0
späť
 

diskuze k tématu: Problem s motorem 1.2 tsi

kategórie zaradenia témy: poradna, servisní náklady, technické dotazy, automobilky, česká vozidla, typ vozidla, osobní
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Sobota 16.02.2013 16:57, Problem s motorem 1.2 tsi
Dobrz den,chtel jsem se zeptat jestli ma nekdo zkusenosti s timto motorem.Mam Fabii 1.2 tsi 63 kw.
Najeto mam 63000 km.A vozidlo prestalo startovat.Mam 3 mesice po zaruce, a vuz potrebuji k praci.Momentalne nepojizdne,a tusim ze ohly ventily na hlave..Mate prosim nekdo nejake zkusenosti s timto problemem??
Dekuji David
reagovať
Libor2121
počet príspevkov1
dátum registrácie17.02.2013
Nedela 17.02.2013 09:03, RE:problem TSI
Pokud máte 3 měsíce po záruce a máte pravidelný servis v autorizovaném servisu, máte i záruku mobility. Zavolejte 800120 000 a nechte se zdarma odtáhnout do autorizovaného servisu a zapůjčit si zdarma náhradní vozidlo. Tím vyřešíte potřebu vozidla k práci. Více již nedělejte a nechte vše vyřešit servis. U tohoto motoru nedochází k podpalování ventilů, to se stávalo u první generace Fabie 1,2 HTP 40 KW. Vy máte TSi motor úplně jiné koncepce. Ventily to určitě nebude.
reagovať
Kama
počet príspevkov3
dátum registrácie28.06.2010
Nedela 17.02.2013 11:14, 1.2 TSI motor na Ho*no
Máte motor v prde**. Jsou to rozvody, motor pak přestane startovat uplně. Omlatte škodovce a celému koncernu ten motor o palici. Měl jste si koupit 1.4 16V, nejlepší a nejspolehlivější motor do Fobie.
reagovať
ondrej190
počet príspevkov6
dátum registrácie17.02.2013
Nedela 17.02.2013 13:11, RE: 1.2 TSI motor na Ho*no
Kama napísal:
Máte motor v prde**. Jsou to rozvody, motor pak přestane startovat uplně. Omlatte škodovce a celému koncernu ten motor o palici. Měl jste si koupit 1.4 16V, nejlepší a nejspolehlivější motor do Fobie.


Souhlasím,pravděpodobně rozvody,ale nevěšte hlavu,nechte to odtáhnout do autorizáku a jestli máte vyplněnou serv.knížku(3 měs po záruce asi jo),Škodovka uplatňuje tzv.kulanci-v tichosti chybu uzná a opraví to velmi levně.
Podpálil se nám ventil na htp 40kW a přestože byly 2 r po záruce,ale jezdilo se do autorizáku,stála oprava vč.zapůjčení náhr.auta 5000 místo 20 tisíc.(Dali např celou novou hlavu).
reagovať
zmazaný používateľ
počet príspevkov
dátum registrácie
Utorok 19.03.2013 23:15, Re:
Dobrý den. Pravděpodobně jste jedním z řady majitelů, kterým vypověděl službu rozvodový řetěz. Problémy s ním jsou u tohoto motoru známe, často to bohužel končí totální destrukcí agregátu. Pokud máte vůz ještě v záruce, měl by Vám dealer opravu či výměnu motoru provést bezplatně. Pokud je vůz již po záruce, měla by Vám automobilka nabídnout alespoň kulanci.
reagovať
jebal
počet príspevkov4
dátum registrácie18.03.2013
Nedela 24.03.2013 08:24, .....
Jen blazen skočí do motorů tsi , fsi a podobně.....přeskakuje tam rozvodák....tak jak u peugeotu a citroenu. vti ... tyto motory jsou jen problem za problemem......nepomlouvam , bohužel je to tak .
reagovať


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.