0
späť
 

diskuze k tématu: Dotaz na cenu Octavie

kategórie zaradenia témy: poradna, ostatní, automobilky, česká vozidla, typ vozidla, osobní, volná diskuze
Jeroo
počet príspevkov3
dátum registrácie17.11.2014
Pondelok 17.11.2014 16:19, Dotaz na cenu Octavie
Dobrý den, před půl rokem jsem si koupil Octavii r.v. 2000 novější typ. 1.9tdi 66kw najeto 284tis (nyní 285tis.), slevnenou z 80 na 70tis.
Zaplatil jsem eko dan, udelal nové rozvody, vymenil váhu vzduchu, pružiny, příslušenství k tlumičům, brzdové kotouče, nové čepy + tyče, geometrii, olej a všechny filtry a udělal technickou. Auto je nyní celkově i konstrukčně v pořádku a díly jsou v záruce.
Takže celkem mě to vyšlo přes 100 000kč. Zajímá mě, jestli by se nyní dala za tuto cenu prodat. Moc toho nenajezdím ( o víkendech cca 50 km). Ano byla to chyba. Hodil by se mi spíš benzín, navíc se koukám po lehčím tuningu.
Děkuji za odpovědi.
reagovať
LtMahony
počet príspevkov12
dátum registrácie07.11.2014
Pondelok 17.11.2014 17:40, octavia tdi
Za tuto cenu myslis 100tis???? Naprosto nerealne!!!
pred mesicem jsem prodaval sve druhe auto co jsem pouzival O1 66kw slx, najeto 165tis. 1. majitel top stav a nakonec jsem ji prodal znamemu za 69tis. coz je naprosto mimo cena. Realna je kolem 50-60tis, navic s tema km co mas....
reagovať
stréc od piva
počet príspevkov652
dátum registrácie23.11.2007
Pondelok 17.11.2014 17:55, servis
100 000 za 14let vylítanej nafťák s původníma vstřikama,turbem,původní spojkou? ehm...dobrej vtip...
nejlepší varianta bude to dojezditd,když už ste do teho nastrkal tolik peněz.
reagovať
radek.slivaFB
počet príspevkov181
dátum registrácie16.03.2013
Pondelok 17.11.2014 17:57, ...
chyba byla koupit auto roku 2000 za 70....ja prodal mitsubishi carisma rok 2000 za 30 a byl jsem rad...chapu sice ze u nas je octavia modla..ale za 70 tisíc 13-14 let stare auto je to blbost...
reagovať
Jeroo
počet príspevkov3
dátum registrácie17.11.2014
Pondelok 17.11.2014 18:06, tdi
S těma opravama jsem počítal už při koupi, i když to bylo vše preventivní krom váhy. A v době když jsem to kupoval jsem našel samozřejmě levnější ale stav hrůza. Navíc sem to vybíral s mechanikem.
nechci to hned prodávat jenom se orientuju
reagovať
Zvirak
počet príspevkov459
dátum registrácie09.09.2012
Pondelok 17.11.2014 21:31, Oct
Reálná cena oktávky rv 2000 s téměř 300 tis najeto, kde visí strašák vstřiky/turbo/spojka je někde okolo 30 tis, je-li to vůbec prodejné.
Ten kdo to prodal za 70 tis. se ted doma smíchy popadá za břicho
Osobně by mě zajímaly pohnutky člověka, který si koupí vylítaný vrak tehdy už 12 let starý za 80, pardon, za 70 tisíc!!
reagovať
Paul
počet príspevkov773
dátum registrácie07.11.2008
Utorok 18.11.2014 09:54, RE: Dotaz na cenu Octavie
Jeroo napísal:
Dobrý den, před půl rokem jsem si koupil Octavii r.v. 2000 novější typ. 1.9tdi 66kw najeto 284tis (nyní 285tis.), slevnenou z 80 na 70tis.Zaplatil jsem eko dan, udelal nové rozvody, vymenil váhu vzduchu, pružiny, příslušenství k tlumičům, brzdové kotouče, nové čepy + tyče, geometrii, olej a všechny filtry a udělal technickou. Auto je nyní celkově i konstrukčně v pořádku a díly jsou v záruce.Takže celkem mě to vyšlo přes 100 000kč. Zajímá mě, jestli by se nyní dala za tuto cenu prodat. Moc toho nenajezdím ( o víkendech cca 50 km). Ano byla to chyba. Hodil by se mi spíš benzín, navíc se koukám po lehčím tuningu. Děkuji za odpovědi.


