Pepe napísal:
bitner napísal:
nepřihlášený uživatel napísal:
vozidlo: Škoda Octavia rok výroby: 2008palivo: benzinvýkon v kW: 75kód motoru: bsepopis závady: Dne 12.4 jsem zakoupila Octavii 2, rv. 11/08 s 82 000km. Po 2 a 1/2 měsících při první delší cestě a mnou celkově najetých cca 1500km se rozsvítila kontrolka oleje a téměř okamžitě se auto začalo chovat jako by mělo píchlou gumu. Po zastavení jsme zjistili, že nejde o tuto příčinu, ale že je nejspíš díra v bloku motoru od ojnice. Zajímalo by mě, jestli to lze považovat za skrytou vadu. Po odtažení odtahovou službou byl olej na ryzce v rozmezí. Děkuji Johnovákód chyby určené na diagnostice: -typ diagnostického přístroje: -kroky učiněné pro odstranění chyby + následky: -
Jaka je definice skryte vady? Neni to nahodou tak, ze je to vada, o ktere prodejce PROKAZATELNE vedel a kupujicimu ji zatajil? Kdyztak me opravte, ale myslim, ze tazatelka je bez sance.Neni to parada, koupit si ojetou vrazdu, o ktere nic nevim?
Celý to bude nějakej fake. Na benzínovým motoru se nemá co podělat, ten je na doživotí všech 15 po sobě jdoucích majitelů. To tady přeci ví všichni...
. Nic, no. Jestliže prodávající neposkytl nějakou záruku, bude plnění z jeho strany na základě dobrovolnosti, čili nula. Pokud k závadě došlo po nějaké době, a v okamžiku podpisu KS bylo auto pojízdné bez známek nepravidelnosti chodu, kouřivosti a pod, nejedná se o skrytou vadu, ale o konec životnosti. Takže bude třeba sehnat jiný agregát a doufat, že tentokrát budete mít štěstí...
Nemusí to být ani konec životnosti ani skrytá vada. Je to prostě jen zanedbaná údržba. Nic jinýho bych za tím nehledal. Prostě motor bral olej a paninka si jaksi nechtěla umazat ruce, aby se podívala, zda je ho tam dost.
Ta červená olejová lampa je tam pro to, aby majitel přesně věděl ten okamžik, kdy je všechno ztraceno.
Tohle na reklamaci není, to je škola pro život, že u ojetiny se na olej musí zpočátku koukat, aby se zmapovala situace, jestli ubývá a jak rychle.