nepřihlášený uživatel napísal:
vozidlo: Škoda Octavia Tour Combirok výroby: 2009palivo: benzinvýkon v kW: 75kód motoru: BFGpopis závady: Je-li motor studený, tak do jeho zahřátí se škubání neprojevuje a lze akcelerovat zcela plynule. Po zahřátí dochází ke škubání motoru vždy při mírné akceleraci. Při větším sešlápnutí plynu nebo naopak při sundání nohy z plynu při zařazené rychlosti škubání zmizí. Stejně tak se motor necuká při volnoběhu.kód chyby určené na diagnostice: Diagnostika nehlásí chybu.typ diagnostického přístroje: -kroky učiněné pro odstranění chyby + následky: Vyměněny zapalovací svíčky, vyčištěna a seřízena škrtící klapka, testováno s odpojenou lambda sondou. Minimální zlepšení. Dle hodnocení technika možná vadná škrtící klapka.
Nepíšete kolik to má najeto, ale chyba může být i v palivu a palivovém filtru, kdy má benzín nízký tlak par, a dobře to jede jen za studena na bohatou směs. Vyměnil bych palivový filtr, koupil 2 lahvičky VIF a natankoval plnou na kvalitní pumpě, a uvidí se, než se začne vyměňovat něco s čím nebyl problém. Chyba může být i v softwaru řídící jednotky, vím že 1,6 EURO 4 a 5 s tím měly problém a že pomohlo buď přehrání novějšího programu od výrobce a nebo kvalitní čiptuning. Obvykle se pak výrazně zlepšila odezva na plyn a klesla reálná spotřeba.