Zkusit to můžeš. Slevnit můžeš vždycky. Ono je ale vždy lepší přemýšlet dopředu než pak řešit problém. Každopádně jsi udělal dobrý skutek, někdo si koupí zachovalou oktávku
reagovať
stréc od piva
počet príspevkov652
dátum registrácie23.11.2007
Utorok 18.11.2014 11:48, nafta
a za dva měsíce to auto bude mít 15let ! nechápu jen co to bylo za mechanika,že TI doporučil a procházel s Tebou nafťáky,když moc dobře věděl,kolik najedeš.....tu naftu si chtěl kvůli kroutícimu momentu (a tím pádu vyššímu opotřebení nosných prvků,spojky..) nebo kvůli tomu,že ročně ušetříš při Tvém nájezdu cca 2000kč ? a následně nasypeš do naftových oprav 20-40,000?
reagovať
Paul
počet príspevkov773
dátum registrácie07.11.2008
Utorok 18.11.2014 13:13, nosné prvky?
stréc od piva napísal:
a za dva měsíce to auto bude mít 15let ! nechápu jen co to bylo za mechanika,že TI doporučil a procházel s Tebou nafťáky,když moc dobře věděl,kolik najedeš.....tu naftu si chtěl kvůli kroutícimu momentu (a tím pádu vyššímu opotřebení nosných prvků,spojky..) nebo kvůli tomu,že ročně ušetříš při Tvém nájezdu cca 2000kč ? a následně nasypeš do naftových oprav 20-40,000?


Tak mechanik asi dostal pokyn - mrkni na tu oktávku jestli je Ok a co mě to bude stát. To podle mě udělal. Rozmyslet si to měl kupující, co vlastně od auta čeká. Co je myšleno tím vyšším opotřebením nosných částí? Jako že 1.9 TDI má takový krouťák, že ohýbá na autě nosníky? A opotřebení spojky bych sem nemotal. Běžně na 1.9 vydrží spojka kolem 300 000 km, kdo jezdí dálky, klidně i víc, takže dimenzovaná na krouťák je dostatečně. Kvalitní spojková sada se dá sehnat za 7000, to je o tisícovku dražší než u 1.6, kde vydrží zhruba stejně. Orig turbo cca 12 000 a to není řečeno že ho v dohledné době vůbec bude muset řešit, pokud není načlé nebo si ho vlastní blbostí neodvaří. Vstřiky u staré rotačky? Pokud by je vůbec kdy řešil (snesou i bionaftu), tak je to za pár korun... Lidi, uklidněte se, vždyť nekoupil stejně starý common rail s DPF a spíš ho s-re, že to není trhač asfaltu se kterým by zafrajeřil na parkovišti
reagovať
Pepe
počet príspevkov1136
dátum registrácie09.05.2007
Utorok 18.11.2014 15:17, RE: nosné prvky?
Paul napísal:
stréc od piva napísal:
a za dva měsíce to auto bude mít 15let ! nechápu jen co to bylo za mechanika,že TI doporučil a procházel s Tebou nafťáky,když moc dobře věděl,kolik najedeš.....tu naftu si chtěl kvůli kroutícimu momentu (a tím pádu vyššímu opotřebení nosných prvků,spojky..) nebo kvůli tomu,že ročně ušetříš při Tvém nájezdu cca 2000kč ? a následně nasypeš do naftových oprav 20-40,000?
Tak mechanik asi dostal pokyn - mrkni na tu oktávku jestli je Ok a co mě to bude stát. To podle mě udělal. Rozmyslet si to měl kupující, co vlastně od auta čeká. Co je myšleno tím vyšším opotřebením nosných částí? Jako že 1.9 TDI má takový krouťák, že ohýbá na autě nosníky? A opotřebení spojky bych sem nemotal. Běžně na 1.9 vydrží spojka kolem 300 000 km, kdo jezdí dálky, klidně i víc, takže dimenzovaná na krouťák je dostatečně. Kvalitní spojková sada se dá sehnat za 7000, to je o tisícovku dražší než u 1.6, kde vydrží zhruba stejně. Orig turbo cca 12 000 a to není řečeno že ho v dohledné době vůbec bude muset řešit, pokud není načlé nebo si ho vlastní blbostí neodvaří. Vstřiky u staré rotačky? Pokud by je vůbec kdy řešil (snesou i bionaftu), tak je to za pár korun... Lidi, uklidněte se, vždyť nekoupil stejně starý common rail s DPF a spíš ho s-re, že to není trhač asfaltu se kterým by zafrajeřil na parkovišti


