0
späť
 

diskuze k tématu: Toyota Yaris vs. Škoda Fabia

kategórie zaradenia témy: poradna, jaké auto koupit, automobilky, česká vozidla, japonská vozidla
Mirka
počet príspevkov2
dátum registrácie29.10.2015
Štvrtok 29.10.2015 08:03, Toyota Yaris vs. Škoda Fabia
Dobrý den,
prosím o radu při výběru ojetého auta. Moje představa je auto z roku 2004 nebo novější, najeto max. 150 tis. km a cenově do 70 tisíc Kč. Šlo by o občasné ježdění 100 km trasy (cca 2 x měsíčně) a občasné dojíždění do práce po městě.
Momentálně se rozhoduji mezi Toyotou Yaris s objemem 1,0 a Fabiou 1,2. Fabií je na výběr více.
Jaký je Váš názor na tyto auta? Co se poruchovosti týče, a hlavně nákladů na provoz, resp. náhradní díly. Nebo by jste doporučili jinou značku auta?
Předem děkuji za Vaše reakce.
reagovať
brin
počet príspevkov727
dátum registrácie28.03.2011
Štvrtok 29.10.2015 11:29, Yaris
Yaris bude spolehlivější, zvláště s benzínem. Tedy v průměru, bude hodně záležet na stavu daného kusu, jsou to všechno v podstatě vraky. Upřímně, Fabie na tom bude pravděpodobně hůř, protože té se dnes nikdo v dobrém stavu nezbavuje, protože provoz benzínových kusů stojí opravdu pár korun (proč by to dělal?). U Yarisu bude větší šance narazit na kus, který měl pravidelnou údržbu, ale není to taková masovka (aspoň u nás), takže díly stojí o něco málo víc. Osobně bych to řešil aktuálním stavem prohlíženého vozidla a podle toho se rozhodoval.
reagovať
Zdeny60
počet príspevkov1247
dátum registrácie08.09.2009
Štvrtok 29.10.2015 15:50, Pozor na rez
U Yarise - je to low cost třída a tomu odpovídá i provedení antikor. ochrany. Na letišti u nás má jeden pilot již druhého Yarise, první byl snad někdy 2001, prostě starej jak svět - shnilej na šrot, díry v lemech, v prazích, ale jezdil furt. Teď má druhýho, asi 2004-05, shilej je už taky, ale agregáty pořád OK.

Jelikož jsem podobné dilema řešil před lety s autem pro dceru, vybíral jsem mezi malými auty také. Sehnat slušnou Fabii, která nebude dobitá jako tažnej kůň, bylo nereálné, měl jsem strop asi 90 tisíc, nakonec po dvo měsících shánění a vymýšlení "kravin" a skoro už bez víry v dobrý nákup jsem koupil Clio s 1,2 (43kW). A dnes vím, že to byl supr kauf - je to model 2005, bez jediného pupínku koroze (ostatně jao naprostá většina francouzkých aut nehnijí), navzdory všem řečem od "odborníků" jsme za dva roky neřešili jedinou závadu, pouze běžnéí opotřebení -brzdy, pleje, filtry, rozvody. Auto jezdí po městě za 5,9/100, na delší trať jsem schopen se dostat pod 5/100, ale musím se smířit s tím, že prostě 43kW do dnešního provozu je málo. Přesto, 120 to utíká taky, víc nemá smysl, protože tohle auto ani Yaris nejsou stavěné na dlouhé dálniční přesuny a na okresky je to zcela v klidu a s rezervou. Když podřadím na 3, pak předjedu i traktor Takže má rada - klidně Clio, bude mít málo najeto, bude mít klimu (což Yaris ne vždy má), nebude shnilé a na rpovoz je fakticky levné.
reagovať
PetrT
počet príspevkov1076
dátum registrácie24.05.2009
Štvrtok 29.10.2015 16:44, RE: Pozor na rez
Zdeny60 napísal:
U Yarise - je to low cost třída a tomu odpovídá i provedení antikor. ochrany. Na letišti u nás má jeden pilot již druhého Yarise, první byl snad někdy 2001, prostě starej jak svět - shnilej na šrot, díry v lemech, v prazích, ale jezdil furt. Teď má druhýho, asi 2004-05, shilej je už taky, ale agregáty pořád OK. Jelikož jsem podobné dilema řešil před lety s autem pro dceru, vybíral jsem mezi malými auty také. Sehnat slušnou Fabii, která nebude dobitá jako tažnej kůň, bylo nereálné, měl jsem strop asi 90 tisíc, nakonec po dvo měsících shánění a vymýšlení "kravin" a skoro už bez víry v dobrý nákup jsem koupil Clio s 1,2 (43kW). A dnes vím, že to byl supr kauf - je to model 2005, bez jediného pupínku koroze (ostatně jao naprostá většina francouzkých aut nehnijí), navzdory všem řečem od "odborníků" jsme za dva roky neřešili jedinou závadu, pouze běžnéí opotřebení -brzdy, pleje, filtry, rozvody. Auto jezdí po městě za 5,9/100, na delší trať jsem schopen se dostat pod 5/100, ale musím se smířit s tím, že prostě 43kW do dnešního provozu je málo. Přesto, 120 to utíká taky, víc nemá smysl, protože tohle auto ani Yaris nejsou stavěné na dlouhé dálniční přesuny a na okresky je to zcela v klidu a s rezervou. Když podřadím na 3, pak předjedu i traktor Takže má rada - klidně Clio, bude mít málo najeto, bude mít klimu (což Yaris ne vždy má), nebude shnilé a na rpovoz je fakticky levné.



