0
späť
 

diskuze k tématu: Škoda Octavia I - kupujeme ojetinu

kategórie zaradenia témy: poradna, ostatní, česká vozidla
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 11.04.2006 09:50, dobrá rada drahá
myslím že todle sou dobré rady pro koupi auta a zvlášť oktávky, jen tak dál pánové , dovolil bych si říct že autům docela rozumím, ale todle mi zase rozšířilo obzory o kousek dále, díky...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 12.04.2006 11:01, RE: dobrá rada drahá
Jent napísal:
myslím že todle sou dobré rady pro koupi auta a zvlášť oktávky, jen tak dál pánové , dovolil bych si říct že autům docela rozumím, ale todle mi zase rozšířilo obzory o kousek dále, díky...
Jo dobrá rada, jen nevím, kde autor sebral tu gradaci výkonu u 1,8 T , je to motor který skvěle a rovnoměrně táhne ve středních otáčkách, ale v takových 6000 už moc síly nemá-osobní zkušenost, ale jinak článek hezký a poučný.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 12.04.2006 11:01, RE: dobrá rada drahá
Jent napísal:
myslím že todle sou dobré rady pro koupi auta a zvlášť oktávky, jen tak dál pánové , dovolil bych si říct že autům docela rozumím, ale todle mi zase rozšířilo obzory o kousek dále, díky...
Jo dobrá rada, jen nevím, kde autor sebral tu gradaci výkonu u 1,8 T , je to motor který skvěle a rovnoměrně táhne ve středních otáčkách, ale v takových 6000 už moc síly nemá-osobní zkušenost, ale jinak článek hezký a poučný.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 13.04.2006 12:25, 1,6 (74 kW)
Na dalnici nad 120 km/h dela motor neuveritelny kraval a ma vysokou spotrebu. Rozunmna spotreba je jen pri cca 90 - 100 km/h plynule jizde ... ale to umi snad kazde auto.
To si radeji kupte opel astra G 1,8 16V (92 kW). Spotreba lepsi, vykon lepsi, cena lespi, jizdni vlastnosti lepsi, da sedet i na zadnich sedadlech, nemusite porad vymenovat stahovace oken, nezaseknout se sterace, atd. jedine prechod na mensi kufr je celkem sok.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 13.04.2006 14:06, RE: 1,6 (74 kW)
xxx napísal:
Na dalnici nad 120 km/h dela motor neuveritelny kraval a ma vysokou spotrebu. Rozunmna spotreba je jen pri cca 90 - 100 km/h plynule jizde ... ale to umi snad kazde auto.
To si radeji kupte opel astra G 1,8 16V (92 kW). Spotreba lepsi, vykon lepsi, cena lespi, jizdni vlastnosti lepsi, da sedet i na zadnich sedadlech, nemusite porad vymenovat stahovace oken, nezaseknout se sterace, atd. jedine prechod na mensi kufr je celkem sok.
Astra G mi neprijde vubec jako lepsi koupe. Ja mam bohuzel osobni zkusenost se spoustou Oplu... a musim rici, ze chytaji zavad vic nez cokoliv jineho. A ta spotreba oleje, tfuj ble...ale asi mas jine zkusenosti...? Ostatne, proc srovnavas 1,6 s 1,8???
Ale rozhodne souhlasim ze 1.6kW motor akorat hodne zere, musis ho hinit ve vysokych otackach aby vubec jel a diky tomu taky hodne rve.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 13.04.2006 16:30, RE: 1,6 (74 kW)
Radek napísal:
Astra G mi neprijde vubec jako lepsi koupe. Ja mam bohuzel osobni zkusenost se spoustou Oplu... a musim rici, ze chytaji zavad vic nez cokoliv jineho. A ta spotreba oleje, tfuj ble...ale asi mas jine zkusenosti...? Ostatne, proc srovnavas 1,6 s 1,8???
Ale rozhodne souhlasim ze 1.6kW motor akorat hodne zere, musis ho hinit ve vysokych otackach aby vubec jel a diky tomu taky hodne rve.
Asi mam vazne jine zkusenosti.
Octavia 1,6 se kolem 100.000km zacala proste rozpadat - snad kazdy druhy mesic jedno stahovani oken, pak se zadrely sterace (konstrukcni vada - dvojkov je proste el. clanek a "rozkoroduje" okoli, motor se zacal nejak divne chovat, vymenu vyfuku a tlumicu a brzd beru jako standard). 1,6 motor absolutne nevhodny na dalnici, takze jen jako mestske priblizovadlo a tam to ma taky svou spotrebu. Zajem zlodeju nepocitaje. Ale celkove musim priznat, ze mi byla octavia z nejakeho duvodu velice sympaticka.
