0
späť
 

diskuze k tématu: Motor Škoda Octavia

kategórie zaradenia témy: poradna, technické dotazy, automobilky, česká vozidla, typ vozidla, osobní
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 21.12.2015 10:42, Motor Škoda Octavia

vozidlo: Škoda Octavia
rok výroby: 2008
palivo: nerozhoduje
výkon v kW: 77
kód motoru: BXE

popis závady: Mate nekdo skusenosti s timto motorem ojnice mi prorazila na 3 valci blok motoru podle mechaniku to tyto motory delaji
Motor ma najeto 200t a byl pravidelne v servisu

kód chyby určené na diagnostice: -

typ diagnostického přístroje: -

kroky učiněné pro odstranění chyby + následky: -
reagovať
HoNZA
počet príspevkov248
dátum registrácie28.04.2008
Pondelok 21.12.2015 14:33, BXE
Zdravím Vás, tyhle motory to dělají. Jde o chybně namontovaná ložiska lágrů. Postihuje to motory TDi BXE z let 2007 - 2008. Nejde ani o to jak se motor používal a jak se k tomu kdo choval, o to větší to ale potom je překvápko. Jestli máte auto pořád pod dohledem autorizovaného servisu zkuste kulanci. Jinak je to nový motor...
reagovať
tomaskrtek
počet príspevkov982
dátum registrácie18.03.2008
Pondelok 21.12.2015 14:58, cena
motor se dá koupit mezi 20-30k, asi bych ho nechal vyměnit a auto poslal do světa, je pravděpodobné že se to stane znovu. pochybuji že uspějete s kulancí ale zkusit to můžete.
reagovať
gablenz
počet príspevkov137
dátum registrácie12.01.2009
Pondelok 21.12.2015 15:12, do Prostějova
poslal bych ho Krtkovi do Prostějova
reagovať
A4
počet príspevkov134
dátum registrácie09.05.2007
Pondelok 21.12.2015 18:00, něco na podobné téma
http://www.auto.cz/praskla-klikova-hridel-tika-casovana-bomba-i-ve-vasem-motoru-90332
reagovať
kristian2
počet príspevkov273
dátum registrácie31.03.2015
Pondelok 21.12.2015 19:08, k
to přece není možné, aby se česká modla - octávia v TDi pokazil tímto způsobem motor.Na to jsou přece ty strašně nespolehlivé motory od renaultu?
reagovať
HoNZA
počet príspevkov248
dátum registrácie28.04.2008
Pondelok 21.12.2015 19:40, renault
Asi narážíte na poddimenzované lágry nejsilnějších verzí motorů 2.0 dCi M9R a 1.5 dCi K9K
U nich jde o konstrukční nedostatek. U motoru BXE jde o průšvih montážního závodu, který ložiska prohodil. Motor sám je v pohodě
reagovať
Pavlik
počet príspevkov1328
dátum registrácie09.10.2008
Utorok 22.12.2015 14:36, RE: renault
HoNZA napísal:
Asi narážíte na poddimenzované lágry nejsilnějších verzí motorů 2.0 dCi M9R a 1.5 dCi K9K U nich jde o konstrukční nedostatek. U motoru BXE jde o průšvih montážního závodu, který ložiska prohodil. Motor sám je v pohodě


Jenže u Renaultu se o tom ví, automobilka chybu přiznala a při servisních prohlídkách zákazníkům doporučuje výměnu hlavních ložisek motoru po 120 tisících km. Výměna stojí celkem akceptovatelných 8000,- včetně práce v autorizovaném servisu.
reagovať
HoNZA
počet príspevkov248
dátum registrácie28.04.2008
Utorok 22.12.2015 15:24, souhlas
S tím se nedá než souhlasit. Přístup škodovky v tomhle není úplně vzorný. Mám Octavii 4x4 se stejným motorem a nechal jsem kvůli tomu lágry kontrolovat..., přece jen jsem měl strach. Poradili mi to v Cimbu, když jsem nechal motor čipnout. Jinak jsem s motorem maximálně spokojený
reagovať


aktualizovať
túto tému sledujete

prestať sledovať túto tému

podobné vozidlá v ponuke:


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.