Ano, auto je gumovější na řízení, ale dá se na to zvyknout, jsou tam 3 režimy - comfort,normal a sport, comfort používám na dálnici kdy není potřeba mít řízení citlivé a sport na běžné ježdění. Je to potom takové citlivější a je zajímavé sledovat, když s tím člověk jede agresivněnji do zatáčky, jak to při tom sportu ještě více ztuhne v zatáčkách. Řízení není žádný problém, je to zvyku. jinak je to pohodlné a prostorné auto, vyjma kufru, tam nevím kde korejci udělali chybu v počtech, protože to má mít tuším 530 litrů (kombi) a netuším, kde by se tam vzaly
, ale to mě nějak netíží. Jinak je tam pár much co mě trochu vadí, ale dá se na to zvyknout. Hold cena byla zajímavá. Te´d jsem po první garančce po 15 tis a ta vyšla na nějaké 4000 a to jsem si nevezl vlastní olej, mohla být levnější o tuto položku, ale já se pak s nikým hádat nebudu, pokud by nastal nějaký problém.