Utorok 31.12.2019 14:01,
rozhodně 1,5 TSi
Na Karoq je výkonově 110 Kw tak akorát. Nechápu jak může autor článku doporučovat pro tak velké a těžké auto 1,0 TSi 85 Kw. Je vhodný tak akorát do města, popř. při jízdě pouze s řidičem. Pokud se Karoq zatíží tak se 1,0 trápí a to nejen na dálnici. Navíc spotřeba bude v reálu podobná 6,5-7,0L, při vyšším zatížení bude u 1,5 nižší. Nevím z čeho autor článku usuzuje že 1,5 bude významně náročnější na údržbu, Ale ano je to 4-válec, takže v 60000 Km se budou měnit 4 svíčky místo tří u 1,0. A co se týká dvouválcového režimu, ten už měla i 1,4 TSi a žádné problémy s tím během těch 5 let prodeje nejsou. Co se týká prodejů 1,0 TSi tak tvoří méně než 15% a to jen proto že Mladá Boleslav je dle plánu vyrobí a někdo je musí prodat ( se slevou ). Jinak to ani nejde protože ten motor v Karoqu nikdo nechce. Takže jediné plus u 1,0 vidím pořizovací nižší cenu, která je vesměs spojena s nejnižší výbavou. Nižší pořizovací cena ale bude negativně kompenzována při následném prodeji. Takže asi tak. Za mě jednoznačně 1,5 TSi 110 Kw.
reagovať