0
späť
 

diskuze k tématu: Škoda Octavia II RS 2.0 TDI - hodnocení po roce provozu

kategórie zaradenia témy: česká vozidla
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 10.04.2012 14:07, Co to je?
Nemělo to být na nějakém fóru o Škodovkách? Kdo by si koupil na 105 tis km ročně Octavii se sportovním podvozkem aby si kurvil záda a prdel na tankodromu v CZ? Ještě by mě zajímalo, kolik může taková nižší střední kombi s průměrně výkonným vznětovým dvoulitrem asi stát. 400-450 tkč?
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 10.04.2012 15:47, RE: Co to je?
typek napísal:
Nemělo to být na nějakém fóru o Škodovkách? Kdo by si koupil na 105 tis km ročně Octavii se sportovním podvozkem aby si kurvil záda a prdel na tankodromu v CZ? Ještě by mě zajímalo, kolik může taková nižší střední kombi s průměrně výkonným vznětovým dvoulitrem asi stát. 400-450 tkč?
Chápu antiškodovkáře, ovšem dle pohledu na vozy brázdící naše silnice soudím, že je to zajímavější téma, než rozbor (o článek dříve zde) vhodnosti čtyřválce 318i do řady E46. I když recenze je opravdu uboze stručná.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 10.04.2012 16:04, RE: Co to je?
typek napísal:
Nemělo to být na nějakém fóru o Škodovkách? Kdo by si koupil na 105 tis km ročně Octavii se sportovním podvozkem aby si kurvil záda a prdel na tankodromu v CZ? Ještě by mě zajímalo, kolik může taková nižší střední kombi s průměrně výkonným vznětovým dvoulitrem asi stát. 400-450 tkč?
Bohužel spíše tak od 750 000 kč - což je i na vrcholnou "sportovní" variantu auta v nižší střební hoooodně těžká palba.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 10.04.2012 16:17, RE: Co to je?
Pavlik napísal:
Bohužel spíše tak od 750 000 kč - což je i na vrcholnou "sportovní" variantu auta v nižší střební hoooodně těžká palba.
viděl bych tam spíš chybku v popisu-tříleté auto asi nikdou nekupoval s 5000 ale spíš s 50ti, to by odpovídalo. a cena 750 je reálná. když jsem kupoval FXko tak jsem si pro srandu nakonfiguroval Scouta-když pominu absenci V6ky tak nejdražším motorem byla dvoulitrová nafta, a se všemi příplatky vč. kůže, lepší kola-max 18´´ atd. cena atakovala 900k.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 10.04.2012 21:13, Vrzání
Tak já nevím, ale na mé 15 let staré Hondě nevrže nikde nic, dokonce ani na 25 let staré Škodě 120 nevrže nikde nic. Tedy vrzalo, ale to se dalo snadno najít a opravit. Tenhleten novodobej VW kvelp vrže po pár kilometrech jak 40 let starej ruskej kombajn. Současní Škodovkáři jsou mi sympatičtí pouze jednou věcí, jejich přehnaná a nekritická ochota platit za tyhle křápy ty nehorázné peníze, tlačí cenu konkurenčních aut dolů.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 10.04.2012 21:24, Exkluzivita
Další příklad typické české nátury. Pisatel si koupí notoricky profláklé auto a začne kritizovat všecko to, co musel už před nákupem vědět nebo tušit, a to i na základě svých zkušeností. A korunu tomu nasadil těmi obnaženými plecháči - herdek, když na to nemá, ať nedělá machra, nekupuje eReSo, ale obyčejnou verzi, nebo cokoliv jiného. Hlavně, že mu to půlka ulice s jemu podobným myšlením bude závidět...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 10.04.2012 23:21, Jiné auto
Tak na 100 tisíc ročně bych volil zcela jiné auto a v tomto případě i já bych volil naftový motor kvůli úspoře, která se skutečně projeví. Měl jsem auto s tvrdým podvozkem a nevydržel to ani o těch víkendech. Nevím, co bych zvolil. Co má pohodlný podvozek, který ale drží a má to šestiválcovou chrochtu, která není slyšet uvnitř. Už vím, koupil bych si Insignii 2,8T a šoupl to do plynu
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 11.04.2012 08:38, RE: Vrzání
Rover623 napísal:
Tak já nevím, ale na mé 15 let staré Hondě nevrže nikde nic, dokonce ani na 25 let staré Škodě 120 nevrže nikde nic. Tedy vrzalo, ale to se dalo snadno najít a opravit. Tenhleten novodobej VW kvelp vrže po pár kilometrech jak 40 let starej ruskej kombajn. Současní Škodovkáři jsou mi sympatičtí pouze jednou věcí, jejich přehnaná a nekritická ochota platit za tyhle křápy ty nehorázné peníze, tlačí cenu konkurenčních aut dolů.
Děda měl zase stoleté OTčko a v něm bořil stromy. Jenže pak začalo reznout a on musel prodat dům, aby měl na kit. Prosím vás, co tím demonstrujete?
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 11.04.2012 08:47, Pointa
Sportovní auta už neexistují. Jen hloupé náhražky k smíchu. Čímž samozřejmě neútočím na majitele a jejich volbu, ale na automobilky, které ze zákazníků dělají voly. Sportovní auto je lehké, výkonné (ani moc být nemusí), má tvrdý podvozek, není pohodlné a stojí na provozních nákladech tolik, jako leasing na zánovní atrapu. Když to sportovní auto není, proč ho tak nazývají? Asi to bude trochu tím, jak se z řidičského světa vytrácí vášeň a touha mít kola plně ve své moci. Namísto toho dnes stojí výběr na základě nesmyslných požadavků. Nemůžete se rozhodnout, zda pořídit kočku nebo psa? Kupte kočkopsa!
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 11.04.2012 09:29, RE: Vrzání
Mersi napísal:
Děda měl zase stoleté OTčko a v něm bořil stromy. Jenže pak začalo reznout a on musel prodat dům, aby měl na kit. Prosím vás, co tím demonstrujete?
Mám dojem, že to zmínil v poslední větě. Správnej škodovkář svou modlu koupí za jakékoliv peníze. Octavia za 750 tisíc? Nevadí. Naopak. Tím líp. Čím dražší, tím vyšší prestiž před ostatními. A že má své chyby? Co to je za kacířské nápady! Ostatní výrobci mají přece oproti škodovce tolik chyb že mnozí ani nevyjedou ze servisu. Taky jsou na škodovku strašně levný náhradní díly, mají je všude a je to fakt jako echt česká kvalita. Kdepak cizí auta....
:)
Ojetá škodovka, přestože je na to co nabízí poněkud dražší, má jednu výhodu. Sousedi ji nebudou tolik závidět. Měl jsem před 12-ti lety červenou Toyotu Celica s vyklápěcími předními světly. Na ojetýho Favorita mi nevyšly peníze, tak jsem za cenu o něco nižší koupil tuto Celicu. Sousedi se mohli pos.... No jó zase si ten fracek nakradl na novýho sporťáka....
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Sobota 14.04.2012 14:38, RE: Pointa
Mersi napísal:
Sportovní auta už neexistují. Jen hloupé náhražky k smíchu. Čímž samozřejmě neútočím na majitele a jejich volbu, ale na automobilky, které ze zákazníků dělají voly. Sportovní auto je lehké, výkonné (ani moc být nemusí), má tvrdý podvozek, není pohodlné a stojí na provozních nákladech tolik, jako leasing na zánovní atrapu. Když to sportovní auto není, proč ho tak nazývají? Asi to bude trochu tím, jak se z řidičského světa vytrácí vášeň a touha mít kola plně ve své moci. Namísto toho dnes stojí vý...
"automobilky, které ze zákazníků dělají voly" - není to náhodou tím, že zákazníci fakt JSOU volové?! Kolik lidí se opravdu zajímá o technické pozadí a jiné podrobnosti? 50% lidí slyší na "výhodnou" cenu auta a většina ostatních se plácá po ramenou, jak dobře koupili auto skupiny DAS Auto... Dnes bohužel rozhoduje marketing, ne skutečná kvalita... Takže ty nálepky "sportovní" auto je další marketingový trik, na který se samozřejmě vždycky někdo nachytá. Dalo by se říct, že kvalitní auta už nejsou. Upřímně řečeno, kdybych si teď chtěl koupit nějaké auto, tak se výběr setsakra rychle smrskne a pomalu nevím, co vybrat. Výrobci mají šílené náklady díky EU, kdy se snaží auta s uspanými výfuky (všemi možnými eko-filtry) přimět k normálním jízdním výkonům, zbytek peněz pak vrazí do reklam. Komu by vůbec prospělo, aby auto vydrželo 20 roků v provozu jako před x lety? Z pohledu automobilky je nejlepší, aby člověk vyměnil auto po 3 letech, nebo snad ne?
reagovať


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.