0
späť
 

diskuze k tématu: Škoda Octavia po dvou letech + foto z havárie

kategórie zaradenia témy: česká vozidla
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 26.05.2008 16:02, RE: bez předmětu
anonym napísal:
O1 je od roku 96, takze je docela logicke, ze v ni jsou dily z o kousek starsiho modelu VW - je tezce naivni myslet si, ze nejakou novinku VW da nejdriv do Skodovky a pet let na to treba do Audi
to máte samozřejmě pravdu, ale když vw stojí v podstatě stejné peníze jako škoda, proč si budu tedy kupovat zastaralou techniku??
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 26.05.2008 16:04, RE: bez předmětu
anonym napísal:
jak tady někdo vychvaloval O1, uvědomte si, že podvozkově a motorově je to téměř identické s wagnem golf III. který se vyráběl od roku 91/92. takže O1 fungovala, že do ni wagen nasypal co mu zbylo po skladech a čeští konstruktéři vymysleli velký kufr..takže dneska je octavia tour (až na obměněné motory) auto z raných 90. let.. Proto, si raději za 100 000Kč koupím 1,9tdi 81 kw vento z roku 97 v maximální výbavě, než za stejný peníze 1,6 55kw O1 bez klimatizace atp.
Když už tak Golf IV ty "experte"...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 26.05.2008 16:06, RE: bez předmětu
anonym napísal:
Když už tak Golf IV ty "experte"...
ty experte golf IV je podvozkově až na pár detailů totožný s golfem tři. píšu příspěvek jen tehdy, pokud si ho umím předtím ověřit.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 26.05.2008 16:08, RE: oktávkáři bourají srad pořád, primitivní machři
anonym napísal:
mě přijde, že tady ve všech diskusích přispívají 15-16 chlapci. to že má někdo octávii, ještě neznamená, že jezdí jako debil. nejhorší řidiči jsou mého věku (22) a mladší, kteří bud mají často nějakou popelnici (taky jsem míval), nebo právě tatínkovu octavii. a je rozdíl, jestli někdo jazdí jak hovado, ale když přijde krize, tak ví co dělat, a nebo ne.
p.s.: jděte se podívat na moje.auto.cz tam nadávky téměř nezažijete.
sam tam jsem a mam tam opravdu hodne aut vcetne kritizovane Octavie a tohle tam nezazijete... Octavii bych si znova nekoupil, ale preci o ni dokazu napsat a vyzdvihnout dobre vlastnosti a to si myslim, ze udelal i tento autor... na m.a. mam i dalsi vozy, ktere prochazi zde velkuo kritikou a na m.a. nic a nebo bez nadavek a v pratelskem pojednani.. to je asi tim, ze zde je kazdy anonymni a bude si zde delat co chce..:(
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 26.05.2008 16:19, RE: ix
anonym napísal:
Octavie nejsou auta pro reprezentaci, ale pro spolehlivou, bezpečnou a úspornou jízdu. Nevím, ve kterém jiném autě za stejnou cenu, bych dosáhl dlouhodobé spotřeby 4,2 l/100km. Poměr cena/užitná hodnota je vyhovující.
Tohle miluju! "Já se svou Octávkou jezdím v podstatě zadarmo. Je spolehlivá - v servisu mě neznají. Nežere - u pumpy mě znají, ale hodně málo. K bazaru se nesmím ani přiblížit, protože by mi prodejci urvali ruce, jak to auto chtějí..." atd.
Spotřebu Vám to jistě ukáže 4,2 l/100Km, ale cestující asi přemýšlejí, jestli neměli jet raději autobusem, neb by do cíle dorazili rychleji.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 26.05.2008 16:33, RE: bez předmětu
anonym napísal:
ty experte golf IV je podvozkově až na pár detailů totožný s golfem tři. píšu příspěvek jen tehdy, pokud si ho umím předtím ověřit.
Jasne, jinej rozvor, jina zadni naprava, ale to je jen par detailu)
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 26.05.2008 16:35, RE: Vlastnosti O1
anonym napísal:
Přesně tak .-)
Horolezec-29
jděte do prdele s těma vochcávkama
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 26.05.2008 16:43, RE: bez předmětu
anonym napísal:
Jasne, jinej rozvor, jina zadni naprava, ale to je jen par detailu)
dobře, upřesníme si pojmy..když jsem psal podvozek, měl jsem na mysli nápravy, ne celou podvozkovou plošinu..tudíž rozvor bych nezohledňoval. konstrukčně je zadní náprava totožná. to, že vypadá jinak, neznamená, že jiná je.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 26.05.2008 16:44, RE: Jo, jezdí na benzín....
mikes napísal:
Např.?
napriklad Toyota Avensis
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 26.05.2008 17:10, RE: bez předmětu
anonym napísal:
dobře, upřesníme si pojmy..když jsem psal podvozek, měl jsem na mysli nápravy, ne celou podvozkovou plošinu..tudíž rozvor bych nezohledňoval. konstrukčně je zadní náprava totožná. to, že vypadá jinak, neznamená, že jiná je.