Prechod na astru G? Jediny problem - maly kufr ale to jen ve srovnani s octavii. Proc 1,8 motor? Protoze za octavii v "zaklade" s 1,6 mam astru G s 1,8 s mnohem lepsimi vlastnotmi. V kufru nevozim zadnou flasku s olejem, blizim se ke 120.000 km a vsechna okna se daji jeste stale stahovat, krome vymeny vyfuku, tlumicu (ty odejdou standardne pri 60.000 - 80.000km snad u vsech aster) neznam servisni problemy.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 14.04.2006 11:45, RE: 1,6 (74 kW)
anonym napísal:
Asi mam vazne jine zkusenosti.
Octavia 1,6 se kolem 100.000km zacala proste rozpadat - snad kazdy druhy mesic jedno stahovani oken, pak se zadrely sterace (konstrukcni vada - dvojkov je proste el. clanek a "rozkoroduje" okoli, motor se zacal nejak divne chovat, vymenu vyfuku a tlumicu a brzd beru jako standard). 1,6 motor absolutne nevhodny na dalnici, takze jen jako mestske priblizovadlo a tam to ma taky svou spotrebu. Zajem zlodeju nepocitaje. Ale celkove musim priznat, ze mi byla octavia z ne...
Tak takhle dobrý zkušenosti s Oplem bych taky rád. Bohužel jsem měl astru 1.6 16V a to byl můj poslední opel! Víc sem asi najel na laně než na motor. Když sem zrovna nedolíval olej. Včera jsem prodal octavii combi tdi 81 kw. A musim říct, že měla najeto skoro 120 000km a jediný co jsem tam měnil byla váha vzduchu - 3500,- Nepočítam běžnou udržbu jako jsou destičky atd. Mít to auto 6ti rychl. převodovku a víc místa vzadu, tak bych si ji ještě dlouho nechal a nehledal bych ted passata nebo sharana. Takže všem potencionalnim kupcum doporučuju. Jen opravdu pozor na ty poctivý km. Myslím že 50 000km rozdílu ani nejde poznat a rozčiluje mě když to někdo děla. Ten motor vydrží bez větších problému 300 000km, tak proč jim stojí za to stáčet pár desítek tisíc....
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 14.04.2006 14:27, RE: 1,6 (74 kW)
anonym napísal:
Tak takhle dobrý zkušenosti s Oplem bych taky rád. Bohužel jsem měl astru 1.6 16V a to byl můj poslední opel! Víc sem asi najel na laně než na motor. Když sem zrovna nedolíval olej. Včera jsem prodal octavii combi tdi 81 kw. A musim říct, že měla najeto skoro 120 000km a jediný co jsem tam měnil byla váha vzduchu - 3500,- Nepočítam běžnou udržbu jako jsou destičky atd. Mít to auto 6ti rychl. převodovku a víc místa vzadu, tak bych si ji ještě dlouho nechal a nehledal bych ted passata nebo sharana...
protože lidi žijí v éře před r89 kdy po sto tisících na 120 delali GO.Tak mají hrozně rádi stočený tachometry a věří najetým 10tis km na dieslech ročně.Nikoho to nebaví ale lidi si o to říkaj.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 17.04.2006 11:17, 1,4 16V /55 kw/
Vážení vlastním octavii s touto motorizací a jsem nadmíru spokojen, jak
s výkonem tak se spotřebou vlastnil jsem mnoho modelů od škodovky
/130, favorita, felicii, fabii/, ale octavia je super vřele doporučuji. Jo
k tomu výkonu, každý mne říká, že to nejede já na to nejede musím to
tlačit. Opak je pravdou pro pohodovou rodinou jízdu plně dostačující.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 17.04.2006 18:08, RE: 1,4 16V /55 kw/
Luboš napísal:
Vážení vlastním octavii s touto motorizací a jsem nadmíru spokojen, jak
s výkonem tak se spotřebou vlastnil jsem mnoho modelů od škodovky
/130, favorita, felicii, fabii/, ale octavia je super vřele doporučuji. Jo
k tomu výkonu, každý mne říká, že to nejede já na to nejede musím to
tlačit. Opak je pravdou pro pohodovou rodinou jízdu plně dostačující.
