0
späť
 

diskuze k tématu: 4 kola 4 zabírají.

kategórie zaradenia témy: automobilky, česká vozidla, německá vozidla, typ vozidla, osobní
VWfanda
počet príspevkov1
dátum registrácie12.05.2016
Utorok 31.05.2016 18:54, 4 kola 4 zabírají.
Mám takový názor, že když má auto 4 kola, tak všechny čtyři mají zabírat. Nemusím mít SUV, stačí limuzína, kombík nebo podle vkusu, ale takové 4 Motion v Octavii nebo Passatu udělá neocenitelnou službu zejména v zimně na silnici či na dálnici. Zejména pokud předjíždíte z pruhu do pruhu a v prostředku je shrnutá břečka. V tu chvíli velebím 4x4.
reagovať
Reno
počet príspevkov1352
dátum registrácie30.03.2010
Utorok 31.05.2016 19:28, Ty vole. Lol :)))))))
Prosím buď tu s námi co nejdéle. Tady už není skoro žádná legrace:)
reagovať
Valnoha
počet príspevkov322
dátum registrácie03.01.2011
Utorok 31.05.2016 19:37, Bbbbbbbbb nnnnnnnnn hhhhh
To je nejaka provokace z podhuri jesenik ne?
reagovať
Zdeny60
počet príspevkov1248
dátum registrácie08.09.2009
Streda 01.06.2016 06:06, RE: Bbbbbbbbb nnnnnnnnn hhhhh
Valnoha napísal:
To je nejaka provokace z podhuri jesenik ne?


V Jeseníkách tohle už dávno lid vědí, ti to nepotřebují mlít na webu
reagovať
Citroenak
počet príspevkov727
dátum registrácie13.04.2012
Streda 01.06.2016 09:40, 4x5
No neviem, ale netaha na 4 motion nahodou aj rezerva v kufri? (ak nemas lepiacu sadu)
Predsalen ten krutiaci moment odspodu robi divy :D
reagovať
radek.slivaFB
počet príspevkov181
dátum registrácie16.03.2013
Streda 01.06.2016 14:48, VWvanda
Jj 4x4 pomahaj pri prejezdu pres brecku no na dalnici :D asi maj vetsi vzorek nebo co ze to dokaze vice odvadet vodu resp. brecku..to zas je hlava
reagovať
zeneva
počet príspevkov75
dátum registrácie24.08.2009
Streda 01.06.2016 15:29, Jedine Subaru
Pokud ctyrkolku, tak jedine Subaru, ostatni nejsou permanentni 4 kolky. Svezl jsem se s Foresterem na suchu v serpentinach a auto drzi uplne jinak nez predokolka. Jasne Subaru neni pro lidi, ktery chteji design a vonavky, cenovka taky vyssi, ale je to jeden z adeptu na budouci auto
reagovať
MolldaFB
počet príspevkov9
dátum registrácie04.04.2012
Streda 01.06.2016 23:12, Jedině Subaru?
A kdes vzal, že jenom Subaru má trvalou 4x4, můj Passat ji má taky, klasickej Torsen
reagovať
Reno
počet príspevkov1352
dátum registrácie30.03.2010
Štvrtok 02.06.2016 09:42, RE: Jedině Subaru?
MolldaFB napísal:
A kdes vzal, že jenom Subaru má trvalou 4x4, můj Passat ji má taky, klasickej Torsen


Samozřejmě, existuje mnoho stálých pohonů všech kol, naopak Subaru se stálým pohonem všech kol znamená ve většině případů nutnost manuální převodovky.

reagovať
gravestone
počet príspevkov105
dátum registrácie14.02.2016
Štvrtok 02.06.2016 12:53, RE: Jedině Subaru?
Reno napísal:
MolldaFB napísal:
A kdes vzal, že jenom Subaru má trvalou 4x4, můj Passat ji má taky, klasickej Torsen
Samozřejmě, existuje mnoho stálých pohonů všech kol, naopak Subaru se stálým pohonem všech kol znamená ve většině případů nutnost manuální převodovky.