Jasne, takze Golf III je totozny s Golf IV, ale vlastne je uplne jiny, to jsi chtel asi napsat :o)
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 26.05.2008 17:17, RE: bez předmětu
anonym napísal:
Jasne, takze Golf III je totozny s Golf IV, ale vlastne je uplne jiny, to jsi chtel asi napsat :o)
psal jsem, že až na detaily je podvozek totožný. za tím si stojím,. běž se podívat na parkoviště, lehni si pod golfa 3,4 a octávku, a uvidíš, že prakticky se nic nezměnilo.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 26.05.2008 17:17, RE: Slovo autora pojednání
anonym napísal:
Miloši, pěkné, ale stejně Vám povím:
haníte nejpovedenější auto v historii ŠKODA koncernu..
Podívejte se, kolik jich Škoda vyrobila a kolik jich jezdí po světě.. Prostě se Vám netrefila do vkusu, ale pozor:
ten "vkus" je odvislý od výše vašich příjmů. A tak jste-li bohatý (vlastníte v rodině přece ještě SAABA), nerozumím tomu, proč zorvna Vy a Škoda Octavia? Mohl jste si koupit nebo říci si také o SAABA nebo Audi, BMW - prostě něco, co byste jen a jen vychvaloval.
Víte, vše se dá vylepšovat,...
Aha, tak škodovce se podařil s oktávií malý zázrak??? TAK TO UŽ MI VÁŽNĚ STAČÍ))) GOLF S KUFREM ZA 600,-??? ZA TY PENÍZE SI KOUPÍM ZÁNOVNÍ TOYOTU AVENSIS, NEBO HONDU ACCORD, TY BLÁZÍNKU. JO A TO ŽE, NEJSOU TYTO ZNAČKY TOLIK PRODÁVANÉ MNĚ OSOBNĚ VŮBEC NETANKUJE. HODNOTIT ZNAČKU PODLE PRODEJNOSTI JE PĚKNÁ HOVADINA. V RUMUNSKU SE ASI NEJVÍC PRODÁVAJÍ DACIE A PŘESTO SI MYSLÍM, ŽE TO NENÍ ŽÁDNÝ ZÁZRAK, STEJNĚ JAKO ŠKODA U NÁS. jE ZDE VIDĚT ZNAČNÁ OMEZENOST FANOUŠKŮ ŠKODOVKY, ALE TROCHU SE PROBERTE HOŠI.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 26.05.2008 17:23, RE: Jo, jezdí na benzín....
anonym napísal:
napriklad Toyota Avensis
Tu Toyotu Avensis liftback (at mame stejnou karoserii) za 600tis. dle standardniho ceniku maji kde prosim? Ja vidim v nejnizsi vybave s dieselem cenu 679tis. (pravda, motor +20PS), a to je vybava velice zakladni. Kdyz si ale trochu pogooglujete tak zjistite ze si s tim autem v nasich koncinach moc nezajezdite, nechutna mu ceska nafta...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 26.05.2008 17:27, RE: pravda
anonym napísal:
Možná si občas prohodím i y,ale to mě neživí,určitě nezávidím a neurážím pokud to není nutné.Asi jezdíš do práce a nákupy se svojí zoobie mastnou tyčí a skrze sklo slintáš co že se to venku děje.Snad ti bude někdy odpuštěno.Hlupáci mají přeci občas štěstí.
Ale zvládat fundamenty rodného jazyka by měla být nutnost. Chápu, že dost lidí to tak nevidí, ale tak trochu to o člověku vypovídá...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 26.05.2008 17:36, Octavia forever
Rodiče mají už skoro 11let OI 1.6 GLX. To auto je naprosto spolehlivý a kromě pár opravdu drobností se nikdy nic nepodělalo. VŽDY dojelo do cíle, NIKDY nenechalo na holičkách! Ani jednou se nestalo, že by třeba nenastartovalo. Jezdí pořád, v létě, v zimě, solený silnice, bláto a v pohodě.
Motor nemá velký výkon, ale je ve skvělý kondici. Olej nežere, spotřeba kolem 7l/100km. Pro normálního uživatele, co nečeká od cestovního auta sportovní výkony je Octávka super auto!
Otec si už před dvěma lety myslel na OII, ale současný auto mu prostě nedává ani jednu příležitost zbavit se ho!
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 26.05.2008 17:39, RE: Octavia forever
anonym napísal:
Rodiče mají už skoro 11let OI 1.6 GLX. To auto je naprosto spolehlivý a kromě pár opravdu drobností se nikdy nic nepodělalo. VŽDY dojelo do cíle, NIKDY nenechalo na holičkách! Ani jednou se nestalo, že by třeba nenastartovalo. Jezdí pořád, v létě, v zimě, solený silnice, bláto a v pohodě.