Clio je super, navíc díky špatné pověsti značky je levné. Je to jednoduché auto, není tam moc věcí co může zlobit. Bude novější jak Yaris a zachovalejší než Fabia. A nekrade se.
U Renaultu jsou spíš problém větší auta s tradičně velkou výbavou, majitelé Espace by mohli vyprávět... sám jsem si užil s Lagunou. Clio z těch průserů těží, jako ojetina samozřejmě.
Překvapivě dobrá volba je i odvozená Thalia, za ty peníze novější auto snad neseženeš, i Dacia si víc drží cenu. Ale chce to překousnout vzhled, což bych asi nedal.
reagovať
Petr S
počet príspevkov1250
dátum registrácie28.11.2008
Štvrtok 29.10.2015 20:12, RE: Pozor na rez
Zdeny60 napísal:
U Yarise - je to low cost třída a tomu odpovídá i provedení antikor. ochrany. Na letišti u nás má jeden pilot již druhého Yarise, první byl snad někdy 2001, prostě starej jak svět - shnilej na šrot, díry v lemech, v prazích, ale jezdil furt. Teď má druhýho, asi 2004-05, shilej je už taky, ale agregáty pořád OK. Jelikož jsem podobné dilema řešil před lety s autem pro dceru, vybíral jsem mezi malými auty také. Sehnat slušnou Fabii, která nebude dobitá jako tažnej kůň, bylo nereálné, měl jsem strop asi 90 tisíc, nakonec po dvo měsících shánění a vymýšlení "kravin" a skoro už bez víry v dobrý nákup jsem koupil Clio s 1,2 (43kW). A dnes vím, že to byl supr kauf - je to model 2005, bez jediného pupínku koroze (ostatně jao naprostá většina francouzkých aut nehnijí), navzdory všem řečem od "odborníků" jsme za dva roky neřešili jedinou závadu, pouze běžnéí opotřebení -brzdy, pleje, filtry, rozvody. Auto jezdí po městě za 5,9/100, na delší trať jsem schopen se dostat pod 5/100, ale musím se smířit s tím, že prostě 43kW do dnešního provozu je málo. Přesto, 120 to utíká taky, víc nemá smysl, protože tohle auto ani Yaris nejsou stavěné na dlouhé dálniční přesuny a na okresky je to zcela v klidu a s rezervou. Když podřadím na 3, pak předjedu i traktor Takže má rada - klidně Clio, bude mít málo najeto, bude mít klimu (což Yaris ne vždy má), nebude shnilé a na rpovoz je fakticky levné.


