0
späť
 

diskuze k tématu: Octavia motor 1,9SDi

kategórie zaradenia témy: poradna, technické dotazy, automobilky, česká vozidla, typ vozidla, osobní
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 20.04.2015 10:00, Octavia motor 1,9SDi

vozidlo: Škoda Octavia 1,9SDi
rok výroby: 2003
palivo: nafta
výkon v kW: 50
kód motoru: AQM

popis závady: Dobrý den, mám octavii 1,9SDI, jenž má na tachomteru nyni cca 298 tis. km.. Náhledem do údajů z STK jsem zjistil, že byl stočen tachometr před cca osmi let o cca 140 tis.km, tzn. motor má asi 440 tis. km. Kolik mají výdrž tyto motory? Co preventivně vyměnit? Kdy se mění kladky na řemenu alternátoru a jako výdrž má třeba agregát pro servopohon (myslím ložiska, atd.)?

kód chyby určené na diagnostice: -

typ diagnostického přístroje: -

kroky učiněné pro odstranění chyby + následky: -
reagovať
zmazaný používateľ
počet príspevkov
dátum registrácie
Štvrtok 21.05.2015 23:21, re:
Dobrý den. Jednotka SDI je při správném zacházení a údržbě mimořádně spolehlivá, půlmilionové nájezdy nejsou výjimkou. Ohledně výměny řemenů a kladek doporučuji navštívit servis a dát na doporučení nějakého zkušeného mechanika.
reagovať
Paul
počet príspevkov773
dátum registrácie07.11.2008
Sobota 23.05.2015 16:15, Sdi
Když neznám servisní historii, holt budu muset zainvestovat.

Jede auto dobře? Pak OK, jdeme dál...

Startuje dobře za tepla a studena? Pro jistotu nechám otestovat alternátor a baterku..., ušetřím si tím spoustu nepříjemností.

Vyměním ojel, olejový, vzduchový a palivový filtr a chladící kapalinu. (brzdovku samozřejmě taky, ale řeč je teď o motoru), interval je jinak 15 000 km/ 1 rok, podle toho co nastane dřív

Teď je řada na výměnu rozvodů, vč. vodní pumpy, kladek a řemenu příslušenství ( pro servo, klimu) - doporučuji nešetřit a zvolit kvalitu, např. INNA apod. Nepacientím a nedělám si to doma podle návodu z netu, ale jedu za zkušeným mechanikem, co tomu rozumí - rozhodně se to vyplatí!!! Interval rozvodů je 90 000/ 6 let.

Nečepuju bionafty a břečky!!!

No a pak má motor šanci dožít se dalšího půl milionu. Někteří taxikáři mají jeden motor i ve třetí kastli

reagovať


aktualizovať
túto tému sledujete

prestať sledovať túto tému

podobné vozidlá v ponuke:


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.