0
späť
 

diskuze k tématu: Škoda Felicia - sám sobě servismanem

kategórie zaradenia témy: česká vozidla
Pepee
počet príspevkov61
dátum registrácie09.02.2016
Utorok 31.05.2016 10:44, Felda LPG
Taky jsem vlastnil Feldu - kombi, 1,3 50kW, rok 1999. Kupováno 68 500 km, prodáno 223 000 km. Cca v 90 tis jsem nechal dát LPG, Lovtec podtlak. Spotřeba na benzín šla na dálku bez dálnic skutečně pod 6 (kombinace 7,5), ale na plyn jsem se nedostal pod 9 litrů snad nikdy. Spíš jsem jezdil za 10.

Mě Felda nenechala nikdy nikde, ale nebylo to náhodou. Kolem 130-140 tis km jsem se poprvé chystal na delší výlet po Evropě a poučen zkušenostmi ostatních Feliciářů jsem přesně tyto úkony prevetivně udělal. Bylo to těsnění pod hlavou včetně zarovnání hlavy, výměna termostatu (polské rozebiratelné těleso-obal, ale vlastní termostat značkový), repas alternátoru, rozvody (chvilku vydržely nechrastit) a už si nevzpomínám co ještě. Stálo to na dnešní poměry pár peněz, dělal jsem to sám a měl jsem až do prodeje klid. Vlastně ne, těsně před prodejem odešla zapalovací lišta (za vlhka to šlo na 3 válce) a musel jsem proletovat konektor na cívce startéru.

Když to shrnu, je to fakt superlevné auto na provoz, za mě i spolehlivé, ale musí se v tom člověk každou chvilku hrabat. Tu rezavý puchýř, tu špatná kostra, výfuk vydrží tak 3 roky. Nezmar, který ale potřebuje péči.
reagovať
danet - redakce TipCars
počet príspevkov574
dátum registrácie16.11.2012
Utorok 31.05.2016 11:18, RE: Felda LPG
Pepee napísal:
Taky jsem vlastnil Feldu - kombi, 1,3 50kW, rok 1999. Kupováno 68 500 km, prodáno 223 000 km. Cca v 90 tis jsem nechal dát LPG, Lovtec podtlak. Spotřeba na benzín šla na dálku bez dálnic skutečně pod 6 (kombinace 7,5), ale na plyn jsem se nedostal pod 9 litrů snad nikdy. Spíš jsem jezdil za 10.Mě Felda nenechala nikdy nikde, ale nebylo to náhodou. Kolem 130-140 tis km jsem se poprvé chystal na delší výlet po Evropě a poučen zkušenostmi ostatních Feliciářů jsem přesně tyto úkony prevetivně udělal. Bylo to těsnění pod hlavou včetně zarovnání hlavy, výměna termostatu (polské rozebiratelné těleso-obal, ale vlastní termostat značkový), repas alternátoru, rozvody (chvilku vydržely nechrastit) a už si nevzpomínám co ještě. Stálo to na dnešní poměry pár peněz, dělal jsem to sám a měl jsem až do prodeje klid. Vlastně ne, těsně před prodejem odešla zapalovací lišta (za vlhka to šlo na 3 válce) a musel jsem proletovat konektor na cívce startéru.Když to shrnu, je to fakt superlevné auto na provoz, za mě i spolehlivé, ale musí se v tom člověk každou chvilku hrabat. Tu rezavý puchýř, tu špatná kostra, výfuk vydrží tak 3 roky. Nezmar, který ale potřebuje péči.


Dobrý den, napište o svém autě recenzi: http://www.tipcars.com/#vlozit-zkusenost
Budeme potěšeni
reagovať


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.