Že Yaris hnije slyším poprvé od Zdenyho. Měli jsme Yarise 6 let (2. generaci, mimochodem byl vyrobenýve Francii) a bez jediné známky koroze, ostatně záruka na prorezivnění měl 12 let. Pokud bychom o něj nepřišli při bouračce, tak ho máme pořád. S autem nebyly žádné problémy. Byl to 4 válec, 5-kvalt, 64 kW, díky malé hmotnosti jezdil celkem svižně. Dlouhodobá spotřeba 5.9L http://www.spritmonitor.de/en/detail/370745.html
reagovať
Roman AX
počet príspevkov134
dátum registrácie09.12.2011
Štvrtok 29.10.2015 20:26, RE: Pozor na rez
Zdeny60 napísal:
U Yarise - je to low cost třída a tomu odpovídá i provedení antikor. ochrany. Na letišti u nás má jeden pilot již druhého Yarise, první byl snad někdy 2001, prostě starej jak svět - shnilej na šrot, díry v lemech, v prazích, ale jezdil furt. Teď má druhýho, asi 2004-05, shilej je už taky, ale agregáty pořád OK. Jelikož jsem podobné dilema řešil před lety s autem pro dceru, vybíral jsem mezi malými auty také. Sehnat slušnou Fabii, která nebude dobitá jako tažnej kůň, bylo nereálné, měl jsem strop asi 90 tisíc, nakonec po dvo měsících shánění a vymýšlení "kravin" a skoro už bez víry v dobrý nákup jsem koupil Clio s 1,2 (43kW). A dnes vím, že to byl supr kauf - je to model 2005, bez jediného pupínku koroze (ostatně jao naprostá většina francouzkých aut nehnijí), navzdory všem řečem od "odborníků" jsme za dva roky neřešili jedinou závadu, pouze běžnéí opotřebení -brzdy, pleje, filtry, rozvody. Auto jezdí po městě za 5,9/100, na delší trať jsem schopen se dostat pod 5/100, ale musím se smířit s tím, že prostě 43kW do dnešního provozu je málo. Přesto, 120 to utíká taky, víc nemá smysl, protože tohle auto ani Yaris nejsou stavěné na dlouhé dálniční přesuny a na okresky je to zcela v klidu a s rezervou. Když podřadím na 3, pak předjedu i traktor Takže má rada - klidně Clio, bude mít málo najeto, bude mít klimu (což Yaris ne vždy má), nebude shnilé a na rpovoz je fakticky levné.


U clia potěší i přední plastové blatníky. Výrobce dával záruku na prorezivění 9 let. Motor 1,2 16 V 55 kW je lepší. Kufr to má slušný, jen po sklopení sedaček není podlaha rovná. Clio vypadá menší, než je, ale celkově mile překvapí.
reagovať
Zdeny60
počet príspevkov1247
dátum registrácie08.09.2009
Piatok 30.10.2015 04:39, Nevěřící Tomáš
Škoda, že sem nejdou vložit fotky. Takže až pojedu na letiště a kamarád tam bude taky, tak mu jeho Yarise nafotím a dám na rajče a sem vložím odkaz. To abys viděl, že nemusíš vědět úplně všechno. Jinak jestli jis dobře četl, tak kamarádův Yaris je cca 13-14 let starej. Ten druhej je asi o 3 roky mladší a lemy má zralý na výměnu, prahy z vnější strany (pod auto jsem nelezl, nemám důvod) jsou špatný taky. Pro objektivitu musím uvést, že jeho auta parkují venku před dílnou a moc péče kastle nedostává.
reagovať
Giorgio
počet príspevkov814
dátum registrácie09.05.2007
Piatok 30.10.2015 05:52, RE: Pozor na rez
Petr S napísal:
Zdeny60 napísal:
U Yarise - je to low cost třída a tomu odpovídá i provedení antikor. ochrany. Na letišti u nás má jeden pilot již druhého Yarise, první byl snad někdy 2001, prostě starej jak svět - shnilej na šrot, díry v lemech, v prazích, ale jezdil furt. Teď má druhýho, asi 2004-05, shilej je už taky, ale agregáty pořád OK. Jelikož jsem podobné dilema řešil před lety s autem pro dceru, vybíral jsem mezi malými auty také. Sehnat slušnou Fabii, která nebude dobitá jako tažnej kůň, bylo nereálné, měl jsem strop asi 90 tisíc, nakonec po dvo měsících shánění a vymýšlení "kravin" a skoro už bez víry v dobrý nákup jsem koupil Clio s 1,2 (43kW). A dnes vím, že to byl supr kauf - je to model 2005, bez jediného pupínku koroze (ostatně jao naprostá většina francouzkých aut nehnijí), navzdory všem řečem od "odborníků" jsme za dva roky neřešili jedinou závadu, pouze běžnéí opotřebení -brzdy, pleje, filtry, rozvody. Auto jezdí po městě za 5,9/100, na delší trať jsem schopen se dostat pod 5/100, ale musím se smířit s tím, že prostě 43kW do dnešního provozu je málo. Přesto, 120 to utíká taky, víc nemá smysl, protože tohle auto ani Yaris nejsou stavěné na dlouhé dálniční přesuny a na okresky je to zcela v klidu a s rezervou. Když podřadím na 3, pak předjedu i traktor Takže má rada - klidně Clio, bude mít málo najeto, bude mít klimu (což Yaris ne vždy má), nebude shnilé a na rpovoz je fakticky levné.
Že Yaris hnije slyším poprvé od Zdenyho. Měli jsme Yarise 6 let (2. generaci, mimochodem byl vyrobenýve Francii) a bez jediné známky koroze, ostatně záruka na prorezivnění měl 12 let. Pokud bychom o něj nepřišli při bouračce, tak ho máme pořád. S autem nebyly žádné problémy. Byl to 4 válec, 5-kvalt, 64 kW, díky malé hmotnosti jezdil celkem svižně. Dlouhodobá spotřeba 5.9L http://www.spritmonitor.de/en/detail/370745.html


