0
späť
 

diskuze k tématu: Chvění při mírném brždění

kategórie zaradenia témy: poradna, technické dotazy, automobilky, česká vozidla, typ vozidla, osobní
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 20.11.2015 21:45, Chvění při mírném brždění

vozidlo: Škoda Octavia octavia II sedan
rok výroby: 2006
palivo: nafta
výkon v kW: 103
kód motoru: BMM

popis závady: Dobrý den,
při mírném brždění v kolonách nebo při dojíždění na semafor (rychlost cca 10 km/h), cítím mírné vibrace celého auta. Někdy třeba i po úplném zastavení ,auto sekundu vibruje.
! KDYŽ SEŠLÁPNU PŘI TOMTO DOJEZDOVÉM BRŽDĚNÍ SPOJKU, TAK JE VŠECHNO V POŘÁDKU (BEZ VIBRACÍ) !
Tyto vibrace se dějí, až když se motor zahřeje. Setrvačník, spojka, brzdová pumpa, brzdové kotouče a destičky jsou nové.
Chtěl bych se zeptat, zda tento problém nemůže způsobovat EGR ventil, vstřiky nebo software ? Děkuji za odpověď.

kód chyby určené na diagnostice:
Bez chyby, na palubní desce mě žádná kontrolka neupozorňuje.

typ diagnostického přístroje: -

kroky učiněné pro odstranění chyby + následky: Se starým setrvačníkem to vibrovalo více, po výměně cca 2000 km při mírném brždění bez vibrací, když se setrvačník uvolnil na provozní hodnoty, tak vibrace se opět vrátili.
reagovať
Paul
počet príspevkov773
dátum registrácie07.11.2008
Nedela 22.11.2015 08:51, RE: Chvění při mírném brždění
nepřihlášený uživatel napísal:
vozidlo: Škoda Octavia octavia II sedanrok výroby: 2006palivo: naftavýkon v kW: 103kód motoru: BMMpopis závady: Dobrý den,při mírném brždění v kolonách nebo při dojíždění na semafor (rychlost cca 10 km/h), cítím mírné vibrace celého auta. Někdy třeba i po úplném zastavení ,auto sekundu vibruje. ! KDYŽ SEŠLÁPNU PŘI TOMTO DOJEZDOVÉM BRŽDĚNÍ SPOJKU, TAK JE VŠECHNO V POŘÁDKU (BEZ VIBRACÍ) !Tyto vibrace se dějí, až když se motor zahřeje. Setrvačník, spojka, brzdová pumpa, brzdové kotouče a destičky jsou nové.Chtěl bych se zeptat, zda tento problém nemůže způsobovat EGR ventil, vstřiky nebo software ? Děkuji za odpověď.kód chyby určené na diagnostice: Bez chyby, na palubní desce mě žádná kontrolka neupozorňuje.typ diagnostického přístroje: -kroky učiněné pro odstranění chyby + následky: Se starým setrvačníkem to vibrovalo více, po výměně cca 2000 km při mírném brždění bez vibrací, když se setrvačník uvolnil na provozní hodnoty, tak vibrace se opět vrátili.


Nechal bych si na diagnostice přeměřit vstřiky (korekční množství nafty), nebo je nový setrvák nekvalitní. Setkal jsem se s obojím. Kolikrát jsou nové setrváky jen průmyslově repasované a ne vždy se to povede Pokud je nový setrvák dobrý a vstřiky vykazují nadměrnou korekci jen na jednom válci, doporučil bych vyměnit vstřik za jiný, který před tím nadměrnou hodnotu nevykazoval, jestli bude po výměně ukazovat to samé. Pak by to mohla být i poškozená vačka. Na tohle dost trpěly 1,9 PD provozované dlouho na long life nebo s šizenými výměnami oleje. Ideální zajet do nezávislého servisu, kde tyhle auta znají. Ať se jen nemění tuna dílů za desetitisíce...
reagovať
Marek - TipCars.com
počet príspevkov52
dátum registrácie03.11.2015
Pondelok 07.12.2015 01:02, re:
Dobrý den. Jelikož při vyšlápnutí spojky chvění ustane, je pravděpodobné, že ho způsobuje nerovnoměrný chod motoru - na vině mohou být opotřebené vstřikovače, dvouhmotový setrvačník a nebo i slientbloky motoru.
reagovať


aktualizovať
túto tému sledujete

prestať sledovať túto tému

podobné vozidlá v ponuke:


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.