š 120 na LPG taky jede ale nic víc tak jak težká OCTÁVKA s nejslabším motorem.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 19.04.2006 15:19, RE: 1,4 16V /55 kw/
k napísal:
š 120 na LPG taky jede ale nic víc tak jak težká OCTÁVKA s nejslabším motorem.
Přesně tak, denní provoz mi dokázal, že pár koní navíc se hodí, hlavně když jde o to, dostat se z nějaké prekérní situace (způsobené ne vlastní vinou). 55 kW v octávce může stačit snad jen tomu, kdo v tom jede jenom v neděli a na podzim. Klobouk na hlavu, naleštit káru a hurá k babičce pro vajíčka. Pá pá.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 20.04.2006 21:11, RE: 1,6 (74 kW)
kuz napísal:
protože lidi žijí v éře před r89 kdy po sto tisících na 120 delali GO.Tak mají hrozně rádi stočený tachometry a věří najetým 10tis km na dieslech ročně.Nikoho to nebaví ale lidi si o to říkaj.
Mám oktávku 1.9 tdi 81kw 15.3.2006 mala presne 3 roky a najazdených 40000km.čitate dobre! mám 2 autá ford fiestu a oktávku fiesta=mesto a octavka=dialnica a dlhšie trasy TAK PREČO BY NEMOHOL DIESEL NABEHAŤ ZA ROK 10000km? Mal som aj Vectru 2.0 CDI a poviem Vám Oktávke ani po päty nesahá,viacej oleja zožrala než nafty(nové auto) vydržal som to 6 mesiacov! OCTAVKA TDI JE NAJLEPŠIE AUTO AKÉ SOM MAL!
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Nedela 30.04.2006 14:42, RE: 1,4 16V /55 kw/
k napísal:
š 120 na LPG taky jede ale nic víc tak jak težká OCTÁVKA s nejslabším motorem.
Omyl 1.4 16V /55 kw/ nebyl nejslabší motor montovaný do octávky.
Nejslabší motorizací v oktávce byla 1.4 MPi /44kw a 50 kw/
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Nedela 30.04.2006 14:52, RE: 1,4 16V /55 kw/
Pepe napísal:
Přesně tak, denní provoz mi dokázal, že pár koní navíc se hodí, hlavně když jde o to, dostat se z nějaké prekérní situace (způsobené ne vlastní vinou). 55 kW v octávce může stačit snad jen tomu, kdo v tom jede jenom v neděli a na podzim. Klobouk na hlavu, naleštit káru a hurá k babičce pro vajíčka. Pá pá.
Ideální motorizací pro octavii je 1.6 /74 kw/. Ale samodřejmně dnešní
mladí lidé nejradši nažehlenou octávii se 110 kw?! To jsou pak ty vaše prekérní situace.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Nedela 30.04.2006 21:48, RE: 1,6 (74 kW)
tomino919 napísal:
Mám oktávku 1.9 tdi 81kw 15.3.2006 mala presne 3 roky a najazdených 40000km.čitate dobre! mám 2 autá ford fiestu a oktávku fiesta=mesto a octavka=dialnica a dlhšie trasy TAK PREČO BY NEMOHOL DIESEL NABEHAŤ ZA ROK 10000km? Mal som aj Vectru 2.0 CDI a poviem Vám Oktávke ani po päty nesahá,viacej oleja zožrala než nafty(nové auto) vydržal som to 6 mesiacov! OCTAVKA TDI JE NAJLEPŠIE AUTO AKÉ SOM MAL!
Mám Octavii combi tdi 66kw, myslím, že je to dost dobré a spolehlivé auto. mám najeto 290 000 km a olej vydrží od servisu po servis. Jo a ještě, bylo to firemní auto, a já ročně najedu 30 000 km. A že se musí vyměnit občas brzdy, tlumiče atd. To snad u každého auta... Takže auo vydrží bez problému i 300 000km. Jinak jsi asi gurmán, když si koupíš tdi a nejezdíš hodně km? :)
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 08.05.2006 12:37, RE: 1,6 (74 kW)
kuz napísal:
protože lidi žijí v éře před r89 kdy po sto tisících na 120 delali GO.Tak mají hrozně rádi stočený tachometry a věří najetým 10tis km na dieslech ročně.Nikoho to nebaví ale lidi si o to říkaj.