Ano, yaris první generace opravdu rezne. Kamarádka ho má a i zvenku už kvete jako stará felda. Po mechanické stránce ale není co vytknout a kamarádka na něj nedá dopustit. U dvojkového jsem rez nikdy neviděl, takže na tom Toyota zapracovala. Jenže dvojkový yaris je asi mimo limit tazatelky.
reagovať
BobanHTP
počet príspevkov2404
dátum registrácie19.08.2015
Streda 18.11.2015 17:06, HTP je velmi riziková ojetina
Dobrý den, Yaris celkem jasně je spolehlivější než Fabie HTP. Abych nevypadal jako antiškodovák, tak sám mám HTP už druhou generaci a silně doporučuji si pročíst webové stránky klubu HTP. Když to zkrátím, jestli HTP, tak jedině s jasnou historii a sevisem a hlavně až po faceliftu tj, r.v. 2011 a výše. Tyto verze motorů HTP začínají kódem CGP a tam už životnost motoru může být průměrná, ale pozor, pokud někdo šetřil na oleji a nešetřil plynový pedál, i tam můžete koupit motor těsně před kolapsem

Přitom se Vám do rozpočtu krásně vejde Fabie 1.4 a ta je spolehlivá a celkem i svižná. Ono vůbec bych se podíval i na jiná auta. Např. obyčejný Ford Fusion 1.25/1.4/.1,6 je velmi spolehlivé auto "na všechno". To samé Ford Focus II 1.4/1,6, který navíc nabízí odolný podvozek a vůbec robustní zpracovaní a bezpečnost., přitom levný servis. Jinak odolná a příjemná je i Opel Corsa 1.2/1.4 nebo Astra 1.4/1.6
reagovať
Mirka
počet príspevkov2
dátum registrácie29.10.2015
Štvrtok 19.11.2015 11:44, Rozhodnuto
Dobrý den,
nakonec padla volba na Yarise. Má evidovanou servisní knížku a mechanik zhodnotil, že je v dobrým stavu. Koroze zatím není žádná a prý, když se budu o auto starat, tak ještě nějakou dobu bez koroze vydrží.
Moc děkuji za Vaše názory a snad informace poslouží někomu dalšímu.
Hezký den.
reagovať
Ales T.
počet príspevkov2
dátum registrácie07.09.2016
Streda 07.09.2016 02:24, Jsem jednoznačně pro Fabii, ale...
Na dvoře nám stojí obě auta. Fabia 1.2 a Yaris 1.3. obojí r.v. 2006, koupené nové.
Škodu Fabii 1.2 HTP jsem získal výhodně po zesnulém dědovi v rodině (jinak bych si ji hlavněkvůli ceně, a pověsti motoru nekoupil). Dříve jsem měl Opela Astru a Ranaulty Twingo, Megane II, Ford Focus...
Vzhledem k tomu, že Fabia bylo poctivě vyvíjené a odzkoušené auto, narozdíl od těžce rozpočtového auta jako je Toyota Yaris, tak je opravdu velmi znatelný rozdíl, zejména v pohodlí.
Tchán má Yarise 1.3 VVTi z r. 2006. Fabia je větší (kufr, zadní sedačky), ale hlavně, mnohem pohodlnější. Na odhlučnění interiéru, jakož i dalších věcech se u Fabie nešetřilo a je to opravdu velmi výrazně znát.
V běžně používanách otáčkách okolo 3000, je Fabia na maximu toč. momentu, což je pro běžnou jízdu výhodnější, než ve špičkových hodnotách podstatně silnější Yaris. Yaris má větší sílu až na 4000, maximum je na 4200 a do takových otáček běžný řičič v běžném provozu motor nehoní, ostatně by za chvíli v Yarisovi přišel o sluch, nemluvě o spotřebě.
Aby jel Yaris stejně svižně jako Fabia, musí se točit nejméně o 1000 otáček víc. Dokonce řidič od 3000 pociťuje i vibrace motoru do volantu.

