Streda 23.05.2012 10:38,
bubny u O2
Pokud vím tak bubnové brzdy vzadu neměla ani nejvíc social verze O2 natož 4x4, tak nevím proč se to tu řeší. Ale viděl bych to na 2 věci. Buď zatuhlý pístek, to by pak auto mělo táhnout při brzdění na stranu, nebo nekvalitní deska na jedné straně která se opotřebovává jinak (je tvrdší, měkčí) než ta na druhé straně. Mělo by se to projevovat stejně. Výsledkem je rovněž nesouměrné opotřebení. Pístky často zatuhávají u řidičů, kteří brzdy moc nepoužívají, nebo na ně šlapou málo. Nejlepší je jednou za čas auto pořádně protáhnout a týká se to i brzd. Párkrát na ně pořádně šlápnout (plný brzdný účiněk se u aut s ABS pozná tak, že se i na suchém a rovném asfaltu ABS spustí). Chce to ale použít rozum a naplno nebrzdit opakovaně třeba ze 160 aby se nezkroutily kotouče a taky se nejdřív podívat za sebe, jestli za mnou nic nejede. Když jsem před lety kupoval auto, které z důvodu nepotřebnosti toho moc nenajezdilo, nepomohlo ani provětrání brzd a výmena brzdovky a musely se brzdy odstrojit, vyčistit a pístky pořádně rozchodit. Od té doby to brzdí jak nové a protože se s autem dost najede i svižným stylem tak není problém.
reagovať