0
späť
 

diskuze k tématu: Škoda Octavia RS 245 je nejrychlejší RS v historii

kategórie zaradenia témy: česká vozidla
David V
počet príspevkov2067
dátum registrácie16.05.2007
Streda 08.03.2017 09:35, Zrychlení
To mi povídejte, že přidali 15 koní a jsou na stovce o vteřinu rychleji...
reagovať
sheogorath
počet príspevkov527
dátum registrácie27.05.2016
Streda 08.03.2017 12:38, RE: 15
No jo, ale treba to nejsou jen tak obycejny kone, to budou poradni hrebci (je to zvyseni vykonu o 6%, ale zlepseni akcelerace o 13%)

Zajimavy spis je, kde ty hodnoty vzali. U RS230 uvadi jinou hodnotu pro liftback, a jinou pro kombi.

http://www.skoda-auto.cz/SiteCollectionDocuments/skoda-auto/ke-stazeni/octavia-rs-katalog.pdf

Ta vterina dolu ale mozna je, staci jiny zprevodovani
reagovať
Zvirak
počet príspevkov459
dátum registrácie09.09.2012
Streda 08.03.2017 12:51, .
nějak mi to nesedí.
můj model má v základu 250k - 370Nm (4 válec), 1720 kg; 0-100kmh za 6,1s, předokolka. a manuál. není to žádný sporťák.
Nevěřim, že s uzávěrkou diff, automatem a nižší vahou bude RS na 0-100 pomalejší.
Jinak ten nadis je zavádějící, měl by být správně:


Škoda Octavia RS 245 je nejrychlejší RS v historii Škody :D
reagovať
David V
počet príspevkov2067
dátum registrácie16.05.2007
Streda 08.03.2017 13:15, RE: 15
sheogorath napísal:
No jo, ale treba to nejsou jen tak obycejny kone, to budou poradni hrebci (je to zvyseni vykonu o 6%, ale zlepseni akcelerace o 13%)Zajimavy spis je, kde ty hodnoty vzali. U RS230 uvadi jinou hodnotu pro liftback, a jinou pro kombi. http://www.skoda-auto.cz/SiteCollectionDocuments/skoda-auto/ke-stazeni/octavia-rs-katalog.pdfTa vterina dolu ale mozna je, staci jiny zprevodovani


Jiné hodnoty pro kombi a liftback jsou dané rozdílnou hmotností a rozdílným součinitelem odporu, s tím problém nemám a navíc je to v řádu desetin, takže uvěřitelné.
Jiné zpřevodování by pomohlo jen v případě, že tam místo 2 kvaltů dostaneš 3, jinak ne.
Myslím, že oboje dosáhne stovky na vytočenou 2-ku, tedy jedničku a 2-ku, pak zpřevodování nehraje roli. Stejně si myslím, že zrychlení je spíše výpočtová hodnota a je funkcí výkonu a hmotnosti. Převody mají spíše podružný vliv a vteřinu neudělají, to by musely být extra nenaladěné. V podstatě ideální by byla CVT převodovka, která by motor udržovala na konstantním výkonu a ne při konstantním točivém momentu.
reagovať
radek.slivaFB
počet príspevkov181
dátum registrácie16.03.2013
Piatok 10.03.2017 10:04, zrychleni
Caute,

samozrejme ze to je chyba :D RS pred FL mela zrychleni 6.7-6.8s takze rychlejsi o 0.1s

je zajimave jak resi pridani koni VW prikladam video jak udelali z cupry 280 cupru 290
...vyndali jeden tlumic vyfuku... vykon se zvedl o 5hp a rekli ze cupra ma tedka vetsi vykon a sportovni zvuk :D po puvodnim tlumici zbyla jenom dira :D

https://www.youtube.com/watch?v=4uP39aweJKw 3:10
reagovať
Steny55
počet príspevkov1
dátum registrácie22.12.2019
Nedela 22.12.2019 18:11, Zrychlení
Měl bych následující poznámku. Původní motor 162 a snad i 169 kW měl variabilní přepínání mezi nepřímým a přímým vstřikováním, díky čemuž jsem jej v roce jako nový v roce 2015 doporučil známému i pro běžné ježdění na kratší trasy bez rizika zakarbonování. Tímto způsobem pátým rokem bez problémů funguje. Nový motor o nepřímý vstřik přišel. Má někdo info zda došlo k zhoršení ?
reagovať


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.