0
späť
 

diskuze k tématu: Které benzínové motory ? Octavia II + Passat b6 combi

kategórie zaradenia témy: poradna, jaké auto koupit, jaký typ motoru vybrat, vše o spotřebě, automobilky, česká vozidla, německá vozidla
Tweek
počet príspevkov8
dátum registrácie30.05.2017
Utorok 30.05.2017 18:29, Které benzínové motory ? Octavia II + Passat b6 combi
Dobrý den,
chtěl jsem se zeptat na nejspolehlivější motor pro octavii II combi a passata b6 combi. Podmínkou koupě je benzín a tažné zařízení. V budoucnu je plánováno koupit auto z bazaru.
Chtěl bych se zeptat na spolehlivost obou automobilů s benzínovými motory a který je pro koupi co se týče spolehlivosti nejlepší. Popřípadě na co si dát pozor při koupi.
Naftovým motorům bych se raději vyvaroval.
Předem děkuji všem za odpověď.
reagovať
zmazaný používateľ
počet príspevkov
dátum registrácie
Utorok 30.05.2017 20:55, benzin octavia 2
bohuzel octavia 2 zadny bezproblemovy benzin nema, krome naprosteho zakladu 1.4 16V. Motoru se sem montovala cela rada, ale kazdy ma nejake minus, nektere fatalni. Pokud tedy tento vuz, bral bych naftu 1.9 tdi 77kw, pokud benzin, tak jinou znacku.
reagovať
BobanHTP
počet príspevkov2404
dátum registrácie19.08.2015
Streda 31.05.2017 10:03, RE: Které benzínové motory ? Octavia II + Passat b6 combi
Tweek napísal:
Dobrý den,chtěl jsem se zeptat na nejspolehlivější motor pro octavii II combi a passata b6 combi. Podmínkou koupě je benzín a tažné zařízení. V budoucnu je plánováno koupit auto z bazaru. Chtěl bych se zeptat na spolehlivost obou automobilů s benzínovými motory a který je pro koupi co se týče spolehlivosti nejlepší. Popřípadě na co si dát pozor při koupi.Naftovým motorům bych se raději vyvaroval. Předem děkuji všem za odpověď.


Ahoj, Octávie II má příjemný motor 1.6 MPI, který ale často při větších nájezdech začne brát olej. Můj kamarád má takovou Oct II 2009, najeto cca 130tis.km a zatím se nic neděje. Pravdou je, že olej mění co 15tis.km/rok a vždy ten originál od novoty. Těžko radit.

Na druhou stranu jezdím pravidelně do Rakouska s VW Jetta 2006 s právě tímto motorem 1.6 MPI, najeto téměř 300tis.km a olej nebere, vše šlape jak má. Opět ale auto má velmi dobrý servis, olej měněný také co rok/15tis.km, a opět jen ten originál. Také bych bral v potaz, že Jetta je vyrobena v Německu, nezdá se to, ale někdy stačí jen pár jiných dodavatelů a auto je o třídu spolehlivější.

Jak psal Humusus, motoru 1.4 se problémy celkem vyhýbají, ale dálniční letec tenhle motor není. Ale měl jsem týden Golf+ s tímto motorem a prakticky mi úplně stačil, je samozřejmě poznat, když je auto naložené nebo je zapnutá klimatizace, ale stále při podřazení jde s ním TIR nebo traktor předjet a hlavně v Golfu+ je velmi dobře odhlučněn, do města a okolí neznám lepší auto.

Co bych bral za mě? Vzal bych Golf kombi nebo Jettu 1.6 MPI, případně i 1.4 MPI, rozdíl v komfortu Golfu/Jetty a Octávie II je nebetyčný. Doporučuji jen pro srovnání se projet v těchto vozech ať poznáš jak Škoda umí nenápadně ale účinně šetřit VW mají lepší odhlučnění i podvozek, interiér je o třídu výš, sedadla také, zkrátka Oct II mi moc nedává smysl.

Jinak je tady ještě Ford Focus kombi 1.6 Duratec, vzal bych určitě 2008+ ročníky, protože facelift Focusu velmi prospěl. Interiér není sice tak propracovaný jako ve VW, ale jinak je to skvělé auto, v benzínu i nadstandarně spolehlivé.

