Artemio2 napísal:
Řekl bych,že tohle je zcela typická závada pro vodní čerpadlo.Obtížně se hledá,protože vše je suché a nic nenajdeš.Projeví se pouze a jen při chodu ohřátého motoru,kdy poškozený těsnící kroužek povolí tlak a propustí chladící kapalinu,která samozřejmě po horkém bloku na zem nesteče.Po vychladnutí je zdánlivě vše v pořádku,dokonce i při natlakování.Vše se tedy chová,jak má a dokonce se okruh ani nezavzdušní,protože tlak jde ven,nikoli podtlak dovnitř.V nouzi stačí povolit přetlakovou zátku na exp...
Taky bych to viděl na vodní pumpu. Pokud se s rozvody nevyměnila, nebo se tam dal nějaký shit, není co řešit. Chce to ale sundat spodní kryt motoru a pak s tím jezdit a pozorovat. Každopádně mě zaráží, že s tím tazatel nezajel do servisu. Ztratit se mi tolik vody, tak na nic nečekám. Místo toho do auta cpe utěsňovací sračky, které můžou napáchat víc škody než užitku. Prostě typicky české polovičaté řešení...