0
späť
 

diskuze k tématu: Škoda Felicia 1,3 a zhodnocení nájezdu 140 tis. km.

kategórie zaradenia témy: česká vozidla
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 21.08.2012 12:59, ?
Je pro redakci problém zkontrolovat, aby údaje ať už v nadpisu nebo pak v článku samotném byly správně? Jednou nesedí počet km, tady třeba zase rok výroby apod.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 21.08.2012 13:42, prodejní cena
Smekám před obchodními schopnostmi majitele, protože prodat feldu v základu v roce 2004 za sto tisíc korun českých považuji za úctyhodnou palbu.

Jinak rok výroby asi nesedí, v té době bylo prodejním artiklem mladoboleslavských snad ještě FAVO a to s karburátorem, nebo se mýlím?
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 21.08.2012 15:35, RE: prodejní cena
Petr... napísal:
Smekám před obchodními schopnostmi majitele, protože prodat feldu v základu v roce 2004 za sto tisíc korun českých považuji za úctyhodnou palbu.

Jinak rok výroby asi nesedí, v té době bylo prodejním artiklem mladoboleslavských snad ještě FAVO a to s karburátorem, nebo se mýlím?
A ja smekam pred tim, kdo to za tech 100 litru koupil.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 21.08.2012 16:44, RE: prodejní cena
Petr... napísal:
Smekám před obchodními schopnostmi majitele, protože prodat feldu v základu v roce 2004 za sto tisíc korun českých považuji za úctyhodnou palbu.

Jinak rok výroby asi nesedí, v té době bylo prodejním artiklem mladoboleslavských snad ještě FAVO a to s karburátorem, nebo se mýlím?
Nesmysl, jaká palba? V té době se ceny takto pohybovaly, r.v. byl zřejmě 1999, tedy nový model.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 22.08.2012 08:21, RE: prodejní cena
capslock napísal:
Nesmysl, jaká palba? V té době se ceny takto pohybovaly, r.v. byl zřejmě 1999, tedy nový model.
Sice facelift a auto z konce vyroby o neco zvedne cenu, ale i tak nechapu, jak nekdo mohl dat za ojetou feldu 100 tis kc, at uz v zakladni vybave nebo i v lepsi. Proste uz tehdy sli sehnat mnohem lepsi auta. Sice ma felda levny servis, ale zase o to castejsi. Takovy zachovaly Escort, Mondeo nebo treba i Astra, vectra, nebo velikostne podobne Corsa, peugeot 306 by byli mnohem pohodlnejsi, vybavenejsi, urcitě mnohem bezpečnější, díly sice o něco dražsí, ale o to méně často navštěvujete nebo řešíte problémy. Nehledě na to,ž e řídit třeba 306 a Feldu je neporovnatelné. A tehdy za 100tis se dali sehnat pekne kousky.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 22.08.2012 09:07, RE: prodejní cena
mufik.martin napísal:
Sice facelift a auto z konce vyroby o neco zvedne cenu, ale i tak nechapu, jak nekdo mohl dat za ojetou feldu 100 tis kc, at uz v zakladni vybave nebo i v lepsi. Proste uz tehdy sli sehnat mnohem lepsi auta. Sice ma felda levny servis, ale zase o to castejsi. Takovy zachovaly Escort, Mondeo nebo treba i Astra, vectra, nebo velikostne podobne Corsa, peugeot 306 by byli mnohem pohodlnejsi, vybavenejsi, urcitě mnohem bezpečnější, díly sice o něco dražsí, ale o to méně často navštěvujete nebo řešíte...
Je to sice postavené na hlavu, ale bohužel v čr možné- měli jsme felicii z roku 1997 kombi ve výbavě holobyt koupená nová a když jsme jí v roce 2008 prodali do bazaru s 110 000km za 30 000kč tak bazar jí vzápětí střelil za 57 000kč!!! a do týdne byla pryč! Nechápu kterej idiot to za ty prachy koupil=)
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 22.08.2012 11:07, RE: prodejní cena
petaoldova napísal:
Je to sice postavené na hlavu, ale bohužel v čr možné- měli jsme felicii z roku 1997 kombi ve výbavě holobyt koupená nová a když jsme jí v roce 2008 prodali do bazaru s 110 000km za 30 000kč tak bazar jí vzápětí střelil za 57 000kč!!! a do týdne byla pryč! Nechápu kterej idiot to za ty prachy koupil=)
Kterejkoliv. Vzhledem k tomu, jak kvete šmelení s ojetými auty a jak to nikdo nepozná, že jsou auta bouraný/stočený/omlazený, jsem přesvědčen, že naprostá většina lidí se v této problematice absolutně neorientuje. A pak tu máme obecná hospodská klišé:
- naftové auto má nižší spotřebu, a proto je levnější jeho provoz
- na Škodovku jsou levné náhradní díly
- na japonce jsou drahé náhradní díly
- Fordem tam vlakem zpět
- nekupuj nic od F, čili Ford, Fiat a francouze
- BMW - budeš mít výdaje
- čtyři kroužky pro teploušky
atd.
Když s těmito znalostmi vyrazíš do bazaru, je jasné, co si přivezeš a za co si ráda připlatíš.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 22.08.2012 12:37, RE: prodejní cena
petaoldova napísal:
Je to sice postavené na hlavu, ale bohužel v čr možné- měli jsme felicii z roku 1997 kombi ve výbavě holobyt koupená nová a když jsme jí v roce 2008 prodali do bazaru s 110 000km za 30 000kč tak bazar jí vzápětí střelil za 57 000kč!!! a do týdne byla pryč! Nechápu kterej idiot to za ty prachy koupil=)
Ono to ale trvá doposud - podívejte se za kolik se prodávají feldy v současné době. Nechápu šílence kteří to kupují.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 22.08.2012 13:57, RE: prodejní cena
David V napísal:
Kterejkoliv. Vzhledem k tomu, jak kvete šmelení s ojetými auty a jak to nikdo nepozná, že jsou auta bouraný/stočený/omlazený, jsem přesvědčen, že naprostá většina lidí se v této problematice absolutně neorientuje. A pak tu máme obecná hospodská klišé:
- naftové auto má nižší spotřebu, a proto je levnější jeho provoz
- na Škodovku jsou levné náhradní díly
- na japonce jsou drahé náhradní díly
- Fordem tam vlakem zpět
- nekupuj nic od F, čili Ford, Fiat a francouze
- BMW - budeš mít výdaje
...
Překvapuje mě, že stále ještě existují lidi, kteří se diví vyšším cenám škodovek. Pokud to přirovnám - i když jsou možnosti, jak se najíst lépe nebo levněji, přesto je v McDonaldu stále plno. Pro někoho může být důležité vědět, do čeho jde.