Motor nemá velký výkon, ale je ve skvělý kondici. Olej nežere, spotřeba kolem 7l/100km. Pro normálního uživatele, co nečeká od cestovního auta sportovní výkony je Octávka super auto!
Otec si už před dvěma let...
naši mají 1,655kw, kupovanou novou.za deset let žádný závady, ted po 120 000 km už 3x nedojeli - prasklá poloosa, vyvléknutá táhla řazení, porucha alternátoru. moje vento se 300 000 km který dostává mnohem větší záhul je spolehlivější. jediná výhoda oktávky je ta, že ji umí opravit každý idiot.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 26.05.2008 17:48, RE: Octavia forever
anonym napísal:
Rodiče mají už skoro 11let OI 1.6 GLX. To auto je naprosto spolehlivý a kromě pár opravdu drobností se nikdy nic nepodělalo. VŽDY dojelo do cíle, NIKDY nenechalo na holičkách! Ani jednou se nestalo, že by třeba nenastartovalo. Jezdí pořád, v létě, v zimě, solený silnice, bláto a v pohodě.
Motor nemá velký výkon, ale je ve skvělý kondici. Olej nežere, spotřeba kolem 7l/100km. Pro normálního uživatele, co nečeká od cestovního auta sportovní výkony je Octávka super auto!
Otec si už před dvěma let...
Jo ještě jsem měl napsat že mají najeto 170tis.km.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 26.05.2008 17:49, RE: Octavia forever
anonym napísal:
Rodiče mají už skoro 11let OI 1.6 GLX. To auto je naprosto spolehlivý a kromě pár opravdu drobností se nikdy nic nepodělalo. VŽDY dojelo do cíle, NIKDY nenechalo na holičkách! Ani jednou se nestalo, že by třeba nenastartovalo. Jezdí pořád, v létě, v zimě, solený silnice, bláto a v pohodě.
Motor nemá velký výkon, ale je ve skvělý kondici. Olej nežere, spotřeba kolem 7l/100km. Pro normálního uživatele, co nečeká od cestovního auta sportovní výkony je Octávka super auto!
Otec si už před dvěma let...
Souhlasím!
A teď příklad souseda. Před třemi týdny si koupil nový Suzuki Ignis, dal za to 260tis.
Byl z toho úplně odvázanej. Přitom je to totál žebrák, ale to s tím ani nesouvisí. Ještě nemá najeto ani 1000km a už dvakrát mu to stávkovalo.
Poprvý zaseklej plovák v nádrži - došel benzín, myslel, že ještě má.
A teď v sobotu to zase přitáhl na laně, že v motoru nebo převodovce něco "bouchlo" a auto kaput. Večer si proto přijeli s plošinou od prodejce, tak jsem sám zvědavej, co z toho vyleze.
Tohle mi udělat fungl nový auto, tak se ho snažím zase hned zbavit. Bál bych se s tím vůbec někam jet.
A to za stejný prachy mohl mít novou Fabii i s klimou. Podle jeho slov takovou línou mrchu nechce. HAha přitom jezdí max. 80 a smrt v očích!
Dobře mu tak za ty kecy na Škodovky!
Mám HTP 47kW, najeto 110000km a nikdy jsem neměl problém. A to už jsem zcestoval půl evropy.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 26.05.2008 17:56, RE: bez předmětu
anonym napísal:
jak tady někdo vychvaloval O1, uvědomte si, že podvozkově a motorově je to téměř identické s wagnem golf III. který se vyráběl od roku 91/92. takže O1 fungovala, že do ni wagen nasypal co mu zbylo po skladech a čeští konstruktéři vymysleli velký kufr..takže dneska je octavia tour (až na obměněné motory) auto z raných 90. let.. Proto, si raději za 100 000Kč koupím 1,9tdi 81 kw vento z roku 97 v maximální výbavě, než za stejný peníze 1,6 55kw O1 bez klimatizace atp.
Tak to jsi zcela mimo. O1 se začala na nové podvozkové plošině vyrábět v roce 1996 ve stejné době jako A3. Golf IV se na shodné plošině začal vyrábět až v roce 1998. Jinak O1 se stále vyrábí v podstatě beze změny a její prodeje stále stoupají. Který z výše vzpomínaných zázraků se k tomu dopracoval. Žádný.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 26.05.2008 17:57, RE: Jo, jezdí na benzín....
anonym napísal:
Za 600 tisíc vůz nižšší střední třídy s motorem 77kW? Otřesné! Nejít raději do střední třídy, kde za tyhle peníze je silnější motor a slušná výbava u ž v základu?
Mě přijde za neomluvitelné že v BMW 320d z roku 2004 je sice originální,ale kazetové rádio a to se bavíme o autě v pc. přes 1 000 000Kč.CD changer tu netahejte,ten byl za příplatek,stejně jako opěrka lokte.
reagovať
  1 ... 6 7 8 ... 12


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.