Karel - TipCars.com napísal:
Dobrý den. Octavia RS s motorem TDI není z hlediska spolehlivosti moc dobrou volbou. Oba ale nebyly tak spolehlivé, jak by se slušelo. Slabší „pédéčka“ poměrně brzo trpí na zakarbonování, vyviklávají se (s tím souvisí také ředění oleje naftou) a příliš si nerozumí s filtrem pevných částic. Vysoký točivý moment dokáže snížit životnost spojky a dvouhmotového setrvačníku. Do roku 2007 je u tohoto motoru olejové čerpadlo poháněné poddimenzovaným řetězem společně s vyvažovacími hřídeli, který po čase začne prokluzovat a motor je jen krůček od zadření.
Prosím přestaňte psát nesmysly, ŽÁDNÁ s Octávek II neměla u TDI motorů vyvažovací hřídele. Zakarbonování se neustále v diskuzích o PD vstřikovačích omílá, ale je z velké části závislé na druhu provozu, diesel se primárně nekupuje na poskakování po městě, s tím souvisí i filtr pevných částic se kterým jsou problémy jen při pojížděčkách. Vyviklané vstřikovače se 16 ventilových hlav TDI motorů v OII RS netýkají, u nich jsou vstřikovače uchyceny dvěma šrouby na rozdíl od 8 ventilových hlav, kde jsou vstřikovače uchyceny jedním šroubem.
Pokud vím, tak tazatel se ptá na po FL OII, RS má vždycky CR motor, dokonce OII RS měla jako první motor s CR vstřikováním už někdy v roce 2008, tedy před FL.