Přesně tak... Tohle jedno z mála aut, kde koupě nafty není vyloženě nesmysl. Servisovatelný levně, za 40tKč nevím, co by se na tom mělo (i třeba během 2 let) vysypat. Kluk, co pro mě pracuje, pořídil 81kW, samosebou f kombajnu, f metle a na hlínách . Za 36 tKč, teď něco řeší, ale při jeho motání se po okreskách (15-20 tkm/rok) je to lepší volba, než benzínovej 2litr za stejnou cenu s dvojnásobnou spotřebou...
reagovať
Jeroo
počet príspevkov3
dátum registrácie17.11.2014
Utorok 18.11.2014 16:43, re
Aby bylo jasno, projeli sme pár, jak říkáte za 30-40tis kousky, ale byly to vraky a mechanik není slušně hlupák aby nepoznal lepší kus o který se majitel dobře staral. Co se divam konkretne tady na tipcars tak ty facelifty ve stejne vybave tdi stoji normlane 70+ v horšim stavu. A samozřejmě věděl kolik najedu a radil mi benzin, ale na tomhle aute jsem vyrost a jine jsem ani nechtel.
A o žádný trhač asfaltu mi fakt nejde, chtel sem zlate ceske auto na pohodlne jezdeni a kdyby sem se chtel nekde predvadet koupim si neco uplne jineho. (hodne se mi libi RS to je vse)
reagovať
Paul
počet príspevkov773
dátum registrácie07.11.2008
Streda 19.11.2014 08:37, RE: re
Jeroo napísal:
Aby bylo jasno, projeli sme pár, jak říkáte za 30-40tis kousky, ale byly to vraky a mechanik není slušně hlupák aby nepoznal lepší kus o který se majitel dobře staral. Co se divam konkretne tady na tipcars tak ty facelifty ve stejne vybave tdi stoji normlane 70+ v horšim stavu. A samozřejmě věděl kolik najedu a radil mi benzin, ale na tomhle aute jsem vyrost a jine jsem ani nechtel. A o žádný trhač asfaltu mi fakt nejde, chtel sem zlate ceske auto na pohodlne jezdeni a kdyby sem se chtel nekde predvadet koupim si neco uplne jineho. (hodne se mi libi RS to je vse)


Tak proč to chceš prodávat, když jsi vlastně spokojený a koupil sis cos chtěl?
reagovať
BMW528i
počet príspevkov372
dátum registrácie07.01.2013
Streda 19.11.2014 13:03, RE: re
Paul napísal:
Jeroo napísal:
Aby bylo jasno, projeli sme pár, jak říkáte za 30-40tis kousky, ale byly to vraky a mechanik není slušně hlupák aby nepoznal lepší kus o který se majitel dobře staral. Co se divam konkretne tady na tipcars tak ty facelifty ve stejne vybave tdi stoji normlane 70+ v horšim stavu. A samozřejmě věděl kolik najedu a radil mi benzin, ale na tomhle aute jsem vyrost a jine jsem ani nechtel. A o žádný trhač asfaltu mi fakt nejde, chtel sem zlate ceske auto na pohodlne jezdeni a kdyby sem se chtel nekde predvadet koupim si neco uplne jineho. (hodne se mi libi RS to je vse)
Tak proč to chceš prodávat, když jsi vlastně spokojený a koupil sis cos chtěl?


Připadá mi že maitel to prodat nechce, ale chtěl slyšet, že koupil za dobrou cenu. Pokd se pletu dotaz taky nechápu. Jinak u tdi bych se nebál ježdění krátkých tras, ani drahých oprav jak tu zaznělo
reagovať


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.