0
späť
 

diskuze k tématu: Zadřený motor - skrytá vada??

kategórie zaradenia témy: poradna, technické dotazy, automobilky, česká vozidla, typ vozidla, osobní
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Nedela 28.06.2015 23:39, Zadřený motor - skrytá vada??

vozidlo: Škoda Octavia
rok výroby: 2008
palivo: benzin
výkon v kW: 75
kód motoru: bse

popis závady: Dne 12.4 jsem zakoupila Octavii 2, rv. 11/08 s 82 000km. Po 2 a 1/2 měsících při první delší cestě a mnou celkově najetých cca 1500km se rozsvítila kontrolka oleje a téměř okamžitě se auto začalo chovat jako by mělo píchlou gumu. Po zastavení jsme zjistili, že nejde o tuto příčinu, ale že je nejspíš díra v bloku motoru od ojnice. Zajímalo by mě, jestli to lze považovat za skrytou vadu. Po odtažení odtahovou službou byl olej na ryzce v rozmezí.
Děkuji Johnová

kód chyby určené na diagnostice: -

typ diagnostického přístroje: -

kroky učiněné pro odstranění chyby + následky: -
reagovať
bitner
počet príspevkov216
dátum registrácie19.06.2012
Pondelok 29.06.2015 08:52, RE: Zadřený motor - skrytá vada??
nepřihlášený uživatel napísal:
vozidlo: Škoda Octavia rok výroby: 2008palivo: benzinvýkon v kW: 75kód motoru: bsepopis závady: Dne 12.4 jsem zakoupila Octavii 2, rv. 11/08 s 82 000km. Po 2 a 1/2 měsících při první delší cestě a mnou celkově najetých cca 1500km se rozsvítila kontrolka oleje a téměř okamžitě se auto začalo chovat jako by mělo píchlou gumu. Po zastavení jsme zjistili, že nejde o tuto příčinu, ale že je nejspíš díra v bloku motoru od ojnice. Zajímalo by mě, jestli to lze považovat za skrytou vadu. Po odtažení odtahovou službou byl olej na ryzce v rozmezí. Děkuji Johnovákód chyby určené na diagnostice: -typ diagnostického přístroje: -kroky učiněné pro odstranění chyby + následky: -


Jaka je definice skryte vady? Neni to nahodou tak, ze je to vada, o ktere prodejce PROKAZATELNE vedel a kupujicimu ji zatajil? Kdyztak me opravte, ale myslim, ze tazatelka je bez sance.
Neni to parada, koupit si ojetou vrazdu, o ktere nic nevim?
reagovať
tomaskrtek
počet príspevkov982
dátum registrácie18.03.2008
Pondelok 29.06.2015 09:05, RE: Zadřený motor - skrytá vada??
bitner napísal:
nepřihlášený uživatel napísal:
vozidlo: Škoda Octavia rok výroby: 2008palivo: benzinvýkon v kW: 75kód motoru: bsepopis závady: Dne 12.4 jsem zakoupila Octavii 2, rv. 11/08 s 82 000km. Po 2 a 1/2 měsících při první delší cestě a mnou celkově najetých cca 1500km se rozsvítila kontrolka oleje a téměř okamžitě se auto začalo chovat jako by mělo píchlou gumu. Po zastavení jsme zjistili, že nejde o tuto příčinu, ale že je nejspíš díra v bloku motoru od ojnice. Zajímalo by mě, jestli to lze považovat za skrytou vadu. Po odtažení odtahovou službou byl olej na ryzce v rozmezí. Děkuji Johnovákód chyby určené na diagnostice: -typ diagnostického přístroje: -kroky učiněné pro odstranění chyby + následky: -
Jaka je definice skryte vady? Neni to nahodou tak, ze je to vada, o ktere prodejce PROKAZATELNE vedel a kupujicimu ji zatajil? Kdyztak me opravte, ale myslim, ze tazatelka je bez sance.Neni to parada, koupit si ojetou vrazdu, o ktere nic nevim?


