rohYpnol napísal:
Felicia má bezespotu své klady. Jenže s ní mám vždy jeden zásadní problém - a to je koroze. Můj dojem (nikdy jsem j nevlastnil) z Felicií kolem mě je ten, že vozidlo zkrátka zhnije, a to v podstatě nezávisle na péči majitele. Péče jen určí, jestli to bude o pár let dříve či později.
Proto bych nadhodil otázku, zda je možné vůz udržet v neshnilém stavu jinak, než v zimě vůbec nevyjíždět? Jde o to, že puchýčky se začnou např. tvořit kolem gumového těsnění oken, pak ony proslavené zadní dveře. Dále...
Také jsem vlastnil feldu z roku 1998 mpi 40 kw,moc to nejelo,ale už asi nikdy nebudu mít auto s tak nízkými provozními náklady.Když jsem jí po devíti letech prodával,tak jsem na ní měl pouze dvě opravy,utržená dioda v alternátoru a termostat.Spotřebák za hubičku,když jsem měnil destičky,zjistil jsem např.,že třeba nové kotouče jsou oba za 600 kč.tak jsem je také vyměnil i když to nebylo nutné,po střetu se srnkou přední světlomet,teda polský 700 kč,zkrátka opravdu laciný provoz.Koroze je opravdu problém,řešil jsem to po třech letech provozu,že jsem koupil krytky,vzal vrtačku,navral otvory a nastříkal pistolý na koládo do všech dutin olej včetně pátých dveří,sloupků a td.Možná jsem to neměl dělat,protože auto bylo i po deseti letech zcela bez koroze,novému majiteli bylo ukradeno a když se našlo,chyběly oboje zadní a páté dveře.