0
späť
 

diskuze k tématu: Pět důvodů, proč si dát pozor na ojetou Octavii RS

kategórie zaradenia témy: česká vozidla
Paul
počet príspevkov773
dátum registrácie07.11.2008
Utorok 24.03.2015 17:01, stručné ale v podstatě pravdivé
2,0 TDI PD 125 kW je fakt průšvih, naopak 2,0 TDI 125 kW CR je překvapivě povedený diesel, 2,0 TSI trpí na prasečí zacházení majitelů a long-life oleje, jinak ale táhne jako kjáva a při normální jízdě se dá mluvit i o relativně úsporném provozu a spolehlivosti. Díly jsou levnější než u TDI a odpadá DPF. Každopádně RS je i přes nedostatky velmi povedené auto, s minimálním poklesem hodnoty a snadnou prodejností při aspoň trochu zachovalém stavu. Zajímavé je, že z první generace RS se pomalu stává sběratelský kousek a ceny už prakticky neklesají. Naopak u současné generace, bude (a už i je) verze RS častá, protože kdo chce silný motor ve výbavě Elegance, rovnou koupí RS. Ale pokles hodnoty očekávám stejně pomalý, protože nabídka bude pořád vysoká - ne-li vyšší.
reagovať
stréc od piva
počet príspevkov652
dátum registrácie23.11.2007
Utorok 24.03.2015 18:53, maloměšťák
Dobrý den,

Pokud do článku napíšete

"Do benzínového 2.0 TFSI byste měli tankovat drahý Natural 98, a navíc odchází často turba (položka za cca 20 tis. Kč)"

pak je asi někde cyhba.

Pokud si někdo chce pořídit "sportovní auto" v pořizovací ceně cca 1 000 000, pak asi opravdu takový neřeší jestli mu to žere 5 nebo 10 litrů....
reagovať
ctverak
počet príspevkov255
dátum registrácie01.08.2007
Utorok 24.03.2015 21:45, RS
Tak upřímně nevím co si o tom článku mám myslet, většina zminovaných nedostatků je stejná pro celou řadu OII.
Motor 2.0 TDI 125kW s PD vstřikovači není bez chyby, ale taková vražda jak se píše to taky není. Piezo vstřikovače od Siememsu jsiuv zádadě dva typy a zlobí ty starší, novější typ už nikoliv a krom toho škodovka na vstřikovače měla svolávací akci kdy všechny zdarma vyměnily za novější typ. DPF je u motoru PD obecně problematické, ale při převážném mimoměstském provoru o něm člověk ani neví.
Navigace Columbus je takový oblíbený evergeen, kradla se hodně ale dneska ,kdy i nová stojí pod 20tis už bych se o ni tolik nebál a i kdyby tak auto za 250tis má snad pojištěné skoro každý.
Co se týká tvrdých tlumičů je pravda někde uprostřed, tlumiče jsou tužší ale zase varianta RS má jako jediná dodatečně vyztuženou podlahu a že by se interiér víc rozvrzal jsem u naší co má již 180tis za sebou nezaznamenal a to máme 18" kola.
Ceny ojetých RS se drží vysoko jelikož i jako nové byly hodně drahé, základ stál snad 730 tis a většina prodaných si myslým stála přes 800tis.
reagovať
Reno
počet príspevkov1352
dátum registrácie30.03.2010
Streda 25.03.2015 08:07, RE: maloměšťák
stréc od piva napísal:
Dobrý den,Pokud do článku napíšete"Do benzínového 2.0 TFSI byste měli tankovat drahý Natural 98, a navíc odchází často turba (položka za cca 20 tis. Kč)"pak je asi někde cyhba.Pokud si někdo chce pořídit "sportovní auto" v pořizovací ceně cca 1 000 000, pak asi opravdu takový neřeší jestli mu to žere 5 nebo 10 litrů....


No, čoveče, to by ses divil. 98ka je většinou tak o tři koruny dražší a to už tě krká. Chvilku jsem věřil tomu, že moje ex 650ka chce jenom 98ku, ale pak jsem si našel, že ten motor ve stejné verzi jezdí v USA, a tam tyhle čísla snad vůbec nemají, takže jsem jezdil normálně na 95ku. Nové 335i už normálně vystačí s 95kou. Je to jedna z věcí, na kterou bych se při koupi auta díval. Navíc, ta 98ka nebývá všude k mání, hlavně na vesnici zřídka.

A kdyby byla pravda, že když někdo kupuje auto za 1M, neřeší spotřebu, pak by všichni kupovali S500 a nikdo by nejezdil s S-klassou v dieselu.
reagovať


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.