S Passatem mám zkušenosti jen s motory 1.9 TDI a jen ty nejlepší, navíc je tento motor mnohem lépe odlučněn, než v Oct2 a komfort interiéru i podvozku je úplně jiná "liga", než v Oct II
reagovať
zmazaný používateľ
počet príspevkov
dátum registrácie
Streda 31.05.2017 10:50, RE: benzin
plus bych k tomu dodal že 1.6MPI má také kratší převody, takže na dálniční přesuny to moc není

Jinak naprostý souhlas s Bobanem. Oct. 2 v benzinu prostě smysl moc nedává, to samé ten Passat B6 tam už se spolehlivý 1.8T nedával, samé TSI, tedy potenciální problémy.
reagovať
Valnoha
počet príspevkov322
dátum registrácie03.01.2011
Streda 31.05.2017 13:15, doplnění
možná by bylo vhodné doplnit k čemu bude sloužit to tažné. Pokud jenom na malý vozík "obsluha zahrady" nebo na nosič na kola OK, pokud ale za tím chceš tahat něco většího tak bych se nějaké 1,4 nebo 1,6 vyhnul. Ta má dost práce s autem samotným....
reagovať
Tweek
počet príspevkov8
dátum registrácie30.05.2017
Streda 31.05.2017 16:47, A jaky je focus nebo mazda?
Nad focusem jsem taky dost přemýšlel. 1.8i se zdá jako skvělá volba.. kamarád má focus I s timto motorem a nema s nim nejmensi problémy.
Auto bude využíváno v rodině + stavíme barák tudíž závěs něco těžšího semtam mít naloženo bude. Každopádně nechci naftu. Stavba je kousek od města. Do budoucna prostě jedině benzín.
Okey takže octa jedine 1.6 mpi s tím, že vozík ji bude dost vysilovat. Passat taky nepřipadá v úvahu..
Koukal jsem ještě po Mazdě 6 2002-2007. Motory benzin co jsem se dočetl super až na tu prokletou rez no ..
Díky všem za názory. Zkušenosti s Mazdou nebo Focusem taky máte kamarádi?
reagovať
Andrew21
počet príspevkov5
dátum registrácie13.03.2012
Streda 31.05.2017 18:48, motor 2,0TFSI
a co si myslíte o motoru 2,0TFSI 147kW? V octávce se dával jen do RS ale v passatu byl taky. Výkonu má na rozdávání a při normální jízdě se dá jezdit kolem 8L. Navíc šestikvalt a většina aut s tímto motorem má i pěknou výbavu.
reagovať
zmazaný používateľ
počet príspevkov
dátum registrácie
Streda 31.05.2017 22:30, dalsi mozny benzin
Jestli jsi uvazoval o mazde 6 1.gen. (spolehliva ale hnije), tak se musim opakovat ale doporucim Toyotu Avensis 1.8 benzin od roku 2004 vys. je spolehliva a nehnije. Mazdu 6 radeji 2. generaci, ta uz ma dobrou antikorozni ochranu, ale to je rok 2008+ takze zalezi jaky mas rozpocet
reagovať
ctverak
počet príspevkov255
dátum registrácie01.08.2007
Štvrtok 01.06.2017 07:49, RE: motor 2,0TFSI
Andrew21 napísal:
a co si myslíte o motoru 2,0TFSI 147kW? V octávce se dával jen do RS ale v passatu byl taky. Výkonu má na rozdávání a při normální jízdě se dá jezdit kolem 8L. Navíc šestikvalt a většina aut s tímto motorem má i pěknou výbavu.


2.0 TFSI je skvělý, ale jen verze z rozvodovým řemenem, prodával se zhruba do r.2008, pozdější verze 2.0 TFSI nebo taky 2.0 TSI má stejné parametry, ale je to úplně jiný motor a s přibývajícím věkem se spíše nedoporučuje, hlavním problémem je spotřeba oleje.
reagovať
Fanda
počet príspevkov551
dátum registrácie28.09.2008
Štvrtok 01.06.2017 09:44, 2.0 tsi
Do roku 2007 je to v podstatě 2.0 fsi s turbem a rozvodovým řemenem od 2008 schodná konstrukce s 1.8 tsi s rozvodovým řetězem,nějaký čas s problematickým napínákem a nejspíš i tenkými pístními kroužky.Motor je bezproblémový od roku 2012.
reagovať
A4
počet príspevkov134
dátum registrácie09.05.2007
Štvrtok 01.06.2017 10:26, RE: 2.0 tsi
Fanda napísal:
Do roku 2007 je to v podstatě 2.0 fsi s turbem a rozvodovým řemenem od 2008 schodná konstrukce s 1.8 tsi s rozvodovým řetězem,nějaký čas s problematickým napínákem a nejspíš i tenkými pístními kroužky.Motor je bezproblémový od roku 2012.


