Utorok 06.11.2018 00:08,
2.0tdi
Nejen octavia ma tento motor, vlastnim vw jetta s motorem 2.0tdi BKD,spolhlivy system bosch vstrkovace bez DPF, ne siemens, tady je treba rozlisovat tyto dvoulitry, tentokrat diky pane Masku.motor ma poctive najeto 155tis. Auto mam od 100tis km a ctyri roky. Nic to po me nechtelo mimo rozvodu a kazdy rok menim olej 5w30castrol,nebo max. 15tis km, to je hodne dulezite,najizdet 30tis na olej sice jde, ale myslim ze to neni dobre.Dalsi dulezita vec, nevytacet to moc, pokud to neni ohrate,to plati asi u vsech aut, ale tady prece jen kvuli te hlave,mam kamarada co dela koncerny tak uz mejaky poznatky mam,tech pripadu je na objem motoru malo, jen se to moc resi.a pozor, 1.9 neni taky uplna jistota,ted muj znamej ji zadrel dole na klice, kod BLS, naj. 170tis ofiko, tam sem slysel rok2007-8nejaky vyrobni vady, nejsem si jist, ale neni to tak jednoduche jak to vypada. Dalsi znamej si to ted dole nechal preventivne vymenit na audi A3 1.9 kod asi bxe najeto poctivych 60tis a dva srouby byli opravduvolnejsi, tak nevim,. Ale na druhou stranu, tehle aut jezdi mraky a plno taky bez problemu, proste vsude je neco. Jinak 320n.m u dvoulitra co mam ja je hodne rychli svezeni, to me bavi ve stovce na sestku prislapnout a vystreli hodne ochotne, kopec nekopec. 3krat chorvatsko uplne v poho. Tak preju stastny vyber, pokud mozno s nejakou historii vozidla.
reagovať