skrytá vada je taková kterou NELZE zjistit při koupi (čehokoliv) tady se jedná o jasnou závadu vzniklou použitím či opotřebením, pravděpodobně vada materiálu-máte možnost pokud byl vůz zakoupen v ČR a servisován v autorizáku pokusit se uplatnit kulanci. nejspíš to nevyjde, oficiální oprava je nesmysl, tedy doporučuji koupit jiný motor stejného typu, vyměnit a neřešit to dále. vyjde vás to na cca 20.000. btw. to jste si nevyměnila po koupi olej a rozvody, a ten olej jste za 2.5 měsíce nezkontrolovala? a jak s dírou v bloku mohl být olej na max??? ještě mě napadlo jestli jste to kupovala v nějakém větším bazaru tak občas dávají k autu pojištění na mechanické vady....
reagovať
Pepe
počet príspevkov1136
dátum registrácie09.05.2007
Pondelok 29.06.2015 09:14, RE: Zadřený motor - skrytá vada??
bitner napísal:
nepřihlášený uživatel napísal:
vozidlo: Škoda Octavia rok výroby: 2008palivo: benzinvýkon v kW: 75kód motoru: bsepopis závady: Dne 12.4 jsem zakoupila Octavii 2, rv. 11/08 s 82 000km. Po 2 a 1/2 měsících při první delší cestě a mnou celkově najetých cca 1500km se rozsvítila kontrolka oleje a téměř okamžitě se auto začalo chovat jako by mělo píchlou gumu. Po zastavení jsme zjistili, že nejde o tuto příčinu, ale že je nejspíš díra v bloku motoru od ojnice. Zajímalo by mě, jestli to lze považovat za skrytou vadu. Po odtažení odtahovou službou byl olej na ryzce v rozmezí. Děkuji Johnovákód chyby určené na diagnostice: -typ diagnostického přístroje: -kroky učiněné pro odstranění chyby + následky: -
Jaka je definice skryte vady? Neni to nahodou tak, ze je to vada, o ktere prodejce PROKAZATELNE vedel a kupujicimu ji zatajil? Kdyztak me opravte, ale myslim, ze tazatelka je bez sance.Neni to parada, koupit si ojetou vrazdu, o ktere nic nevim?


Celý to bude nějakej fake. Na benzínovým motoru se nemá co podělat, ten je na doživotí všech 15 po sobě jdoucích majitelů. To tady přeci ví všichni... . Nic, no. Jestliže prodávající neposkytl nějakou záruku, bude plnění z jeho strany na základě dobrovolnosti, čili nula. Pokud k závadě došlo po nějaké době, a v okamžiku podpisu KS bylo auto pojízdné bez známek nepravidelnosti chodu, kouřivosti a pod, nejedná se o skrytou vadu, ale o konec životnosti. Takže bude třeba sehnat jiný agregát a doufat, že tentokrát budete mít štěstí...
reagovať
David V
počet príspevkov2067
dátum registrácie16.05.2007
Pondelok 29.06.2015 09:21, RE: Zadřený motor - skrytá vada??
Pepe napísal:
bitner napísal:
nepřihlášený uživatel napísal:
vozidlo: Škoda Octavia rok výroby: 2008palivo: benzinvýkon v kW: 75kód motoru: bsepopis závady: Dne 12.4 jsem zakoupila Octavii 2, rv. 11/08 s 82 000km. Po 2 a 1/2 měsících při první delší cestě a mnou celkově najetých cca 1500km se rozsvítila kontrolka oleje a téměř okamžitě se auto začalo chovat jako by mělo píchlou gumu. Po zastavení jsme zjistili, že nejde o tuto příčinu, ale že je nejspíš díra v bloku motoru od ojnice. Zajímalo by mě, jestli to lze považovat za skrytou vadu. Po odtažení odtahovou službou byl olej na ryzce v rozmezí. Děkuji Johnovákód chyby určené na diagnostice: -typ diagnostického přístroje: -kroky učiněné pro odstranění chyby + následky: -
Jaka je definice skryte vady? Neni to nahodou tak, ze je to vada, o ktere prodejce PROKAZATELNE vedel a kupujicimu ji zatajil? Kdyztak me opravte, ale myslim, ze tazatelka je bez sance.Neni to parada, koupit si ojetou vrazdu, o ktere nic nevim?
Celý to bude nějakej fake. Na benzínovým motoru se nemá co podělat, ten je na doživotí všech 15 po sobě jdoucích majitelů. To tady přeci ví všichni... . Nic, no. Jestliže prodávající neposkytl nějakou záruku, bude plnění z jeho strany na základě dobrovolnosti, čili nula. Pokud k závadě došlo po nějaké době, a v okamžiku podpisu KS bylo auto pojízdné bez známek nepravidelnosti chodu, kouřivosti a pod, nejedná se o skrytou vadu, ale o konec životnosti. Takže bude třeba sehnat jiný agregát a doufat, že tentokrát budete mít štěstí...


