0
späť
 

diskuze k tématu: OCTAVI 1 ŠPATNĚ TOPÍ

kategórie zaradenia témy: poradna, technické dotazy, automobilky, česká vozidla, typ vozidla, osobní
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 11.01.2013 18:06, OCTAVI 1 ŠPATNĚ TOPÍ
PROSÍM O RADU OCTAVI 2002 MI SKORO VŮBEC NETOPÍ AŽ KDYŽ SE ROZJEDU TAK MALINKO CO MÁ MZKONTROLOVAT ??
DÍKY ZA RADU
reagovať
Martin Srb
počet príspevkov45
dátum registrácie13.04.2012
Piatok 11.01.2013 21:51, Upřesnění
motorizace a přesnější popis? je tím myšleno hned po startu nebo když už je motor teplý? Manuální vklima nebo automatická? Při vyponutém motoru a klíčku v poloze II je slyšet větrák?
reagovať
zmazaný používateľ
počet príspevkov
dátum registrácie
Utorok 22.01.2013 21:11, Re:
Dobrý den, u Vašeho vozu bude pravděpodobně problém v chladící soustavě nebo v topení samotném. Začal bych kontrolou funkce termostatu. Může být vadný a neustále pouštět vodu do chladiče, což nemusí vadit v létě, ale zejména dieselový motor, který produkuje málo odpadního tepla, se v zimě nemá šanci zahřát a tím pádem nebude ani topit. Méně pravděpodobné, avšak možné, je zanesený radiátor topení, vadný ventilátor topení nebo závada v přepínání klapek, které řídí rozvod vzduchu (klapky se nacházejí v palubní desce a většinou jsou ovládány podtlakem - stačí prasklá či netěsná hadička podtlakového vedení a problém je na světě).
reagovať
cernoch96
počet príspevkov4
dátum registrácie22.01.2013
Utorok 22.01.2013 21:18, RE: Re:
Karel - TipCars.com napísal:
Dobrý den, u Vašeho vozu bude pravděpodobně problém v chladící soustavě nebo v topení samotném. Začal bych kontrolou funkce termostatu. Může být vadný a neustále pouštět vodu do chladiče, což nemusí vadit v létě, ale zejména dieselový motor, který produkuje málo odpadního tepla, se v zimě nemá šanci zahřát a tím pádem nebude ani topit. Méně pravděpodobné, avšak možné, je zanesený radiátor topení, vadný ventilátor topení nebo závada v přepínání klapek, které řídí rozvod vzduchu (klapky se nacházejí v palubní desce a většinou jsou ovládány podtlakem - stačí prasklá či netěsná hadička podtlakového vedení a problém je na světě).


reagovať
cernoch96
počet príspevkov4
dátum registrácie22.01.2013
Utorok 22.01.2013 21:22, upřesnění
je to octavia 1,6 a začne topit když se motor ohřeje na 80 stupňů ale na termostat byhc to netipoval teplota zůstává stále na 80 stupních, když ale pak jedu třeba z kopce jen na volnoběh tak to začne foukat studený vzduch jakmile pak dám rychlost a otáčky motoru se zvýší tak to zas hřeje ale né moc prosím o radu
reagovať
cernoch96
počet príspevkov4
dátum registrácie22.01.2013
Utorok 22.01.2013 21:23, RE: upřesnění
cernoch96 napísal:
je to octavia 1,6 a začne topit když se motor ohřeje na 80 stupňů ale na termostat byhc to netipoval teplota zůstává stále na 80 stupních, když ale pak jedu třeba z kopce jen na volnoběh tak to začne foukat studený vzduch jakmile pak dám rychlost a otáčky motoru se zvýší tak to zas hřeje ale né moc prosím o radu


jo je to atomatická klimatizace
reagovať
pavel.vecerkaFB
počet príspevkov1
dátum registrácie31.12.2014
Streda 31.12.2014 18:13, Octavia 1.6 55 kw málo topí
Dobrý den, měl jsem prasklej chladič topení ne chladič motoru, koupil jsem nový vyměnil ale pomale vubec netopí. Kapalinu jsem dolil a po ujetí 20 km chladič začne chladit ale topení fouká stale jen vlažně ale je malý rozdíl při prepnutí na studený a teplá vzduch. Hadice do topení jsou vřelé ale netopí !! Octavia se odvzdušnuje sama tak by to nemelo byt zavzdušněny tak jedine že by topení nedovíralo a přisával se tam studený vzduch? Děkuji za pomoc
reagovať


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.