Motor u Yarise 1.0 bych doporučil pro opravdu velmi umírněné a nenáročné uživatele.

Tolik k rozdílům mezi těmito auty, jak to vidím já (i moje žena, která používá obě auta, Yarise jen když není k dispozici Fabia :-)
reagovať
Petr S
počet príspevkov1250
dátum registrácie28.11.2008
Streda 07.09.2016 17:07, RE: Jsem jednoznačně pro Fabii, ale...
Ales T. napísal:
Na dvoře nám stojí obě auta. Fabia 1.2 a Yaris 1.3. obojí r.v. 2006, koupené nové.Škodu Fabii 1.2 HTP jsem získal výhodně po zesnulém dědovi v rodině (jinak bych si ji hlavněkvůli ceně, a pověsti motoru nekoupil). Dříve jsem měl Opela Astru a Ranaulty Twingo, Megane II, Ford Focus...Vzhledem k tomu, že Fabia bylo poctivě vyvíjené a odzkoušené auto, narozdíl od těžce rozpočtového auta jako je Toyota Yaris, tak je opravdu velmi znatelný rozdíl, zejména v pohodlí.Tchán má Yarise 1.3 VVTi z r. 2006. Fabia je větší (kufr, zadní sedačky), ale hlavně, mnohem pohodlnější. Na odhlučnění interiéru, jakož i dalších věcech se u Fabie nešetřilo a je to opravdu velmi výrazně znát.V běžně používanách otáčkách okolo 3000, je Fabia na maximu toč. momentu, což je pro běžnou jízdu výhodnější, než ve špičkových hodnotách podstatně silnější Yaris. Yaris má větší sílu až na 4000, maximum je na 4200 a do takových otáček běžný řičič v běžném provozu motor nehoní, ostatně by za chvíli v Yarisovi přišel o sluch, nemluvě o spotřebě. Aby jel Yaris stejně svižně jako Fabia, musí se točit nejméně o 1000 otáček víc. Dokonce řidič od 3000 pociťuje i vibrace motoru do volantu. Motor u Yarise 1.0 bych doporučil pro opravdu velmi umírněné a nenáročné uživatele.Tolik k rozdílům mezi těmito auty, jak to vidím já (i moje žena, která používá obě auta, Yarise jen když není k dispozici Fabia


Měl jsem yaris 1.3 64kW 6 let a pak i půjčenou Fabii 2 gen. 1.2 HTP 14 dní na dovolené. Mám přesně opačnou zkušennost. Yaris 2. generace je relativně dobře odhlučněné auto a 4 válec je mnohem tišší než 3 válec obecně. Zrovna tak má 4 válec 1,3 mnohem lepší dynamiku a to jak na papíře 0-100 km/h tak i ve skutečnosti.

Aktuálně jsem se vrátil z dovolené kde jsem měl půjčený Nissan Note r.v. 2016 taky motor 1,2 3 válec. Přesto že auto je lehké, váží jen 1040 kg, tak dynamika a hluk motoru stejná jako v té Fabii tehdy. Při předjíždění ze 40 km/h na dvojku se po sešláputí plynu na podlahu ozve mohutný řev, ale akcelerace se moc nekoná.

