Baky napísal:
V tom servisu jsem to reklamoval asi třikrát! Pokaždý mi řek, že nic nenašel, že vše udělal správně.
Petr-Tipcars: soudě podle toho, co píšete, jste reklamoval třikrát, ale ani jednou pořádně: trval jste na sepsání reklamačního protokolu? mrzuté je, že auto musí zůstat v servisu, ale pokud příznaky začaly bezprostředně po zásahu v servisu, je souvislost pravděpodobná. stále mi uniká přínos výměny vačky, to muselo stát nějakou korunu a jestli Vás to nechali ještě zaplatit v tom samém servisu, tak nevím, co si myslet. pokud Vám to dělali jinde, také to není moc pozitivní, pokud na to servis provádějící výměnu těsnění přijde, má určitý prostor pro to, aby od reklamace dal ruce pryč. trval bych na protokolu. pokud nepomůže, obětoval bych 500 za právníka. dalším krokem po konzultaci s právníkem je znalecký posudek: vhodné by bylo jej spojit s kontrolou postupu práce při výměně těsnění, třeba se příčina odhalí při opětovném procesu. ale jak říkám, to až po konzultaci s právníkem. první krok je: reklamační protokol, sepsat jej s Vámi musí. na reklamaci máte nárok do 6ti měsíců od převzetí auta z opravy. pokud o tomto není písemný záznam, obávám se, že to může být problém...