Nemusí to být ani konec životnosti ani skrytá vada. Je to prostě jen zanedbaná údržba. Nic jinýho bych za tím nehledal. Prostě motor bral olej a paninka si jaksi nechtěla umazat ruce, aby se podívala, zda je ho tam dost.
Ta červená olejová lampa je tam pro to, aby majitel přesně věděl ten okamžik, kdy je všechno ztraceno.
Tohle na reklamaci není, to je škola pro život, že u ojetiny se na olej musí zpočátku koukat, aby se zmapovala situace, jestli ubývá a jak rychle.
reagovať
bitner
počet príspevkov216
dátum registrácie19.06.2012
Pondelok 29.06.2015 09:57, RE: Zadřený motor - skrytá vada??
Pepe napísal:
bitner napísal:
nepřihlášený uživatel napísal:
vozidlo: Škoda Octavia rok výroby: 2008palivo: benzinvýkon v kW: 75kód motoru: bsepopis závady: Dne 12.4 jsem zakoupila Octavii 2, rv. 11/08 s 82 000km. Po 2 a 1/2 měsících při první delší cestě a mnou celkově najetých cca 1500km se rozsvítila kontrolka oleje a téměř okamžitě se auto začalo chovat jako by mělo píchlou gumu. Po zastavení jsme zjistili, že nejde o tuto příčinu, ale že je nejspíš díra v bloku motoru od ojnice. Zajímalo by mě, jestli to lze považovat za skrytou vadu. Po odtažení odtahovou službou byl olej na ryzce v rozmezí. Děkuji Johnovákód chyby určené na diagnostice: -typ diagnostického přístroje: -kroky učiněné pro odstranění chyby + následky: -
Jaka je definice skryte vady? Neni to nahodou tak, ze je to vada, o ktere prodejce PROKAZATELNE vedel a kupujicimu ji zatajil? Kdyztak me opravte, ale myslim, ze tazatelka je bez sance.Neni to parada, koupit si ojetou vrazdu, o ktere nic nevim?
Celý to bude nějakej fake. Na benzínovým motoru se nemá co podělat, ten je na doživotí všech 15 po sobě jdoucích majitelů. To tady přeci ví všichni... . Nic, no. Jestliže prodávající neposkytl nějakou záruku, bude plnění z jeho strany na základě dobrovolnosti, čili nula. Pokud k závadě došlo po nějaké době, a v okamžiku podpisu KS bylo auto pojízdné bez známek nepravidelnosti chodu, kouřivosti a pod, nejedná se o skrytou vadu, ale o konec životnosti. Takže bude třeba sehnat jiný agregát a doufat, že tentokrát budete mít štěstí...

