Já měl zase poslední rok výroby 1994 Formana, což už byl v podstatě felicie jen se starou palubkou a kastlí, dotáhl mi ho tenkrát známý z holandska v roce 96. Auto vydrželo doma 10 let a ke konci už spíš stálo jako nouzové vozidlo, ale byla to raketa - byl jsem mladý a chtěl, aby to jelo - takže začali úpravy, ale až v momentě, kdy mi to začalo žrát vodu - takže novou hlavou z tréninkového fačka na rally to začalo, ostrá vačka, převodovka, stavitelné HP tlumiče, předělané sání, laděný výfuk,magnesiová kola značky tecnomagnesio, jo a ještě jsem byl asi v roce 1999 jeden z prvních co tam dával čipovanou řídící jednotku, nebo spíš měnil kus za kus a samo, že byly jiné brzdy. Auto potom trha
lo asfalt a jízda byla neskutečná, tím že kamarád jezdil tenkrát rally a rozbil svého tréninkového fanouše, jsem měl k těm dílům dobrý přístup :) . Auto bych hodnotil až na zmíněný problém s hlavou naprosto jako spolehlivé a ještě když bylo v původním stavu, tak jsem byl sním 2x v Itálii a auto jelo cca za 6,5 litru. velký kufr, ten se vždy hodil. Auto bylo dobrý služebník za málo peněz. Potom už to začalo korodovat a prodal ho, ale doteď na něj vzpomínám z láskou.