0
späť
 

diskuze k tématu: Škoda octavia 1.9 77kw nebo 2.0 103kw

kategórie zaradenia témy: poradna, jaké auto koupit, automobilky, česká vozidla, typ vozidla, osobní
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Nedela 16.03.2014 08:57, Škoda octavia 1.9 77kw nebo 2.0 103kw
Dobrý den, projel jsem si sekce a nikde jsme nenašel odpověď, proto se tedy na Vás obracím jakožto na žkušené odborníky. Chci si pořídit Škodu octavia II r. 2006-2007 Elegance v rozmezi mezi 175 000 a 200 000 s tachometrem do 90 000km. Čas od času se ukáze pěkná nabídka, ale nesplňuje moje požadavky, které mám jako nadstandart nebo neodpovídá stáří vozidla km. TAdy se Vás chci zeptat na motory 1,9 a 2.0. Servisáci a lidi, co tomu rozumí hodně říkají, že u 2.0 prakají hlavy na motoru a ještě nějaké časté vady. Nevím, co je na tom pravdy a tady bych se rád pozastavil nad touto otázkou a nechal si poradit. Nebráním se ani jednomu motoru,avšak vidím ve 2.0 lepší síľu (tah). Osobně jsem ve 2.0 neseděl, takže tady moc nemohu nic posoudit. 1.9 TDI mám najetou a vím, že v určité fázi do kopce z ní nedostanu už nic. Zajímalo by mne, jestli je 2.0 spolehlivý, co je pravda na tom, že ochází častěji turbo z důvodů vyšší zátěže, a zda-li dle Vás je vůbec reálné sehnat toto auto do 200 000 Kč s nájezdem do 90 000km, aby nebyl stočený tachometr. Jaké koliv další rady a upozornění velmi rád ocením. Děkuji za Váš čas. S pozdravem Honza
reagovať
radek.slivaFB
počet príspevkov181
dátum registrácie16.03.2013
Nedela 16.03.2014 10:40, nájezd
1.9 tdi je obecně spolehlivější...jinak někdy je lepší se smířit s realným a vyšším nájezdem u auta, které je v dobré kondici než pak postupně přicházet na to jak moc jsem se nechal oklamat
reagovať
Ma007
počet príspevkov197
dátum registrácie26.11.2013
Pondelok 17.03.2014 11:42, RE: Škoda octavia 1.9 77kw nebo 2.0 103kw
Aký má byť ročný nájazd? Ak pod 15.000 km, tak by som o nafte ani neuvažoval a poohliadol sa po slušnom benzíne okolo 2.0 litra

nepřihlášený uživatel napísal:
Chci si pořídit Škodu octavia II r. 2006-2007 Elegance v rozmezi mezi 175 000 a 200 000 s tachometrem do 90 000km. zda-li dle Vás je vůbec reálné sehnat toto auto do 200 000 Kč s nájezdem do 90 000km, aby nebyl stočený tachometr. Jaké koliv další rady a upozornění velmi rád ocením.


Nemožné to nebude, ale vysoko nepravdepodobné áno. Ak niekto v tej dobe (2006) grcol za diesel auto 700 litrov tak asi na ňom adekvátne aj jazdil, to auto si "muselo" na seba zarobiť. Na 11 tkm ročne si nikto normálny nebude kupovať diesel. To je nájazd pre malé benzínové prdídko prískokmi okolo komína. Reálny nájazd pre TDi octu vidím medzi 20-40tkm ročne (poznám viacerých čo robia na TDi octe, superB medzi 70 až 100 tkm ročne), takže si to chce prerátať a tak sa aj pozerať na stav tacho.
reagovať
xtrox
počet príspevkov233
dátum registrácie01.11.2012
Pondelok 17.03.2014 15:35, RE: Škoda octavia 1.9 77kw nebo 2.0 103kw
nepřihlášený uživatel napísal:
Dobrý den, projel jsem si sekce a nikde jsme nenašel odpověď, proto se tedy na Vás obracím jakožto na žkušené odborníky. Chci si pořídit Škodu octavia II r. 2006-2007 Elegance v rozmezi mezi 175 000 a 200 000 s tachometrem do 90 000km. Čas od času se ukáze pěkná nabídka, ale nesplňuje moje požadavky, které mám jako nadstandart nebo neodpovídá stáří vozidla km. TAdy se Vás chci zeptat na motory 1,9 a 2.0. Servisáci a lidi, co tomu rozumí hodně říkají, že u 2.0 prakají hlavy na motoru a ještě nějaké časté vady. Nevím, co je na tom pravdy a tady bych se rád pozastavil nad touto otázkou a nechal si poradit. Nebráním se ani jednomu motoru,avšak vidím ve 2.0 lepší síľu (tah). Osobně jsem ve 2.0 neseděl, takže tady moc nemohu nic posoudit. 1.9 TDI mám najetou a vím, že v určité fázi do kopce z ní nedostanu už nic. Zajímalo by mne, jestli je 2.0 spolehlivý, co je pravda na tom, že ochází častěji turbo z důvodů vyšší zátěže, a zda-li dle Vás je vůbec reálné sehnat toto auto do 200 000 Kč s nájezdem do 90 000km, aby nebyl stočený tachometr. Jaké koliv další rady a upozornění velmi rád ocením. Děkuji za Váš čas. S pozdravem Honza


do modelu 2007 včetně vzít jednoznačně 1,9 tdi
2,0 tdi (od modelu 2008) má smysl jen při častější jízdě po dálnicích, kde je díky 6 kvaltu nižší úroveň hluku a stejná spotřeba, ve všech ostatních režimech je spotřeba 1,9 tdi nižší.
s 1,9 většina oktávek jezdila do 5 litrů, s 2,0 málokterá pod 5,5 (není to jen vina motoru - těžší hnací ústrojí, většinou i více výbavy a širší kola k tomu) - jel jsem asi 100 různými oktávkami víceméně jednu trasu

měl jsem jako služební 2,0 tdi v eleganci se spoustou další výbavy (xenony, lepší sedadla, zvýšený podvozek, 10 airbagů, etc) z roku 2008. když jsem ji odkoupil a pár let s ní jezdil, jediné, co jsem považoval za zbytečnost, byl motor 2,0 tdi (služebně jsem jezdil cca půl km po dálnicích, soukromě max. 20%).
reagovať
zmazaný používateľ
počet príspevkov
dátum registrácie
Štvrtok 05.06.2014 13:59, re:
Dobrý den. Spolehlivost téměř každého vozu je z velké části ovlivněna zacházením a údržbou majitele, zkušenosti uživatelů ale ukázaly, že dvoulitrové TDI nedosahuje takové spolehlivosti, jako o deci menší předchůdce. Skutečně dochází k praskání hlav válců, problémům s filtrem pevných částic a turbodmychadly.
reagovať


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.