Bohužel už i Subaru v Levorgu nabízí pro Evropu jen automat. Všichni naříkají, že už nejsou zábavná auta a zároveň kupují automaty. Auto v automatu a s elektrickou parkovačkou bych já nechtěl ani "zadarmo". Vyzkoušel jsem před lety a fakt nemusím, např. v koloně mě bolela pravá noha od neustálení stání na brzdě. Automat má smysl snad je pro invalidu s chromou levačkou.
reagovať
zmazaný používateľ
počet príspevkov
dátum registrácie
Štvrtok 02.06.2016 13:10, Dovolim si nesouhlasit...
ja teda nevim jak ostatnim,ale zrovna do kolony se mi automat zda neocenitelnym... mimojine... Ale take jsem si driv vlastnit auto s automatem neumel predstavit... Clovek mini,cas meni...
reagovať
Reno
počet príspevkov1352
dátum registrácie30.03.2010
Štvrtok 02.06.2016 16:29, RE: Dovolim si nesouhlasit...
Jura napísal:
ja teda nevim jak ostatnim,ale zrovna do kolony se mi automat zda neocenitelnym... mimojine... Ale take jsem si driv vlastnit auto s automatem neumel predstavit... Clovek mini,cas meni...



prý stát v koloně znamená mít nohu furt na brzdě až bolí:)
ne, ve skutečnosti ji tam máš jen lehce opřenou, zatímco při poskakování jedna dvě trápíš spojku i nohu, jestli existuje místo, kde má automat svoje opodstatnění, je to posouvání se v kolonách:)
reagovať
brin
počet príspevkov727
dátum registrácie28.03.2011
Štvrtok 02.06.2016 20:27, RE: Jedině Subaru?
gravestone napísal:
Reno napísal:
MolldaFB napísal:
A kdes vzal, že jenom Subaru má trvalou 4x4, můj Passat ji má taky, klasickej Torsen
Samozřejmě, existuje mnoho stálých pohonů všech kol, naopak Subaru se stálým pohonem všech kol znamená ve většině případů nutnost manuální převodovky.
Bohužel už i Subaru v Levorgu nabízí pro Evropu jen automat. Všichni naříkají, že už nejsou zábavná auta a zároveň kupují automaty. Auto v automatu a s elektrickou parkovačkou bych já nechtěl ani "zadarmo". Vyzkoušel jsem před lety a fakt nemusím, např. v koloně mě bolela pravá noha od neustálení stání na brzdě. Automat má smysl snad je pro invalidu s chromou levačkou.


Ono není automat jako automat. Já jsem se zamiloval do automatu v elektromobilu BMW i3. Chová se to jako pouťové autíčko a je to naprosto dokonalé. Ještě mít možnost operativně vypnout nebo omezit rekuperaci tlačítkem, aby nebylo nutné držet neustále akcelerační pedál a bylo možné plachtit a bylo by to dokonalé.
reagovať
Reno
počet príspevkov1352
dátum registrácie30.03.2010
Štvrtok 02.06.2016 20:59, RE: Jedině Subaru?
brin napísal:
gravestone napísal:
Reno napísal:
MolldaFB napísal:
A kdes vzal, že jenom Subaru má trvalou 4x4, můj Passat ji má taky, klasickej Torsen
Samozřejmě, existuje mnoho stálých pohonů všech kol, naopak Subaru se stálým pohonem všech kol znamená ve většině případů nutnost manuální převodovky.
Bohužel už i Subaru v Levorgu nabízí pro Evropu jen automat. Všichni naříkají, že už nejsou zábavná auta a zároveň kupují automaty. Auto v automatu a s elektrickou parkovačkou bych já nechtěl ani "zadarmo". Vyzkoušel jsem před lety a fakt nemusím, např. v koloně mě bolela pravá noha od neustálení stání na brzdě. Automat má smysl snad je pro invalidu s chromou levačkou.
Ono není automat jako automat. Já jsem se zamiloval do automatu v elektromobilu BMW i3. Chová se to jako pouťové autíčko a je to naprosto dokonalé. Ještě mít možnost operativně vypnout nebo omezit rekuperaci tlačítkem, aby nebylo nutné držet neustále akcelerační pedál a bylo možné plachtit a bylo by to dokonalé.


Brine, to si děláš pr.del?:) Automat je automatická převodovka. Kolik má elektromobil převodů? Konkrétně i3 jeden?

reagovať


aktualizovať
túto tému sledujete

prestať sledovať túto tému

podobné vozidlá v ponuke:


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.