To je radosti z mrtveho benzinu Nicmene presne na techto pripadech se presvedcuji o tom, ze pokouset se prodavat ojetinu osobne je sebevrazda.
Kdysi jsem prodal 13 let stareho Megana s dalnicni znamkou, STK platnou jeste 1,5 roku, pojizdneho, bez koroze za 15000 a panimama me po tydnu proklela do 4. kolena. Priste se na neco takoveho vykaslu a odvezu to rovnou na vrakac. Tam mi daji papir pro uredniky a pak at si s tim delaji co chteji...
reagovať
Pepe
počet príspevkov1136
dátum registrácie09.05.2007
Pondelok 29.06.2015 12:00, RE: Zadřený motor - skrytá vada??
bitner napísal:
Pepe napísal:
bitner napísal:
nepřihlášený uživatel napísal:
vozidlo: Škoda Octavia rok výroby: 2008palivo: benzinvýkon v kW: 75kód motoru: bsepopis závady: Dne 12.4 jsem zakoupila Octavii 2, rv. 11/08 s 82 000km. Po 2 a 1/2 měsících při první delší cestě a mnou celkově najetých cca 1500km se rozsvítila kontrolka oleje a téměř okamžitě se auto začalo chovat jako by mělo píchlou gumu. Po zastavení jsme zjistili, že nejde o tuto příčinu, ale že je nejspíš díra v bloku motoru od ojnice. Zajímalo by mě, jestli to lze považovat za skrytou vadu. Po odtažení odtahovou službou byl olej na ryzce v rozmezí. Děkuji Johnovákód chyby určené na diagnostice: -typ diagnostického přístroje: -kroky učiněné pro odstranění chyby + následky: -
Jaka je definice skryte vady? Neni to nahodou tak, ze je to vada, o ktere prodejce PROKAZATELNE vedel a kupujicimu ji zatajil? Kdyztak me opravte, ale myslim, ze tazatelka je bez sance.Neni to parada, koupit si ojetou vrazdu, o ktere nic nevim?
Celý to bude nějakej fake. Na benzínovým motoru se nemá co podělat, ten je na doživotí všech 15 po sobě jdoucích majitelů. To tady přeci ví všichni... . Nic, no. Jestliže prodávající neposkytl nějakou záruku, bude plnění z jeho strany na základě dobrovolnosti, čili nula. Pokud k závadě došlo po nějaké době, a v okamžiku podpisu KS bylo auto pojízdné bez známek nepravidelnosti chodu, kouřivosti a pod, nejedná se o skrytou vadu, ale o konec životnosti. Takže bude třeba sehnat jiný agregát a doufat, že tentokrát budete mít štěstí...
To je radosti z mrtveho benzinu Nicmene presne na techto pripadech se presvedcuji o tom, ze pokouset se prodavat ojetinu osobne je sebevrazda. Kdysi jsem prodal 13 let stareho Megana s dalnicni znamkou, STK platnou jeste 1,5 roku, pojizdneho, bez koroze za 15000 a panimama me po tydnu proklela do 4. kolena. Priste se na neco takoveho vykaslu a odvezu to rovnou na vrakac. Tam mi daji papir pro uredniky a pak at si s tim delaji co chteji...


