free78 napísal:
Nejhorší je, že i když řídící jednotka přesně napíše v čem je problém, tak lidi nejsou ochotní nebo možná schopní tomu uvěřit a prostě jet chybu po chybě. Ne. Radši koumat a vymýšlet kokotiny.Postup: Vezmu první chybu v pořadí (00515 0203 2113) Tedy chyba halového snímače a vyřeším ji. Potom resetuju paměť závad a pokračuju dál. Ale v tomhle případě je příčinou asi jen ta v pořadí první chyba. Když už nemám osciloskop (investice asi 2 litry), tak proměřím sondu aspoň multimetrem a to samo vedení k sondě. Néééé, radši se zkusím zeptat šamana zda nepomůže třeba zaříkávání.Naše společnost debilní...
Mně se taky cukal motor, napřed trochu, v nízkých otáčkách, pak hodně a v jakémkoli zatížení. Jediné chyba, co byla v paměti, byla špatná směs. No bodejť, když byl vadný kabel k jedné svíčce a ve výsledku šlo do výfuku nespálené palivo.
Chci říct - i když postup vypadá rozumně, tak můžu povyměňovat hromadu věcí, ale bude to řešení následků a příčina bude pořád nevyřešená.
Třepání motoru je téměř vždy způsobeno tím, že v některém válci nedojde k zapálení směsi. Když s sebou motor třepe, tak můžou naskákat do registru závady, které s problémem nesouvisí, třeba jen proto, že se třepou konektory kabelů, se kterýma nikdo pět, deset let nehýbal.