0
späť
 

diskuze k tématu: Škubání/chvilková ztráta výkonu - Škoda Octavia 2.0 TDI

kategórie zaradenia témy: poradna, technické dotazy, ostatní, typ vozidla, osobní, elektro
OndrejB
počet príspevkov1
dátum registrácie26.05.2020
Utorok 26.05.2020 05:27, Škubání/chvilková ztráta výkonu - Škoda Octavia 2.0 TDI
Škoda Octavia 2, 2.0 TDI, 103 kw, BMM, 2007/12, najeto 282 xxx km

Potřebuji poradit. Začlo mi nepravidelně škubat auto při akceleraci (na volnoběh nic a na zařazený kvalt bez plynu také nic). Jak kdyby nešla nafta do motoru nebo turbo (příklad). Při škubu padaj otáčky. Někdy to neudělá 20 km, někdy škubne nepatrně a jednou a někdy škube každou chvíli (ztráta výkonu na vteřinu a více). Jednu dobu to kopalo tak, že když sem nevyřadil, tak auto chcíplo (dokonce bliklo žhavení a palubák napsal "motor do dílny"). Na diagnostice čidlo intercooleru (hozeno do jiný Octy 2 a chybu neházelo a auto jelo) a čidlo otáček motoru na převodovce. Chyby se smázly a už to tam nevyskočilo (asi paranormální jev ?, ale podezření na uhnilý/prošoupaný kabely v motorový části - kontrolován svazek kabelů vedený z rejlový lišty - v pořádku). Většinou jak škube 2 vteřiny, tak vyřazuju preventivně, aby to nedošlo náhodou až ke chcípnutí. Starty za tepla a za studena na brnk. Dělá to na jakejkoliv kvalt v jakejkoliv otáčkách (nejvíc samozřejmě od 2000 až 3500 ot.) Volnoběh klidnej (spotřeba na volnoběh kolem 0,7 L/h, běžná spotřeba kolem 6,5 - 7,0 L/100 km > auto nepodtáčim) . Vyměněnej palivák (UFI) - NEPOMOHLO. Vycucnutá nádrž + kontrola nádrže + dočištění sejtka v čerpadle (podezření na bordel v nádrži nebo špatná nafta), natankování Vervy - NEPOMOHLO. Napíchnuto na 2 různý VCDS diagnostiky + SUPERVAG diagnostiku. Nic nehlásí ani jedna. Vstřiky v pořádku (ne na testovací stolici sem je neměl, ale i podle grafu za jízdy v SUPERVAGu jsou v pořádku. Turbo v pořádku (též testováno za jízdy v SUPERVAGu). EGR pravděpodobně taky v pořádku (test v SUPERVAGu na volnoběh). DPF zaplněno ze 40%. Spojka komplet nová (najeto cca 40 tisíc km). Pravidelně měněný filtry a olej. 4 roky z 95% tankováno na MOLu, zbytek Benzina - Verva.

Možnosti:
1.kabelový svazek v rejlový liště (kabely ke vstřikům - popraskaná izolace)

2. Hodit k autoelektrikáři na kontrolu/proměření veškerých kabelů/jednotek, které jsou součástí akcelerace vozidla

3. Podfukujou vstřiky (co jsem se tak nějak dočetl, ale dělalo by to i na volnoběh což nedělá)

4. Farář se svěcenou vodou a krucifixem a vymítat.

Vaše rady a zkušenosti? Vylučovací metoda zní pěkně (dá se říct, že už jsem jí začal), ale to můžu nakonec skončit u výměny motoru a prachy v hajzlu. Jsem z toho už nasranej a bez nálady.

Díky za pomoc.
reagovať
auticky
počet príspevkov14
dátum registrácie15.09.2011
Streda 04.11.2020 16:38, RE: Škubání/chvilková ztráta výkonu - Škoda Octavia 2.0 TDI
Určitě bych udělal EGR ventil (výměna za nový)
reagovať
Syrda84
počet príspevkov1
dátum registrácie12.02.2021
Piatok 12.02.2021 23:26, Škoda Octavia RS II otáčky nouzak chip
Hezky den,
moc prosím o radu. Mám dvojkove RS +chip po ročním koupi vozu mě škublo auto poprvé. Z ničeho nic . Škuba, že jsem se téměř rozmlátil o volant. Teď je to téměř pořád až se auto zahřeje. Nemůžu jet po městě, protože to všude chcipe nebo ke všemu nouzak. Kolikrát se pak peru i s nastartovanim proto rychle servis, ale moc nevím co s tím. Začal jsem pal. filtrem a nic ani nevěřím, že jsou to trysky v p..... Jsou to škuby, že při plynule jízdě otáčkoměr klape a střílí otáčky pomoci zvuku klap klap o nějakých 500 klidně 1000.to znamená, že po městě každá křižovatka chcípne a za městem rány do volantu a sotva to kolikrát rozchodim.nekdy to spadne i do nouzaku. Zastavit a znovu start . Můj typ vede až k tomu chipu. Je to mozne.?
reagovať
Erik&Barbora
počet príspevkov2
dátum registrácie28.08.2022
Nedela 28.08.2022 13:01, RE: Škubání/chvilková ztráta výkonu - Škoda Octavia 2.0 TDI
citácia:
reakce na: OndrejB, 26.05.2020 05:27 (Škoda Octavia 2, 2.0 TDI, 103 ...)

Zdravim, predpokladam ze za dva roky jste ten problem vyresil. A ja mam ted uple stejny problem. Octavia 2016 110kw najeto 282tkm. Dela presne to co vase. Mohl bych poprosit kde byl problem. Vazne uz nevim co s tim delat. Dekuji moc. S pozdravem Erik
reagovať
Vitekzeman
počet príspevkov1
dátum registrácie15.09.2022
Štvrtok 15.09.2022 20:02, RE: RE: Škubání/chvilková ztráta výkonu - Škoda Octavia 2.0 TDI
citácia:
reakce na: Erik&Barbora, 28.08.2022 13:01 (Zdravim, predpokladam ze za dv ...)


Ahoj, přišel jsi na to? Mam uplně stejný problém octavia 3 110kw 2013 230tis nájezd
reagovať
Erik&Barbora
počet príspevkov2
dátum registrácie28.08.2022
Piatok 16.09.2022 07:53, RE: RE: RE: Škubání/chvilková ztráta výkonu - Škoda Octavia 2.0 TDI
citácia:
reakce na: Vitekzeman, 15.09.2022 20:02 (Ahoj, přišel jsi na to? Mam u ...)



Ano, na prvni pokus. Senzor otacek klikoveho hridele.
reagovať
goochi
počet príspevkov1
dátum registrácie16.08.2024
Piatok 16.08.2024 23:46, RE: RE: RE: RE: Škubání/chvilková ztráta výkonu - Škoda Octavia 2.0 TDI
citácia:
reakce na: Erik&Barbora, 16.09.2022 07:53 (Ano, na prvni pokus. Senzor ot ...)


co presne ta vymena toho snimace vyresila? Resim to, ze na 2.rychl.stupen pro +- 2200ot./min. dochazi k jakesi mezere pri plynulem zrychleni, vynechani tahu, jakysi “turbo efekt”…ale jento pouze pri jěnem pridani plynu, kdyz bych dal plnej, nedeje se to…je moznost ze by prave tohle zapricinilo cidlo jak zminujete?
reagovať


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.