Tak já nemám radost ze žádné mrtvoly . Zalehnout takhle nafta, tak je kupec za blbce, že si dovolí koupit naftu, u který se to dá čekat, že jo. Zalehne-li benzín, může za to člověk, resp. jeho servisní neaktivita. Ač životní optimista, nedoufal bych, že v ČR natrefím na 7 leté auto od VW s 80tkm... A Oktávku k tomu!!! Podle mne prodávající věděl, proč auto prodat, resp. nájezd je někde jinde. To jsou ale jen spekulace...
reagovať
Ivvule
počet príspevkov1
dátum registrácie28.06.2015
Pondelok 29.06.2015 12:08, RE: Zadřený motor - skrytá vada??
Pepe napísal:
bitner napísal:
Pepe napísal:
bitner napísal:
nepřihlášený uživatel napísal:
vozidlo: Škoda Octavia rok výroby: 2008palivo: benzinvýkon v kW: 75kód motoru: bsepopis závady: Dne 12.4 jsem zakoupila Octavii 2, rv. 11/08 s 82 000km. Po 2 a 1/2 měsících při první delší cestě a mnou celkově najetých cca 1500km se rozsvítila kontrolka oleje a téměř okamžitě se auto začalo chovat jako by mělo píchlou gumu. Po zastavení jsme zjistili, že nejde o tuto příčinu, ale že je nejspíš díra v bloku motoru od ojnice. Zajímalo by mě, jestli to lze považovat za skrytou vadu. Po odtažení odtahovou službou byl olej na ryzce v rozmezí. Děkuji Johnovákód chyby určené na diagnostice: -typ diagnostického přístroje: -kroky učiněné pro odstranění chyby + následky: -
Jaka je definice skryte vady? Neni to nahodou tak, ze je to vada, o ktere prodejce PROKAZATELNE vedel a kupujicimu ji zatajil? Kdyztak me opravte, ale myslim, ze tazatelka je bez sance.Neni to parada, koupit si ojetou vrazdu, o ktere nic nevim?
Celý to bude nějakej fake. Na benzínovým motoru se nemá co podělat, ten je na doživotí všech 15 po sobě jdoucích majitelů. To tady přeci ví všichni... . Nic, no. Jestliže prodávající neposkytl nějakou záruku, bude plnění z jeho strany na základě dobrovolnosti, čili nula. Pokud k závadě došlo po nějaké době, a v okamžiku podpisu KS bylo auto pojízdné bez známek nepravidelnosti chodu, kouřivosti a pod, nejedná se o skrytou vadu, ale o konec životnosti. Takže bude třeba sehnat jiný agregát a doufat, že tentokrát budete mít štěstí...
To je radosti z mrtveho benzinu Nicmene presne na techto pripadech se presvedcuji o tom, ze pokouset se prodavat ojetinu osobne je sebevrazda. Kdysi jsem prodal 13 let stareho Megana s dalnicni znamkou, STK platnou jeste 1,5 roku, pojizdneho, bez koroze za 15000 a panimama me po tydnu proklela do 4. kolena. Priste se na neco takoveho vykaslu a odvezu to rovnou na vrakac. Tam mi daji papir pro uredniky a pak at si s tim delaji co chteji...
Tak já nemám radost ze žádné mrtvoly . Zalehnout takhle nafta, tak je kupec za blbce, že si dovolí koupit naftu, u který se to dá čekat, že jo. Zalehne-li benzín, může za to člověk, resp. jeho servisní neaktivita. Ač životní optimista, nedoufal bych, že v ČR natrefím na 7 leté auto od VW s 80tkm... A Oktávku k tomu!!! Podle mne prodávající věděl, proč auto prodat, resp. nájezd je někde jinde. To jsou ale jen spekulace...