Více na toto téma zde:
http://www.auto.cz/motory-1-8-tsi-a-2-0-tsi-je-uz-obrovsky-motorovy-prusvih-vyleceny-103972
reagovať
ctverak
počet príspevkov255
dátum registrácie01.08.2007
Štvrtok 01.06.2017 11:13, RE: Které benzínové motory ? Octavia II + Passat b6 combi
Tweek napísal:
Dobrý den,chtěl jsem se zeptat na nejspolehlivější motor pro octavii II combi a passata b6 combi. Podmínkou koupě je benzín a tažné zařízení. V budoucnu je plánováno koupit auto z bazaru. Chtěl bych se zeptat na spolehlivost obou automobilů s benzínovými motory a který je pro koupi co se týče spolehlivosti nejlepší. Popřípadě na co si dát pozor při koupi.Naftovým motorům bych se raději vyvaroval. Předem děkuji všem za odpověď.


Nepíšete jaký máte rozpočet, v nepřeberné nabídce obou ojetin jsou na trhu naprosté vraky a také zvlášť u OII zachovalá auta s pár desítkami tisíc km.
Kromě toho co tu bylo napsané stojí za zvážení motor 2.0 FSI, spousta lidí na něj nedá dopustit, někteří si stěžují na špatnou dynamiku a vysokou spotřebu což se týká zejména verzí 4x4.
reagovať
Tweek
počet príspevkov8
dátum registrácie30.05.2017
Štvrtok 01.06.2017 11:49, Cena, focus
Cena max 100 000kc. Přemýšlím že opustím koncernove vody a spíše se budu porozhlizet po focusu mkII..
Máte někdo zkušenosti?
reagovať
zmazaný používateľ
počet príspevkov
dátum registrácie
Štvrtok 01.06.2017 12:49, RE: Cena, focus
Tweek napísal:
Cena max 100 000kc. Přemýšlím že opustím koncernove vody a spíše se budu porozhlizet po focusu mkII.. Máte někdo zkušenosti?


berte benzin 1.6
reagovať
BobanHTP
počet príspevkov2404
dátum registrácie19.08.2015
Štvrtok 01.06.2017 13:34, RE: Cena, focus
Tweek napísal:
Cena max 100 000kc. Přemýšlím že opustím koncernove vody a spíše se budu porozhlizet po focusu mkII.. Máte někdo zkušenosti?


Focus II 1.6 Duratec 74kw mám doma, je to skvělý a spolehlivý motor, jede velmi podobně jako koncernová 1.6 MPI a nemá sklon brát olej při vyšším nájezdu.
Pokud by to peněženka dovolila, silně doporučuji facelift 2008+, celkově působí auto moderněji.
Neboj se větší výbavy, ve Focusu je vše docela blbuvzdorné
reagovať
Tweek
počet príspevkov8
dátum registrácie30.05.2017
Štvrtok 01.06.2017 17:00, A co před faceliftem?
A liší se nějak výrazně focus II před faceliftem a po? Nejsem uplně znalec Fordů. Je nějaký rozdíl mezi focusem II a Focusem II facelift? Je tu nějaký rozdíl v hnacím ústrojí nebo je to jen rozdíl v karoserii?
Chtěl jsem se ještě zeptat jestli náhodou nevíte kolik 1,6i utáhne na závěsu.
Díky moc
reagovať
Petris
počet príspevkov14
dátum registrácie27.04.2017
Štvrtok 01.06.2017 20:05, parametry

Prázdná hmotnost 1 167 kg
Max. nosnost 423 kg
Max. přípustná hmotnost 1 590 kg
Max. hmotnost na přední nápravu 0 kg
Max. hmotnost bržděného přívěsu 1 200 kg
Max. hmotnost nebržděného přívěsu 575 kg
Max. zatížení střechy 75 kg

Co by jste odborníci řekli na tuto nabídku?
není až podezřelá?
https://www.tipcars.com/ford-focus/ford-focus-16-16v-po-1-majiteli-6754179.html
reagovať


aktualizovať
túto tému sledujete

prestať sledovať túto tému

podobné vozidlá v ponuke:


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.