Abyste se měli o čem hospodsky bavit, tak šlo udržovanou Felicii LX r.2000 chvíli po tříletém splácení prodat za 140 tisíc a zájemců bylo dost (jako idioti nevypadali).

To, že dost dílů na škodovku je levnějších než na více exotické značky zjistí i ten, kdo do hospody nechodí a někdy použije google.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 22.08.2012 15:30, RE: prodejní cena
Pavlik napísal:
Ono to ale trvá doposud - podívejte se za kolik se prodávají feldy v současné době. Nechápu šílence kteří to kupují.
Stačí občas sledovat rady na tomto webu. Třeba: Levné auto pro studenta? atd. Chudák tazatel se pak dočte, že nejlepší a jedninou volbou je pro něj česká modla - škodovka...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 22.08.2012 18:34, RE: prodejní cena
Pavlik napísal:
Ono to ale trvá doposud - podívejte se za kolik se prodávají feldy v současné době. Nechápu šílence kteří to kupují.
Ono je to i o tom, ze tyhle Feldy nalitaji klidne 500 tkm........Servis a dily za babku, proti tomu komfort a ovladani, vybava mizerna...1.6 je povedena motorizace, parkrat jsem s tim jel a jelo to jako das, predjel jsem v podstate kohokoli, kopec nekopec...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 22.08.2012 19:51, RE: prodejní cena
Ricky001 napísal:
Stačí občas sledovat rady na tomto webu. Třeba: Levné auto pro studenta? atd. Chudák tazatel se pak dočte, že nejlepší a jedninou volbou je pro něj česká modla - škodovka...
Neříkám že felda je špatná volba jako první auto pro studenta, ale pokud se taková plečka pořád prodává za 30-40 tisíc, je to na pováženou. Za maximálně 20 v dobrém stavu ano, jinak bych se rychle poohlédl jinde.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 22.08.2012 20:37, RE: prodejní cena
petaoldova napísal:
Je to sice postavené na hlavu, ale bohužel v čr možné- měli jsme felicii z roku 1997 kombi ve výbavě holobyt koupená nová a když jsme jí v roce 2008 prodali do bazaru s 110 000km za 30 000kč tak bazar jí vzápětí střelil za 57 000kč!!! a do týdne byla pryč! Nechápu kterej idiot to za ty prachy koupil=)
Já jsem prodával feldu 1,3 mpi 40 kw z roku 1998 v roce 2007.Auto bylo v bezvadném stavu. V bazaru mi nabídli 45 tisíc kč,tak jsem dal inzerát v místním plátku a auto šlo bez problému za 65 tis. kč. Pro někoho kdo nechce investovat do provozu auta moc peněz není felda špatnou volbou.Náhradní díly skutečně za babku,například oba brzdové kotouče za 6oo,destičky za 28o,přední světlo 800 kč.Znám lidi co koupili olítanou zahraniční pokladničku na peníze a na konec se zase k feldě vrátili.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 23.08.2012 10:06, RE: prodejní cena
capslock napísal:
Překvapuje mě, že stále ještě existují lidi, kteří se diví vyšším cenám škodovek. Pokud to přirovnám - i když jsou možnosti, jak se najíst lépe nebo levněji, přesto je v McDonaldu stále plno. Pro někoho může být důležité vědět, do čeho jde.

