0
späť
 

diskuze k tématu: Spojka, stervačník nebo něco jiného?

kategórie zaradenia témy: poradna, technické dotazy, automobilky, česká vozidla, typ vozidla, osobní
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 25.06.2015 15:54, Spojka, stervačník nebo něco jiného?

vozidlo: Škoda Octavia 1U5
rok výroby: 2001
palivo: nafta
výkon v kW: 81
kód motoru: ASV

popis závady: Dobrý den,
V letních dnech po ujetí pár km ve městě s několika rozjedy na křižovatkách, nebo po trase cca 35km a víc mam problémy s rozjedy na první rychlostní stupeň. Auto se začne cukat a rozjezd vypadá jak první den v autoškole. Nepomůžou ani vyšší otáčky než obvykle. Auto se celé jakoby klepe a rozjezd je velice trhavý. Vibrace ve spojkovém pedále nejsou a při studeném motoru se toto neděje. Tento problém nepozoruji ani při nižších venkovních teplotách.
Zvuk se při vyšlápnutí spojky na neutrál také nemění.
Rád bych se zeptal jestli je vadná spojka, dvouhmotnostní setrvačník, nebo něco jiného.

kód chyby určené na diagnostice: -

typ diagnostického přístroje: -

kroky učiněné pro odstranění chyby + následky: -
reagovať
zmazaný používateľ
počet príspevkov
dátum registrácie
Sobota 27.06.2015 00:45, re:
Dobrý den. Váš problém s vozem skutečně vypadá na vadnou spojku, pravděpodobně je opotřebená lamela. Doporučuji návštěvu servisu a posouzení servisu odborníkem.
reagovať
TomasV01
počet príspevkov16
dátum registrácie25.05.2015
Sobota 27.06.2015 23:24, RE: Spojka, stervačník nebo něco jiného?
nepřihlášený uživatel napísal:
vozidlo: Škoda Octavia 1U5rok výroby: 2001palivo: naftavýkon v kW: 81kód motoru: ASVpopis závady: Dobrý den,V letních dnech po ujetí pár km ve městě s několika rozjedy na křižovatkách, nebo po trase cca 35km a víc mam problémy s rozjedy na první rychlostní stupeň. Auto se začne cukat a rozjezd vypadá jak první den v autoškole. Nepomůžou ani vyšší otáčky než obvykle. Auto se celé jakoby klepe a rozjezd je velice trhavý. Vibrace ve spojkovém pedále nejsou a při studeném motoru se toto neděje. Tento problém nepozoruji ani při nižších venkovních teplotách.Zvuk se při vyšlápnutí spojky na neutrál také nemění.Rád bych se zeptal jestli je vadná spojka, dvouhmotnostní setrvačník, nebo něco jiného.kód chyby určené na diagnostice: -typ diagnostického přístroje: -kroky učiněné pro odstranění chyby + následky: -


To, co popisujete, vypadá na výrazné tření na spojce. Lamela už bude mít popraskané pružiny a těch pár zbylých to neutáhnou... Co nejdříve se objednejte na výměnu spojky (koupit rozumně kvalitní spojkovou sadu). V jeden moment, až to odejde úplně, se už nerozjedete...

Dvojhmotový setrvačník mají až novější motory, v dobách, co se začali na dieselu objevovat výkon okolo 100 kW.
reagovať


aktualizovať
túto tému sledujete

prestať sledovať túto tému

podobné vozidlá v ponuke:


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.