Auto jsem kupovala s vedenou servisní knížkou a samozřejmě jsem si ho prověřila i přes Cebii, vše sedí. Po konzultaci s mým mechanikem a popsáním všeho co se stalo se divil a tipuje to na vadnou součástku. Ještě prý neviděl u tohoto motoru, aby ojnice prorazila motor.
reagovať
David V
počet príspevkov2067
dátum registrácie16.05.2007
Pondelok 29.06.2015 13:03, RE: Zadřený motor - skrytá vada??
Pepe napísal:
bitner napísal:
Pepe napísal:
bitner napísal:
nepřihlášený uživatel napísal:
vozidlo: Škoda Octavia rok výroby: 2008palivo: benzinvýkon v kW: 75kód motoru: bsepopis závady: Dne 12.4 jsem zakoupila Octavii 2, rv. 11/08 s 82 000km. Po 2 a 1/2 měsících při první delší cestě a mnou celkově najetých cca 1500km se rozsvítila kontrolka oleje a téměř okamžitě se auto začalo chovat jako by mělo píchlou gumu. Po zastavení jsme zjistili, že nejde o tuto příčinu, ale že je nejspíš díra v bloku motoru od ojnice. Zajímalo by mě, jestli to lze považovat za skrytou vadu. Po odtažení odtahovou službou byl olej na ryzce v rozmezí. Děkuji Johnovákód chyby určené na diagnostice: -typ diagnostického přístroje: -kroky učiněné pro odstranění chyby + následky: -
Jaka je definice skryte vady? Neni to nahodou tak, ze je to vada, o ktere prodejce PROKAZATELNE vedel a kupujicimu ji zatajil? Kdyztak me opravte, ale myslim, ze tazatelka je bez sance.Neni to parada, koupit si ojetou vrazdu, o ktere nic nevim?
Celý to bude nějakej fake. Na benzínovým motoru se nemá co podělat, ten je na doživotí všech 15 po sobě jdoucích majitelů. To tady přeci ví všichni... . Nic, no. Jestliže prodávající neposkytl nějakou záruku, bude plnění z jeho strany na základě dobrovolnosti, čili nula. Pokud k závadě došlo po nějaké době, a v okamžiku podpisu KS bylo auto pojízdné bez známek nepravidelnosti chodu, kouřivosti a pod, nejedná se o skrytou vadu, ale o konec životnosti. Takže bude třeba sehnat jiný agregát a doufat, že tentokrát budete mít štěstí...
To je radosti z mrtveho benzinu Nicmene presne na techto pripadech se presvedcuji o tom, ze pokouset se prodavat ojetinu osobne je sebevrazda. Kdysi jsem prodal 13 let stareho Megana s dalnicni znamkou, STK platnou jeste 1,5 roku, pojizdneho, bez koroze za 15000 a panimama me po tydnu proklela do 4. kolena. Priste se na neco takoveho vykaslu a odvezu to rovnou na vrakac. Tam mi daji papir pro uredniky a pak at si s tim delaji co chteji...
Tak já nemám radost ze žádné mrtvoly . Zalehnout takhle nafta, tak je kupec za blbce, že si dovolí koupit naftu, u který se to dá čekat, že jo. Zalehne-li benzín, může za to člověk, resp. jeho servisní neaktivita. Ač životní optimista, nedoufal bych, že v ČR natrefím na 7 leté auto od VW s 80tkm... A Oktávku k tomu!!! Podle mne prodávající věděl, proč auto prodat, resp. nájezd je někde jinde. To jsou ale jen spekulace...