Abyste se měli o čem hospodsky bavit, tak šlo udržovanou Felicii LX r.2000 chvíli po tříletém splácení prodat za 140 tisíc a zájemců bylo dost (jako idioti nevypadali).

To, že dost dílů na škodovku je levnějších než na více exotické značky zjistí i ten,...
No ked som ja pozeral ceny nahradnych dielov, tak najlacnejsie mal ford. A o originaloch ani nehovorim, tam ford nemal konkurenciu. Na feliciu lacne diely byt mohli, pretoze je to len prezleceny favorit. A oproti fordu mozno bude oprava napr zadnej napravy na starsich skodovkach (fabiach a octaviach 1) lacnejsia, lenze ford ma tu napravu postavenu na mile daleko od tej skakacej skodovkarskej.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Sobota 25.08.2012 10:14, RE: prodejní cena
David V napísal:
Kterejkoliv. Vzhledem k tomu, jak kvete šmelení s ojetými auty a jak to nikdo nepozná, že jsou auta bouraný/stočený/omlazený, jsem přesvědčen, že naprostá většina lidí se v této problematice absolutně neorientuje. A pak tu máme obecná hospodská klišé:
- naftové auto má nižší spotřebu, a proto je levnější jeho provoz
- na Škodovku jsou levné náhradní díly
- na japonce jsou drahé náhradní díly
- Fordem tam vlakem zpět
- nekupuj nic od F, čili Ford, Fiat a francouze
- BMW - budeš mít výdaje
...
Kdo vyrazí s těmito znalostmi do bazaru je idiot, do bazaru jedině se spolehlivým automechanikem (jojo, to pak bazarníkovi dojde dech a často se dá vyždímat dobrá sleva na přiměřenou cenu) a bez předsudků.... Ale jo, ještě se najde fůra lidí co se nechaj bazarníkem utáhnout na vařený nudli- a kecama že TéDéÍčka jsou známý držáky, je to po důchodci, sám bych si to auto koupil a blablabla- známej vyprávěl o zázraku oktávie 4x4 TDI, najeto asi 70 000km, garážovaná, v zimě nejetá, po důchodci, nebouraná a za dobrou cenu- v bazaru- co na to říct? Snad jenom "Ještě tu o červený karkulce prosím!"
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Sobota 25.08.2012 10:21, RE: prodejní cena
Fanda napísal:
Já jsem prodával feldu 1,3 mpi 40 kw z roku 1998 v roce 2007.Auto bylo v bezvadném stavu. V bazaru mi nabídli 45 tisíc kč,tak jsem dal inzerát v místním plátku a auto šlo bez problému za 65 tis. kč. Pro někoho kdo nechce investovat do provozu auta moc peněz není felda špatnou volbou.Náhradní díly skutečně za babku,například oba brzdové kotouče za 6oo,destičky za 28o,přední světlo 800 kč.Znám lidi co koupili olítanou zahraniční pokladničku na peníze a na konec se zase k feldě vrátili.
No tak když jsou blbí a koupí si šrot- bouranej, stočenej- tak ať se nediví.... Já jsem šla nakupovat s automechanikem a vybrala jsem dobře- bez poruch, jenom údržba... otcova felicie se srala furt i když jí kupoval jako novou a pečoval o ní- takže filcku nikdy více...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Sobota 25.08.2012 11:41, RE: prodejní cena
Fanda napísal:
Já jsem prodával feldu 1,3 mpi 40 kw z roku 1998 v roce 2007.Auto bylo v bezvadném stavu. V bazaru mi nabídli 45 tisíc kč,tak jsem dal inzerát v místním plátku a auto šlo bez problému za 65 tis. kč. Pro někoho kdo nechce investovat do provozu auta moc peněz není felda špatnou volbou.Náhradní díly skutečně za babku,například oba brzdové kotouče za 6oo,destičky za 28o,přední světlo 800 kč.Znám lidi co koupili olítanou zahraniční pokladničku na peníze a na konec se zase k feldě vrátili.
