0
späť
 

diskuze k tématu: Nafta do 180 000 Kč

kategórie zaradenia témy: poradna, jaké auto koupit, automobilky, česká vozidla
Petr P
počet príspevkov10
dátum registrácie31.01.2017
Utorok 31.01.2017 14:48, Nafta do 180 000 Kč
Ahoj, sháním auto do 180 000 Kč, pracovní dny jezdím cca 100 km. Raději bych kombika, nevím zda za pár let třeba nepřijde potomek. Hodně lidí mi doporučovalo Octavii 1.9 TDI, a že se vyplatí více 'jedničková'. Já jsem uvažoval spíše nad dvojkovou případně jsem našel i dovezeného rapida 1.6 TDI (120 tisíc km) za podobnou cenu. Můžete mi prosím poradit, zda jít opravdu do té octavie?

Viděl jsem i VW Passat 2.0TDI, r.v. 05/2007 (270 tisíc km) za 99 tisíc korun, ale to už je asi na odpis že?

Na fóru se hodně mluví i o Monedeu, ale tomu jsem nějak nepřišel vzhledově na chuť.

Můžete prosím poradit co by jste volili vy?

reagovať
zmazaný používateľ
počet príspevkov
dátum registrácie
Utorok 31.01.2017 15:43, diesel
koncernový diesel jedničková octavia

nejspolehlivější 1.9 tdi 66 kw kod motoru AGR (ale výroba jen do 1999)
téměř stejně spolehlivý 1.9 tdi 66kw, 81 kw kod motoru ALH

dvojková octavia pak jedině s 1.9 tdi-pd 74 kw - poslední spolehlivý motor


2.0 tdi - pd nebrat, obzvláště ne s DPF

doporučuji si objednat svět motorů - ojetiny, všechny motory podrobně popisují
reagovať
Petr P
počet príspevkov10
dátum registrácie31.01.2017
Utorok 31.01.2017 16:44, RE: diesel
Humusus napísal:
koncernový diesel jedničková octavianejspolehlivější 1.9 tdi 66 kw kod motoru AGR (ale výroba jen do 1999)téměř stejně spolehlivý 1.9 tdi 66kw, 81 kw kod motoru ALHdvojková octavia pak jedině s 1.9 tdi-pd 74 kw - poslední spolehlivý motor2.0 tdi - pd nebrat, obzvláště ne s DPFdoporučuji si objednat svět motorů - ojetiny, všechny motory podrobně popisují


Mockrát děkuji, měl bych ještě dotaz k tomu, zda se vyplatí kupovat i zmíněnou 1.9 TDI s tachometrem nad 200 000 km?

reagovať
zmazaný používateľ
počet príspevkov
dátum registrácie
Utorok 31.01.2017 16:47, RE: diesel
určitě, pokud je těch 200 tis. zaručených, tak je ten motor teprve zajetý... a ještě lépe pokud víte, že se olej měnil po 15 tis. km a ne v long life intervalech po 30 tis., ale to bychom u ojetiny chtěli asi moc pokud to není od kamaráda

hlavně nechte hned po koupi udělat rozvody, na řeči že byly dělány bych se nespoléhal, předejdete větším škodám
reagovať
Petr P
počet príspevkov10
dátum registrácie31.01.2017
Utorok 31.01.2017 17:02, RE: diesel
Dobře děkuji. Díval jsem se, že se dají sehnat za 150 tisíc, takže aspoň něco málo můžu ušetřit.


reagovať
zmazaný používateľ
počet príspevkov
dátum registrácie
Utorok 31.01.2017 17:42, RE: diesel
známý teď zrovna kupoval hezkou octavii II - 1.9tdi-pd, doložená historie, najeto asi 260tis. za 130tis. kč

hezké jedničkové jsou již dražší než dvojkové
reagovať
sheogorath
počet príspevkov527
dátum registrácie27.05.2016
Utorok 31.01.2017 18:28, RE: diesel
Humusus napísal:
určitě, pokud je těch 200 tis. zaručených, tak je ten motor teprve zajetý...


to opravdu?

reagovať
Petr P
počet príspevkov10
dátum registrácie31.01.2017
Utorok 31.01.2017 18:38, RE: diesel
Humusus napísal:
známý teď zrovna kupoval hezkou octavii II - 1.9tdi-pd, doložená historie, najeto asi 260tis. za 130tis. kčhezké jedničkové jsou již dražší než dvojkové


Já se koukal na ročník 2011 a najeto kolem 200. Nepsal jsem tu nejlevnější cenu co jsem našel, ale průměr toho na co jsem se díval.

