojí pravidelný servis, ale vždy jsem s Fábií oslovil několik okolních Škoda servisů a zvolil, ten co mi sedl nejvíce. Vlastní olej Vám někteří dovolí a někteří ne,ale každopádně musí přesně splňovat specifikaci....Hlavně obejděte s velkým obloukem dlouhý interval 2 roky/30000km, pokud teda máte rád své auto


Přesně tak. Kdo má své auto rád a nestačí mu aby auto vydrželo pouze záruku, mění olej častěji. Jen pro příklad, jak má častější měnění oleje vliv na životnost motoru. Jeden můj příbuzný provozoval MAZDU RX8 s wankelovým motorem. Tyto motory trpí v evropě zvýšenou spotřebou oleje a krátkou životností (max. 100 tis. km). Mazda mu vydržela 165 tis. km (= něco přes 100t. mil). Ne že by potom nejela dál, ale při tomto nájezdu se mu do cesty postavila v noci sebevražedná srnka. Auto skončilo bohužel na vrakovišti. Před nehodou ale nebyl žádný problém se spotřebou oleje, se startováním vozu, nebo sníženým výkonem. Nic. V čem byl rozdíl? Příběh se odehrál v USA a olej byl měněn nejpozději po 8 tisících km.
reagovať
stréc od piva
počet príspevkov652
dátum registrácie23.11.2007
Piatok 15.01.2016 22:13, RE: Servis určitě co rok/15000km
free78 napísal:
BobanHTP napísal:
Zdravím, nevím kolik přesně stojí pravidelný servis, ale vždy jsem s Fábií oslovil několik okolních Škoda servisů a zvolil, ten co mi sedl nejvíce. Vlastní olej Vám někteří dovolí a někteří ne,ale každopádně musí přesně splňovat specifikaci....Hlavně obejděte s velkým obloukem dlouhý interval 2 roky/30000km, pokud teda máte rád své auto
Přesně tak. Kdo má své auto rád a nestačí mu aby auto vydrželo pouze záruku, mění olej častěji. Jen pro příklad, jak má častější měnění oleje vliv na životnost motoru. Jeden můj příbuzný provozoval MAZDU RX8 s wankelovým motorem. Tyto motory trpí v evropě zvýšenou spotřebou oleje a krátkou životností (max. 100 tis. km). Mazda mu vydržela 165 tis. km (= něco přes 100t. mil). Ne že by potom nejela dál, ale při tomto nájezdu se mu do cesty postavila v noci sebevražedná srnka. Auto skončilo bohužel na vrakovišti. Před nehodou ale nebyl žádný problém se spotřebou oleje, se startováním vozu, nebo sníženým výkonem. Nic. V čem byl rozdíl? Příběh se odehrál v USA a olej byl měněn nejpozději po 8 tisících km.


bohužel mezi námi jsou i experti,kteří ani ten olej během leasingu (100 000km) nevymění...přijde jim to zbytečné jezdit do servisu s každým autem v menším fleetu,platit za prohlídky,oleje.....razítka tam jen nabouchají virtuálně po domluvě s mechošem v servisu za flašku...a pak auto odprodaj...aneb proč to servisovat když to pak hned po záruce dáme do bazaru ....ppřejetý long life skoro trojnásobně,který prakticky již nemaže,si vybere svou daň velmi brzy...však on si to pak někdo koupí....
reagovať
BobanHTP
počet príspevkov2404
dátum registrácie19.08.2015
Pondelok 18.01.2016 10:12, Nezapomeňte na výměnu rozvodů po 100tis. km
Zdravím, a't už máte motor s rozvodovým řetězem nebo řemenem, nenechte se odbýt a po cca 100tis. km nechte vyměnit u Rapidu celou rozvodovou sadu. Často tam totiž už je namožený napínák rozvodového řemenu/řetězu.
Kamarád to neudělal a po 150tiskm. se mu u Rapidu 1.2 TSI 77kw 2013 potkal motor !
reagovať


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.