Dobrý den,
tento automobil jsem dostal jako služební. Nepovažoval jsem to za žádnou urážku, jako někteří recenzenti. Výkonem a živostí motoru jsem byl příjemně překvapen. Rovněž úroveň hluku v kabině je za jízdy až neuvěřitelně nízká. U takové O2 1,9 TDi jsem si za jízdy po dálnici ani nemohl pustit rádio ..... . Během provozu žádné závady. Pokud bych si měl toto auto koupit jako soukromé, asi bych váhal z následujících důvodů:
* Dle mého názoru je v této motorizaci poddimenzována spojka. V zimě, když jsem potřebovat vyjet z hlubšího sněhu a musel jsem to řešit přes spojku, tak se ihned objevil typický pach páleného spojkového obložení. Nic dramatického, ale dost neobvyklé.
*Spatně vyřešený systém START - STOP. Pokud ho zapomenu po startu vypnout, často se při čekaní na vjezd na hlavní ulici (vlevo
) a rozjezdu motor potupně pojde a na displeji se objeví nápis "motor nastartujte klíčem zapalování". To samé se stává na křižovatkách a pak si připadám jako žák autoškoly. Můj soukromý vůz je vybaven stejným SW (start - stop) a u něj se to nestává. Tedy Octavia to má pravděpodobně špatně SW vyřešeno.
*Malá zpětná zrcátka. Mají rovinaté sklo a tím dost velký mrtvý úhel. Vůz nemá asistenta hlídání volného pruhu, tedy je potřeba dávat si velký pozor při změně jízdního pruhu. To asi závisí na konkrétních vybaveních.
Jinak potvrzuji letitou pravdu, že do Škodovek se pouze lije benzín a občas olej. A stéle jezdí
.
freeman