Jinak to co popisuješ, tak jsem nic podobného nenašel, takže měl známý asi štěstí.
reagovať
PatM
počet príspevkov199
dátum registrácie07.08.2016
Utorok 31.01.2017 20:57, RE: diesel
Petr P napísal:
Humusus napísal:
koncernový diesel jedničková octavianejspolehlivější 1.9 tdi 66 kw kod motoru AGR (ale výroba jen do 1999)téměř stejně spolehlivý 1.9 tdi 66kw, 81 kw kod motoru ALHdvojková octavia pak jedině s 1.9 tdi-pd 74 kw - poslední spolehlivý motor2.0 tdi - pd nebrat, obzvláště ne s DPFdoporučuji si objednat svět motorů - ojetiny, všechny motory podrobně popisují
Mockrát děkuji, měl bych ještě dotaz k tomu, zda se vyplatí kupovat i zmíněnou 1.9 TDI s tachometrem nad 200 000 km?


Pokud ještě existuje O1, která má najeto méně jak 200 000 tak určitě není na prodej
Díval bych se po něčem co není místní modla...
reagovať
Petr P
počet príspevkov10
dátum registrácie31.01.2017
Streda 01.02.2017 13:00, RE: diesel
PatM napísal:
Petr P napísal:
Humusus napísal:
koncernový diesel jedničková octavianejspolehlivější 1.9 tdi 66 kw kod motoru AGR (ale výroba jen do 1999)téměř stejně spolehlivý 1.9 tdi 66kw, 81 kw kod motoru ALHdvojková octavia pak jedině s 1.9 tdi-pd 74 kw - poslední spolehlivý motor2.0 tdi - pd nebrat, obzvláště ne s DPFdoporučuji si objednat svět motorů - ojetiny, všechny motory podrobně popisují
Mockrát děkuji, měl bych ještě dotaz k tomu, zda se vyplatí kupovat i zmíněnou 1.9 TDI s tachometrem nad 200 000 km?
Pokud ještě existuje O1, která má najeto méně jak 200 000 tak určitě není na prodej Díval bych se po něčem co není místní modla...


A to například? Hádám že již několikrát zmíněné Monedeo

reagovať
Petr P
počet príspevkov10
dátum registrácie31.01.2017
Streda 01.02.2017 13:40, RE: diesel
Díval jsem se i na Toyota Avensis a citroen c5, ale nevím jak jsou na tom ty jejich naftové motory.
reagovať
Pepe
počet príspevkov1136
dátum registrácie09.05.2007
Streda 01.02.2017 14:14, RE: diesel
Petr P napísal:
Díval jsem se i na Toyota Avensis a citroen c5, ale nevím jak jsou na tom ty jejich naftové motory.


Avensisu v naftě bych se vyhnul (možná z neznalosti), naopak 2,0 HDi v C5 (ideálně 120kW) lze jen doporučit.
reagovať
Petr P
počet príspevkov10
dátum registrácie31.01.2017
Streda 01.02.2017 14:23, RE: diesel
Pepe napísal:
Petr P napísal:
Díval jsem se i na Toyota Avensis a citroen c5, ale nevím jak jsou na tom ty jejich naftové motory.
Avensisu v naftě bych se vyhnul (možná z neznalosti), naopak 2,0 HDi v C5 (ideálně 120kW) lze jen doporučit.


Díky za tip! Dá se uvažovat i nad ročníky 2011 s tachometrem na 180 tisíc km? Aby to chvíli vydrželo a mohlo najet dalších 100 tisíc.
reagovať
Pepe
počet príspevkov1136
dátum registrácie09.05.2007
Streda 01.02.2017 21:33, RE: diesel
Petr P napísal:
Pepe napísal:
Petr P napísal:
Díval jsem se i na Toyota Avensis a citroen c5, ale nevím jak jsou na tom ty jejich naftové motory.
Avensisu v naftě bych se vyhnul (možná z neznalosti), naopak 2,0 HDi v C5 (ideálně 120kW) lze jen doporučit.
Díky za tip! Dá se uvažovat i nad ročníky 2011 s tachometrem na 180 tisíc km? Aby to chvíli vydrželo a mohlo najet dalších 100 tisíc.


Motor, pokud bude v pořádku už při koupi, nebude mu chybět olej, voda + pravidelný (15-20 tkm) servis, bude to poslední, co odejde. Na starém 2,2 HDi mám najeto skoro 400 tkm, kupoval jsem ho při 140.
reagovať


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.