PLNĚ !!!ale plně souhlasim, dělam do aut a je vidět ze ten človek asi taky! s poctivostí dojdeš tak leda do prdele! lidi si to dělaj sami!!napřiklad!!!lmam octaviii, servisku ,220000 tis tdi po firmě naprsto běžný stav maj tak skoro všechny co vykoupíme a když ji vidí nějaky ted předlistopadník
(mel sem tehda dvacec) a ty km tak ti řekne : že se rozmyslí ,nebo že se poradí s manželkou, anebo že zítra příde tak už víš že nic pak už ho nikdy neuvidíš!!.vydržíš to tak parkrát a až tě to nasere tak vemeš comp provedeš zasun do zastrčky,komfortní funce,upravit udaj,zmačkneš enter a je tam 132897km, servisku rostrháš,vyhodíš,nebo na netu objednáš na ten stav km i s razitkama za dvojku ,prodáš ,nikdo nemá žadný problem jezdí dál max vaha vzduchu 1500kč a to se opakuje dal a dal a pořad dokola!! však mrkni třeba na fačka ty snad jezdili všechny za sebou přes dvě kila má tak deset ze sta!!! na to stačí oboustranný šroubovák ten má každý a trocha zručnosti a dvacet minut času!kdo pak nemá máslo na hlavě,však jsme češi !! tady na to zvyklý ne?takže jedině co zbývá je koupit si nový stroj!!
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 08.05.2006 12:41, RE: 1,6 (74 kW)
tomino919 napísal:
Mám oktávku 1.9 tdi 81kw 15.3.2006 mala presne 3 roky a najazdených 40000km.čitate dobre! mám 2 autá ford fiestu a oktávku fiesta=mesto a octavka=dialnica a dlhšie trasy TAK PREČO BY NEMOHOL DIESEL NABEHAŤ ZA ROK 10000km? Mal som aj Vectru 2.0 CDI a poviem Vám Oktávke ani po päty nesahá,viacej oleja zožrala než nafty(nové auto) vydržal som to 6 mesiacov! OCTAVKA TDI JE NAJLEPŠIE AUTO AKÉ SOM MAL!
to by te taxi vyšlo levněji co bude ten úlet až to jednou prodáš!!!!
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 08.05.2006 12:43, RE: 1,6 (74 kW)
tomino919 napísal:
Mám oktávku 1.9 tdi 81kw 15.3.2006 mala presne 3 roky a najazdených 40000km.čitate dobre! mám 2 autá ford fiestu a oktávku fiesta=mesto a octavka=dialnica a dlhšie trasy TAK PREČO BY NEMOHOL DIESEL NABEHAŤ ZA ROK 10000km? Mal som aj Vectru 2.0 CDI a poviem Vám Oktávke ani po päty nesahá,viacej oleja zožrala než nafty(nové auto) vydržal som to 6 mesiacov! OCTAVKA TDI JE NAJLEPŠIE AUTO AKÉ SOM MAL!
myslim tim toho tomina zo slovenska!
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Sobota 20.05.2006 09:34, souhlas!
Prodavam auta, hlavne ojetiny a musim rict, ze tohle je jeden z nejobjektivnejsich clanků, ktere jsem kdy cetl. Fakt gratuluju, jen tak dal. Osobne bych jeste rekl, ze pocet km se da zjisti prave podle toho, ze kdyz ma auto 200.000km a das klic do zamku u centralu, a otocis, tak se ti nevrati . Ale to je normalni u kazdyho auta. Jo, a ta vaha vzduchu je dnes uz original od skodovky (repas) asi za 2tis. takze pohoda. Jinak muzu z vlastni zkusenosti rict, ze pokud auto ma pravidelny servis, tak Octavia 1,9 TDI /66/81kW, ktera ma 200.000km je bomba auto! Vic takovych článků!
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 08.06.2006 09:50, RE: 1,6 (74 kW)
xxx napísal:
Na dalnici nad 120 km/h dela motor neuveritelny kraval a ma vysokou spotrebu. Rozunmna spotreba je jen pri cca 90 - 100 km/h plynule jizde ... ale to umi snad kazde auto.
To si radeji kupte opel astra G 1,8 16V (92 kW). Spotreba lepsi, vykon lepsi, cena lespi, jizdni vlastnosti lepsi, da sedet i na zadnich sedadlech, nemusite porad vymenovat stahovace oken, nezaseknout se sterace, atd. jedine prechod na mensi kufr je celkem sok.
Už jsi viděl většího mrzáka než je OPEL ?!
reagovať
1 2 3


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.