0
späť
 

diskuze k tématu: Koupit starší Octavii TDI Laurin&Klement za 360 tis. Kč?

kategórie zaradenia témy: česká vozidla
Pavlik
počet príspevkov1328
dátum registrácie09.10.2008
Sobota 23.04.2022 10:47, Informace
Občas by si měl autor přečíst vlastní radu a zamyslet se. Jinak by totiž nemohl psát o vlečené nápravě u předokolky a víceprvkové nápravě pouze u čtyřkoly. I předokolka totiž mohla mít vzadu multilink, když měla motor 110kw a víc, nebo měla pohon na CNG (i tohle už jsem viděl ve výbavě Laurin a Klement). Pokud se tedy tazatel ptá na motorizaci 2,0TDI, je jisté, že vzadu je víceprvková náprava....
Jinak cena za ročník 2014 se 180 000km je šílená. Bohužel ale nikterak výjimečná. Osobně bych takové peníze za 8 let staré auto s docela vysokým nájezdem nedal. Snad jedině v případě, že bych osobně znal prvního majitele a věděl, že celou dobu jezdil na zkrácený olejový interval a ne na longlife.
reagovať
Tycoon
počet príspevkov62
dátum registrácie05.11.2011
Sobota 23.04.2022 14:22, RE: Informace
citácia:
reakce na: Pavlik, 23.04.2022 10:47 (Občas by si měl autor přečíst ...)


Bylo to NAD 110 kW, takže slabší 2.0 TDI mělo s multilinkem smůlu. Respektive smůlu měla Škodovka, protože jí to nařídil VW. L&K se dával jen k lepším motorizacím, takže ten CNG byla spíše obyčejná verze, na kterou někdo nalepil odznáčky
reagovať
Pavlik
počet príspevkov1328
dátum registrácie09.10.2008
Sobota 30.04.2022 20:25, RE: RE: Informace
citácia:
reakce na: Tycoon, 23.04.2022 14:22 (Bylo to NAD 110 kW, takže slab ...)


2,0 TDI 110 kw a třeba i 1,4 TSI 110kw multilink mají. Podívejte se do rozkresů třeba na autokelly...
Tu Octavii 3 Laurin a Klement na CNG vlastnil můj strýc - skutečně tam nebyly "jen přidané znáčky". Auto kupoval nové v roce 2016.
reagovať
Verny_2013
počet príspevkov106
dátum registrácie26.08.2014
Sobota 30.04.2022 20:53, RE: RE: RE: Informace
citácia:
reakce na: Pavlik, 30.04.2022 20:25 (2,0 TDI 110 kw a třeba i 1,4 T ...)


Octavia předokolky nikdy neměly multilink do 110 Kw včetně. Tj 1,4, 1,5 TSi, 2,0 TDi 110Kw vždy měly jen torzku. Z předoklek měl multilink pouze 1,4 TGI 81 Kw ( důvod nechápu ) a pak všechny verze nad 110 KW 1,8 TSi 132 Kw, 2,0TSi a 2,0 TDi 135 Kw. Nevěř výkresům, podívej se autu pod sukně a máš hned jasno. Multilink dokonce od 92Kw směl v koncernu nabídnout pouze Golf 7 z nižší střední.
reagovať
GSX1100G
počet príspevkov121
dátum registrácie02.12.2014
Utorok 03.05.2022 18:47, Cena vs stáří
Za 8 let starou a ojetou octavii bych tyhle peníze rozhodně nedal. Samozřejmě ale záleží na stavu a předpokladu způsobu užívání. Kamarád v dubnu koupil 4 roky starého Superba kombi v plné palbě za 470 litrů se serviskou. Vím, je to o 110 víc, ale přeci jen.... Vyšší kategorie, malý nájezd, podstatně mladší.... Osobně bych se za ty peníze podíval po nižší, ale hlavně mladší verzi (v ČR nesmírně nadhodnocené) ctavie, nebo něčem levnějším porovnatelném.
reagovať
Tycoon
počet príspevkov62
dátum registrácie05.11.2011
Štvrtok 05.05.2022 14:02, RE: RE: RE: Informace
citácia:
reakce na: Pavlik, 30.04.2022 20:25 (2,0 TDI 110 kw a třeba i 1,4 T ...)


V tom případě má autokelly, respetive jejich dodavatel rozkresů, chybu.

Pokud to má strýc, tak to bude pravda. Výhodou Škodovky je, že umí vyrobit širokou škálu specifikací, i takovou, která není v oficiálním ceníku pro veřejnost. Takže kdo opravdu chtěl, asi mu Škodovka dala k CNG i do výbavy Laurin.
reagovať
Tycoon
počet príspevkov62
dátum registrácie05.11.2011
Štvrtok 05.05.2022 14:08, RE: RE: RE: RE: Informace
citácia:
reakce na: Verny_2013, 30.04.2022 20:53 (Octavia předokolky nikdy neměl ...)


1.4 TSI G-Tec měla kvůli těžkým ocelovým nádržím hodně zatíženou zadní nápravu, takže kvůli tomu. Je fakt, že nešlo poznat, že by byl zadek přetížený. Naopak dost šlo poznat, že předek je odlehčený.
reagovať


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.