Zvirak napísal:
mě to přijde pořád divné, něco mi na tom nesedí. Program v řídící jednotce byl napsán tak, že když se točila jen přední kola a zadní stála, jednotka jela podle jiné mapy, než když se točí všechny čtyři. tzn. auto poznalo, že je právě měřeno na brzdě (emise).Když dělali pak v reichu znovu test, VW překračoval limity několikanásobně jak v režimu klidné jízdy a na plný plyn. Naproti tomu bmw 3.0d limity překročil mírně jen při plném plynu, jinak splňoval limity s velkou rezervou.Jen idiot si může myslet, že se na tohle nepřijde. Co čekali? Je tu i několik podivných souvislostí. Proč najednou začal VW dodávat diesly do USA, když tam neni po naftakach taková poptávka? Proč tohle přišlo až ve chvíli, kdy VW postavil v rusku fabriku na motory VW, kde se mělo vyrábět ca 85% motorů VW. (Asi o několik týdnů později postavil s podobným plánem v rusku fabriku na motory také Ford).Co se týká vysokého managementu VW, vypadá to, jako by tam byl nějakej "dvojitej agent", kterej měl srazit VW na kolena (konkurence ? ), a možná v globálním měřítku i poškodit německo.Myslím si, že lidi ve vedení firmy, u kterých je zisk a strategie firmy prioritou, by těžko něco takového udělali a vědomě ohrozili existenci firmy. Ono to může bejt takovej sešup, že to potom bude pro VW likvidační.V práci v reichu to skobčáci hodně řeší.. Navíc mi přijde vtipné, jak chtějí české majitele donutit změnit soft, tím spíš když každej druhej Lojza z Horní dolní má načipovanou 1.9 TDI na celejch 150 koní..
To je úplný špionážní román... "podivné souvislosti", USA, Rusko, dvojitý agent...
Že by se mělo v Rusku vyrábět 85% motorů VW, tomu snad nevěříš ani ty... Podle
http://www.volkswagenag.com/content/vwcorp/info_center/en/news/2015/09/VW_Kaluga.html se tam mají vyrábět nějaké benzínové 1.6ky. Nejpíš určené do aut pro tamní trh. Samozřejmě splňující horší emise než v EU. Viz.
http://auto.idnes.cz/testovaci-centrum-motoru-skoda-dnc-/automoto.aspx?c=A140626_164547_automoto_vok citácia:
Větší motory jsou určeny pro jiné trhy, na kterých platí méně přísné emisní normy. Jen pro představu: v Evropě jsou momentálně používány čtyři standardy. Rusko, Bělorusko, Moldávie a Srbsko vyžadují Euro 4, na Ukrajině platí Euro 3 a třeba v Albánii a Bosně a Hercegovině dokonce jen Euro 2.
Toliko jinak k argumentům některých lidí, že by automobilky i bez emisních norem dobrovolně snižovaly emise. Ve skutečnosti je to tak, že automobilky pro každý trh šijou motory na míru místním emisním normám. Akorát pro USA se ten motor na míru ušít nepodařilo.