0
späť
 

diskuze k tématu: Prosím o radu ohledně koupi Octavia2 05/06

kategórie zaradenia témy: poradna, jaké auto koupit, jaké palivo vybrat, jaký typ motoru vybrat, technické dotazy, ostatní, automobilky, česká vozidla
johnmaxmilian
počet príspevkov1
dátum registrácie30.12.2015
Streda 30.12.2015 21:20, Prosím o radu ohledně koupi Octavia2 05/06
Dobrý den, dostal jsem se do stavu kdy se nemůžu rozhodnout a potřeboval bych poradit jakou verzi Škody Octavia II kombi 2005/06 vybrat. Bohužel nejsem na tom finančně tak dobře abych si mohl koupit fungl nové auto, a tak hledám tenhle typ vozidla v cenové kategorii 100 - 130 tisíc korun. Narazil jsem na plno diskuzí jako: 1.9 TDI nebo 2.0 TDI, Manuální řazení nebo DSG . A pořád to vychází tak nějak 50 na 50. Prosím tedy o radu majitelů těchto vozů, co si o tom myslíte a jak jste spokojení s vozidlem. Který typ ojetiny by jste mi doporučili. Do kolika najetých kilometrů bych mel auto pořizovat. A pokud má někdo zkušenosti s koupi tohoto auta z bazaru (aaa auto, dasweltauto, apod.) a jestli se můžu spolehnout na certifikaci Cebia.
Děkuji za odpovědi a pomoc
reagovať
kristian2
počet príspevkov273
dátum registrácie31.03.2015
Streda 30.12.2015 21:42, k
při koupi ojetého auta se nemůžete spolehnout na nic .But se to podaří nebo ne.Můžete koupit omlácené škaredé auto a bude sloužit dobře a taky můžete koupit leštěnku s certifikátem a bude po něm prd.Ve vaší cenové relaci bych moc nevymíšlel co chci za výbavu atd. ale hledel na konkrétní kus .Můsí to být zrovna octávie v dieslu?
reagovať
spiteful
počet príspevkov71
dátum registrácie18.06.2015
Streda 30.12.2015 23:42, Dvojka se dá doporučit, je třeba ale koukat na provedený servis, než na km.
Octa 2 je pomalu nejvíc prodávaný auto, ročníky 2004/5 ale už reznou.

Já tuhle Octu jsem měl z roku 2005 v DSG. Auto jsem měl po leasingu od kamaráda z Německa, kterej na ní za 3 roku ujel 80.000km. Po 120.000km, se dělaly rozvody, po 60.000km se dělala výměna náplní a filtrů v automatu.Měl jsem jí 5 let, šla pryč ve 360.000km. Lil jsem do ní jenom Verva naftu od Benziny, protože byla jediná, která chytala i v minus 28 stupních bez problémů. V autě mě furt bolely záda - dal jsem RS sedačky a bylo to lepší, ale furt jako žádná hitparáda, ale mám bolavý plotýnky, člověk se zdravejma zádama mít asi problém nebude. Do auta se měnil olej po 10.000km a motor byl v pohodě. Nebrzdilo to moc dobře - měnily se ATE CERAMIC desky a kotouče za ATE POWER DISC vždy po 80.000km a pak už to bylo dobrý. Ve 210.000km odešel dvouhmoťák (LUK za desítku), ve 230.000km odešly tlumiče - měněno za H
reagovať
BobanHTP
počet príspevkov2404
dátum registrácie19.08.2015
Štvrtok 31.12.2015 07:59, Rozhodně 1.9 TDI a manuál
Zdravím, jestli nemáte moc peněz na možné opravy, rozhodně bych šel do manuálu 1.9 TDI. U motoru 2.0 TDI je to risk, existuje mnoho verzí , které jsou problémové. Jinak projeďte se předtím také např. ve Ford Mondeo/Focus 1.8 nebo 2.0 TDci
reagovať
xxondysxx
počet príspevkov45
dátum registrácie16.04.2015
Piatok 01.01.2016 12:39, octávia 77 kw 1,9tdi
Doporučil bych 1.9tdi 77kw, osobně jsme jí vlastnil 3 roky a najel 100 tis km,krom investic do spotřebních věcí jsem nikdy nic neřešil, ale je už to kvalitní auto koncernu takže origo díly nebo prvovýroba jsou dle mého dosti drahé.Kamarád vlastnil 2.0 TDi 103kw, a po svezení mi rozdíl nepřišel až tak výrazný,ale do spolehlivosti myslím, že je lepší 19 tka.Auto jsem nakonec prodal kvůli změně ročího nájezdu, z 35tis ročně na 15,tak jsem zvolil benzínové,tak rozmyslet roční nájezd a dle toho koupit motor.Naftové motory obecně nemají rádi krátké přesuny bez ohřátí motoru.
reagovať


aktualizovať
túto tému sledujete

prestať sledovať túto tému

podobné vozidlá v ponuke:


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.