Pepe, není to pravda. Zalehnout takhle nafta, reagoval bych stejně. Ve spotřebě oleje jsou na tom obě koncepce podobně. Nepamatuju si, že by tady někdo napadal naftu, že je třeba náchylnější na zadření, tam je riziko rovnocené. U nafty se kritizují jiné věci. Jediné, co se dá ve spojitosti s naftou a spotřebou oleje zmínit je Runaway Diesel, kdy se olej nasaje přes kompresor do spalovacího prostoru a motor se nekontrolovaně rozběhne do max. otáček a pokud se násilně přes kvalt nezastaví, většínou se zadře. Nevím, jestli tohle umí i benzínový turbomotor, ale myslím, že ne.
reagovať
David V
počet príspevkov2067
dátum registrácie16.05.2007
Pondelok 29.06.2015 13:16, RE: Zadřený motor - skrytá vada??
Ivvule napísal:
Pepe napísal:
bitner napísal:
Pepe napísal:
bitner napísal:
nepřihlášený uživatel napísal:
vozidlo: Škoda Octavia rok výroby: 2008palivo: benzinvýkon v kW: 75kód motoru: bsepopis závady: Dne 12.4 jsem zakoupila Octavii 2, rv. 11/08 s 82 000km. Po 2 a 1/2 měsících při první delší cestě a mnou celkově najetých cca 1500km se rozsvítila kontrolka oleje a téměř okamžitě se auto začalo chovat jako by mělo píchlou gumu. Po zastavení jsme zjistili, že nejde o tuto příčinu, ale že je nejspíš díra v bloku motoru od ojnice. Zajímalo by mě, jestli to lze považovat za skrytou vadu. Po odtažení odtahovou službou byl olej na ryzce v rozmezí. Děkuji Johnovákód chyby určené na diagnostice: -typ diagnostického přístroje: -kroky učiněné pro odstranění chyby + následky: -
Jaka je definice skryte vady? Neni to nahodou tak, ze je to vada, o ktere prodejce PROKAZATELNE vedel a kupujicimu ji zatajil? Kdyztak me opravte, ale myslim, ze tazatelka je bez sance.Neni to parada, koupit si ojetou vrazdu, o ktere nic nevim?
Celý to bude nějakej fake. Na benzínovým motoru se nemá co podělat, ten je na doživotí všech 15 po sobě jdoucích majitelů. To tady přeci ví všichni... . Nic, no. Jestliže prodávající neposkytl nějakou záruku, bude plnění z jeho strany na základě dobrovolnosti, čili nula. Pokud k závadě došlo po nějaké době, a v okamžiku podpisu KS bylo auto pojízdné bez známek nepravidelnosti chodu, kouřivosti a pod, nejedná se o skrytou vadu, ale o konec životnosti. Takže bude třeba sehnat jiný agregát a doufat, že tentokrát budete mít štěstí...
To je radosti z mrtveho benzinu Nicmene presne na techto pripadech se presvedcuji o tom, ze pokouset se prodavat ojetinu osobne je sebevrazda. Kdysi jsem prodal 13 let stareho Megana s dalnicni znamkou, STK platnou jeste 1,5 roku, pojizdneho, bez koroze za 15000 a panimama me po tydnu proklela do 4. kolena. Priste se na neco takoveho vykaslu a odvezu to rovnou na vrakac. Tam mi daji papir pro uredniky a pak at si s tim delaji co chteji...
Tak já nemám radost ze žádné mrtvoly . Zalehnout takhle nafta, tak je kupec za blbce, že si dovolí koupit naftu, u který se to dá čekat, že jo. Zalehne-li benzín, může za to člověk, resp. jeho servisní neaktivita. Ač životní optimista, nedoufal bych, že v ČR natrefím na 7 leté auto od VW s 80tkm... A Oktávku k tomu!!! Podle mne prodávající věděl, proč auto prodat, resp. nájezd je někde jinde. To jsou ale jen spekulace...
Auto jsem kupovala s vedenou servisní knížkou a samozřejmě jsem si ho prověřila i přes Cebii, vše sedí. Po konzultaci s mým mechanikem a popsáním všeho co se stalo se divil a tipuje to na vadnou součástku. Ještě prý neviděl u tohoto motoru, aby ojnice prorazila motor.


