0
späť

diskuze k tématu: Koupě ojetého auta

kategórie zaradenia témy: poradna, jaké auto koupit, automobilky, česká vozidla
Exitus16
počet príspevkov1
dátum registrácie24.04.2014
Štvrtok 24.04.2014 13:18, Koupě ojetého auta
Dobrý den,
chtěl bych si koupit první své první auto, ale pořád se nemohu rozhodnou jaké si koupit. Jsem student čtvrtého ročníku střední školy, ale už také pracuji. Dlouho uvažuji o Škoda Octavia I nebo II v naftě , ale nevím zda je to ta správná volba. Mým hlavním požadavkem je nízká spotřeba a cena do 55 000,- Kč. Předem děkuji za tipy.
reagovať
bulawaio
počet príspevkov62
dátum registrácie18.06.2013
Štvrtok 24.04.2014 14:38, RE: Koupě ojetého auta
Exitus16 napísal:
Dobrý den, chtěl bych si koupit první své první auto, ale pořád se nemohu rozhodnou jaké si koupit. Jsem student čtvrtého ročníku střední školy, ale už také pracuji. Dlouho uvažuji o Škoda Octavia I nebo II v naftě , ale nevím zda je to ta správná volba. Mým hlavním požadavkem je nízká spotřeba a cena do 55 000,- Kč. Předem děkuji za tipy.

Stará okta v dechtu - 1. podmínka - aby to moc nežralo = splňuje. 2. podmínka - cena do 55 000,-Kč = za tu cenu se dá koupit plno vraků oktávek. Podle mě jsou obě podmínky splněny, když tě víc nezajímá, tak si to kup.
reagovať
tomaskrtek
počet príspevkov982
dátum registrácie18.03.2008
Štvrtok 24.04.2014 15:52, RE: Koupě ojetého auta
bulawaio napísal:
Exitus16 napísal:
Dobrý den, chtěl bych si koupit první své první auto, ale pořád se nemohu rozhodnou jaké si koupit. Jsem student čtvrtého ročníku střední školy, ale už také pracuji. Dlouho uvažuji o Škoda Octavia I nebo II v naftě , ale nevím zda je to ta správná volba. Mým hlavním požadavkem je nízká spotřeba a cena do 55 000,- Kč. Předem děkuji za tipy.
Stará okta v dechtu - 1. podmínka - aby to moc nežralo = splňuje. 2. podmínka - cena do 55 000,-Kč = za tu cenu se dá koupit plno vraků oktávek. Podle mě jsou obě podmínky splněny, když tě víc nezajímá, tak si to kup.