0
späť
 

diskuze k tématu: Škoda Octavia 2.0 TDI - co s kouřivostí motoru?

kategórie zaradenia témy: česká vozidla
kristian2
počet príspevkov273
dátum registrácie31.03.2015
Piatok 29.03.2019 17:11, ttttt
kolik to má najeto?vstřiky turbo zanešený filtr DPF vše má souvislost
reagovať
peters.cz
počet príspevkov8
dátum registrácie26.10.2011
Sobota 30.03.2019 08:06, Vysoká kouřivost u dieselu s filtrem?
To je hodně divný, protože i kdyby motor sám o sobě z důvodu nějaké závady (vstřiky, EGR...) nadměrně kouřil, DPF to bude zachytávat, dokud se nezaplní, případně nezničí. Takže buď problém s motorem, nebo filtrem, případně obojím. To je samozřejmě jako rada k ničemu, jen taková úvaha.
reagovať
JARDA3
počet príspevkov89
dátum registrácie15.01.2010
Sobota 30.03.2019 08:28, to je zase dotaz
do šrotu.
reagovať
mj11
počet príspevkov1
dátum registrácie25.04.2019
Štvrtok 25.04.2019 09:18, Turbo
Turbo papá olej
reagovať


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.