Ani v servisní knížce ani v Cebii se nepraví nic o skutečném technickém stavu auta. No a pokud se rozsvítila kontrolka mazání, tak v tu dobu téměř okamžitě jel motor nasucho a klidně se mohlo stát, že to jedno z ojničních ložisek nevydrželo a šlo se podívat, co se dějej venku. Nezapomínejte, že při 3000 rpm má motor 50 otáček každou sekundu a k zadření stačí relativně pár otáček.
reagovať
Pepe
počet príspevkov1136
dátum registrácie09.05.2007
Pondelok 29.06.2015 14:05, RE: Zadřený motor - skrytá vada??
David V napísal:
Pepe napísal:
bitner napísal:
Pepe napísal:
bitner napísal:
nepřihlášený uživatel napísal:
vozidlo: Škoda Octavia rok výroby: 2008palivo: benzinvýkon v kW: 75kód motoru: bsepopis závady: Dne 12.4 jsem zakoupila Octavii 2, rv. 11/08 s 82 000km. Po 2 a 1/2 měsících při první delší cestě a mnou celkově najetých cca 1500km se rozsvítila kontrolka oleje a téměř okamžitě se auto začalo chovat jako by mělo píchlou gumu. Po zastavení jsme zjistili, že nejde o tuto příčinu, ale že je nejspíš díra v bloku motoru od ojnice. Zajímalo by mě, jestli to lze považovat za skrytou vadu. Po odtažení odtahovou službou byl olej na ryzce v rozmezí. Děkuji Johnovákód chyby určené na diagnostice: -typ diagnostického přístroje: -kroky učiněné pro odstranění chyby + následky: -
Jaka je definice skryte vady? Neni to nahodou tak, ze je to vada, o ktere prodejce PROKAZATELNE vedel a kupujicimu ji zatajil? Kdyztak me opravte, ale myslim, ze tazatelka je bez sance.Neni to parada, koupit si ojetou vrazdu, o ktere nic nevim?
Celý to bude nějakej fake. Na benzínovým motoru se nemá co podělat, ten je na doživotí všech 15 po sobě jdoucích majitelů. To tady přeci ví všichni... . Nic, no. Jestliže prodávající neposkytl nějakou záruku, bude plnění z jeho strany na základě dobrovolnosti, čili nula. Pokud k závadě došlo po nějaké době, a v okamžiku podpisu KS bylo auto pojízdné bez známek nepravidelnosti chodu, kouřivosti a pod, nejedná se o skrytou vadu, ale o konec životnosti. Takže bude třeba sehnat jiný agregát a doufat, že tentokrát budete mít štěstí...
To je radosti z mrtveho benzinu Nicmene presne na techto pripadech se presvedcuji o tom, ze pokouset se prodavat ojetinu osobne je sebevrazda. Kdysi jsem prodal 13 let stareho Megana s dalnicni znamkou, STK platnou jeste 1,5 roku, pojizdneho, bez koroze za 15000 a panimama me po tydnu proklela do 4. kolena. Priste se na neco takoveho vykaslu a odvezu to rovnou na vrakac. Tam mi daji papir pro uredniky a pak at si s tim delaji co chteji...
Tak já nemám radost ze žádné mrtvoly . Zalehnout takhle nafta, tak je kupec za blbce, že si dovolí koupit naftu, u který se to dá čekat, že jo. Zalehne-li benzín, může za to člověk, resp. jeho servisní neaktivita. Ač životní optimista, nedoufal bych, že v ČR natrefím na 7 leté auto od VW s 80tkm... A Oktávku k tomu!!! Podle mne prodávající věděl, proč auto prodat, resp. nájezd je někde jinde. To jsou ale jen spekulace...
Pepe, není to pravda. Zalehnout takhle nafta, reagoval bych stejně. Ve spotřebě oleje jsou na tom obě koncepce podobně. Nepamatuju si, že by tady někdo napadal naftu, že je třeba náchylnější na zadření, tam je riziko rovnocené. U nafty se kritizují jiné věci. Jediné, co se dá ve spojitosti s naftou a spotřebou oleje zmínit je Runaway Diesel, kdy se olej nasaje přes kompresor do spalovacího prostoru a motor se nekontrolovaně rozběhne do max. otáček a pokud se násilně přes kvalt nezastaví, většínou se zadře. Nevím, jestli tohle umí i benzínový turbomotor, ale myslím, že ne.


Ano, u nafty se kritizují jiné věci. Turbo, dvouhmota, Fap, vstřiky... Při adekvátním nájezdu v řádech xsettkm bych byl odvážný, a nazval to spotřebními věcmi. U benzínových VW při nájezdu do 100tkm je spotřební věc rozvodový řetěz (TSI), nebo zde rovnou celý motor . Prostě vše je o přístupu uživatele, někde je třeba péče více, někdy méně... Situaci nezávidím, ale někdy se to holt stane
reagovať
Roman AX
počet príspevkov134
dátum registrácie09.12.2011
Pondelok 29.06.2015 16:23, ,
Skrytá závada to určitě není, ale mně vždycky zajímá finální řešení. Prostě co majitel auta udělal a co ho to stálo. Ano, jsem prostě zvědavý jak stará Blažková...
reagovať


aktualizovať
túto tému sledujete

prestať sledovať túto tému

podobné vozidlá v ponuke:


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.