citácia:
reakce na: Steve212, 14.11.2024 21:19 (Dobrý den mám docela problém o ...)
Tak 1,8 tsi a 2,0 tsi (tfsi) nebyly spolehlivé snad nikdy. Možná až "nové" 2,0 tsi s duálním vstřikováním, ale to se budeme bavit úplně o jiných modelových rocích.
1,8t je prehistorický nepřímovstřikový benzín, z uvedeného výběru jednoznačně nejspolehlivější. Ale sehnat zachovalý kus za rozumný peníze bude velmi složitý.
1,2 tsi a 1,4tsi s řetězem bych nebral. Novější generace s řemenem už jsou aspoň průměrně spolehlivý.
3,2fsi velkou spolehlivostí taky nikdy neoplýval...
Přijde mi zvláštní zařadit do výběru passat B6, ale kvůli korozi vyřadit focus III. generace. Protože passat ta koroze trápí mnohem více.
V dotazu chybí ale úplně to nejpodstatnější. Kolik by to auto mělo stát peněz.
Pokud to má být jakžtakž velký, relativně svižný, ale ne moc drahý, tak dává smysl třeba Honda accor 8. generace, Fiat Croma - tam je ale horší výběr benzínů, nebo Avensis s 2,0 benzínem...
Dražší, ale mnohem svižnější je potom třeba laguna III s 2,0turbo...