0
späť
 

diskuze k tématu: Octavia II 1.4 TSi z Německa

kategórie zaradenia témy: poradna, jaké auto koupit, automobilky, česká vozidla, typ vozidla, osobní
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Nedela 07.09.2014 10:33, Octavia II 1.4 TSi z Německa
Dobrý den,
hledám auto a před nedávnem jsem dostal nabídku na koupi Octavie II s motorem 1.4 TSi z roku 2010, dovoz z Německa. Co jsem se tak všude díval po českých fórech, tak u Octavie II se řeší hlavně benzínové motorizace - atmosférický motor 1.6 a velmi zřídka občas 1.4. O 1.4 TSi jsem však nic nenašel. To až u recenzí Octavie III.
Tedy prodával se vůbec u nás tento motor? Znají jej zdejší mechanici? Je to motor s řemenem nebo problematickým řetězem? Případně jestli máte k tomuto motoru jiné důležité informace?
Druhou variantu, co aktuálně mám je 1.8 TSi z téhož roku, co se zdá ale už v ČR prodávala. Jsem však klidný řidič, co sílu 1.8 TSi na 98% nevyužije...
Předem děkuji za odpověď.
M.K.
reagovať
Kohout Pavel
počet príspevkov65
dátum registrácie28.11.2013
Nedela 07.09.2014 13:51, 1,4 TSI 90 kW
Pokud se jedná o motor 1,4 TSI 90 kW, tak ten se v ČR normálně prodával. Má rozvod řetězem. Já mám OII z roku 2012 s tímto motorem a zatím bez problémů. Motor 1,4 TSI 90 kW je velmi tichý, spotřeba rozumná (roční průměr mám 6,5 l/100 km) a pro běžné ježdění bohatě stačí. Výhodou je 6° )(man.) převodovka.
Osobně jsem z longlife intervalu výměny oleje přešel na výměnu po 15.000 km. Považuji to vhodnější.
reagovať
zmazaný používateľ
počet príspevkov
dátum registrácie
Piatok 12.09.2014 23:32, RE:
Dobrý den. Čtrnáctistovka TSi se pod kapotou Octavie druhé generace dostala, a to ve výkonové verzi 90 kW. Nebýt nepovedených řetězových rozvodů, byla by to velmi povedená jednotka. Nejvíce se o problémech spojených s přeskakováním či praskání rozvodového řetězu ale mluví u silnější verze se 103 kW výkonu. Větší osmnáctistovka s výkonem 118 kW se prozatím jeví jako spolehlivější.
reagovať


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.