Jestli někdo řeší zda kotouče stojí 600,- nebo 1000,-kč (když je potřebuje jednou za cca 100 000 km), měl by chodit pěšky nebo jezdit mastnou tyčí. Díly jsou na feldu i výchozího favorita skutečně levné, ale jsou také potřeba mnohem častěji než je u "normálních" aut zvykem. Jejich kvalita je totiž velice pochybná a případný originální díl je stejně drahý jako na tu zatracovanou a dle mého názoru podstatně vyspělejší zahraniční konkurenci.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Sobota 25.08.2012 18:57, RE: prodejní cena
Pavlik napísal:
Jestli někdo řeší zda kotouče stojí 600,- nebo 1000,-kč (když je potřebuje jednou za cca 100 000 km), měl by chodit pěšky nebo jezdit mastnou tyčí. Díly jsou na feldu i výchozího favorita skutečně levné, ale jsou také potřeba mnohem častěji než je u "normálních" aut zvykem. Jejich kvalita je totiž velice pochybná a případný originální díl je stejně drahý jako na tu zatracovanou a dle mého názoru podstatně vyspělejší zahraniční konkurenci.
Ha, mě zkoušel přejímací technik od Fiatu v CB auto (Plzeň) přesvědčit, že mění kotouče automaticky s destičkama (Ducato maxi, nebyl problém destičky odpálit při 20tkm - naložený auto ve městě, no). Když nebyl ani schopen říct z hlavy kolik za tu "srandu" bude chtít (když jsem se ho zeptal ,jestli se bavím s mechanikem, nebo nějakým kolemjdoucím vyčaroval částku 12tkč, samo bez DPH), nechal jsem šoféra převézt auto jinam... Trochu offtopic, ale kotouče s výdrží 100tkm je zas druhej extrém.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Nedela 26.08.2012 08:18, RE: prodejní cena
Pepe napísal:
Ha, mě zkoušel přejímací technik od Fiatu v CB auto (Plzeň) přesvědčit, že mění kotouče automaticky s destičkama (Ducato maxi, nebyl problém destičky odpálit při 20tkm - naložený auto ve městě, no). Když nebyl ani schopen říct z hlavy kolik za tu "srandu" bude chtít (když jsem se ho zeptal ,jestli se bavím s mechanikem, nebo nějakým kolemjdoucím vyčaroval částku 12tkč, samo bez DPH), nechal jsem šoféra převézt auto jinam... Trochu offtopic, ale kotouče s výdrží 100tkm je zas druhej extrém.
"Odpálit" destičky během 20 tisíc km je extrém, ale i při takovém provozu originální kotouče vydrží nejméně 3 výměny destiček tedy 60 tisíc km. A ujetí takové vzdálenosti v městském provozu trvá několik let. O "technicích" i "mechanicích" značkových servisů se tady napsalo dost a nemá moc cenu to rozebírat - šlendrián je stejný všude u fiatu, škodovky i mercedesu.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Nedela 26.08.2012 10:12, RE: prodejní cena
Pavlik napísal:
Jestli někdo řeší zda kotouče stojí 600,- nebo 1000,-kč (když je potřebuje jednou za cca 100 000 km), měl by chodit pěšky nebo jezdit mastnou tyčí. Díly jsou na feldu i výchozího favorita skutečně levné, ale jsou také potřeba mnohem častěji než je u "normálních" aut zvykem. Jejich kvalita je totiž velice pochybná a případný originální díl je stejně drahý jako na tu zatracovanou a dle mého názoru podstatně vyspělejší zahraniční konkurenci.
Ještě by mě zajímalo,jestli si stále stojíš za tím nesmyslem ,že škoda auto zaměstnává 70% agenturních zaměstnanců.
reagovať
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.