Můj názor je že atmo 3 válce 1.2 se do aut dávat nemají, nejede to a zvuk motoru se nedá poslouchat.

P.S. Nevidím důvod proč občas motor nevytočit na 4000 otáček. Běžně při předjíždění točím motor k 6500. Zas tak často to nedělám, aby to mělo nějaký vliv na spotřebu a prý se přitom čistí motor od karbonu.

Mimochodem ad velikost kufru 2. generace Yarise o které je řeč měla kufr o velikosti 260-365L podle toho jak se posunuly zadní sedačky. Těch 365L je hodně slušná hodnota na svoji třídu, tak psát že má malý kufr je trochu mimo. Zrovna tak psát že je to těžce rozpočtové auto je taky mimo. Yaris se neprodával za pár babek.
reagovať
Papagelo
počet príspevkov52
dátum registrácie06.07.2015
Nedela 11.09.2016 17:16, Yaris-Fabia
No já mám atmosférický třívalec 50Kw v Suzuki Alto a při vonoběhu,
kromě nepatrné vibrace není vůbec slyšet. Při vyšších otáčkách ano,
ale není to nic, co by obtěžovalo, spíše je to od pneu a od zrcátek při
rychlosti nad 120km. Takže za mě 3.válec OK. Na závodění to není,
ale na "normální" ježdění ano.
reagovať
BobanHTP
počet príspevkov2404
dátum registrácie19.08.2015
Pondelok 12.09.2016 09:35, Atmosferické tříválce
Je to tak, jak se tady píše. Atmosférické tříválce 1.0 (koncernový 1.0 MPI čí kolínský 1.0 VTI a nebo podobný korejský 1.0) nabízejí alespoň nízkou spotřebu ve městě, ale 1.2 (PSA, Nissan, do nedávna HTP atd.) opravdu už nic. Navíc na dálnici se vám může klidně stát, že spotřeba stoupne nad úroveň atmosférických 1.6...
Vedle toho 4-válcová atmosféra 1.25 od Korejců je skoro jako balzám pro nenáročného řidiče, nízká spotřeba, docela příjemná zvuková kulisa a dokonce ve vyšších otáčkách i slušná akcelerace. To samé má Ford ve Fiestě, také motor 1.25, opět kultivovaný 4-válec atd..
Jinak já mám v Peugeotu 206 motor 1.1 44kw, jstarý známý PSA 4-válec a nestačím se divit, jak mi stačí i na dálniční přesuny do práce 2x40km Bohužel patrně Euro 5 a 6 tento motor pohřbila, přitom dokáže i se zapnutou klimatizací uhánět přes 150km/h! -.. a opět sametový chod 4-válce, který si na okreskách jen tak přede na pětku
Japonské 1.3 VTEC (Honda Jazz a nebo obdobný v T. Yaris) - to jsou asi nejlepší malé atmos. motory vůbec, jezdit pod 5l nedá žádnou námahu a to auto nijak nešetříte, navíc ve vyšších otáčkách auto opravdu jede. Dle mého tenhle motor měl být dáván do Fábie kombi, to by pak škoda snad nestíhala ani vyrábět Další velkou devízou těchto jednatrojek je spolehlivost, tam se nechytá prakticky nikdo z konkurence.
reagovať
Ales T.
počet príspevkov2
dátum registrácie07.09.2016
Streda 14.09.2016 14:46, píši jen zkušenosti
Tabulkové hodnoty jsou jedna věc, praxe druhá.
To že jsou trivalce obvykle paskvily a HTP má dokonce konstrukční vady je fakt.
Faktem ale také je že jednickova fabia má motor od interiéru odhlucneny daleko lépe. A to je bez pochyb.
K čemu mi jsou dobré špičkové hodnoty a dynamika vozu za 400 tisíc, když se už na 3000 otáčkách tj. 100 km / h začne do interiéru linout nepříjemný řev motoru... Jestli je na tom tak zle i Fabia II, netuším, nikdy jsem v tom nejel, nemohu soudit.
Pokud otevřu kufr, je ve Fabii větší. Se sklopenymi sedackami mají obě auta kufr velkorysý, ovšem.
Vytáčet motory je fajn, ale to se dělá jen občas. 90% řidičů, pro které jsou auta určena, jezdí v režimu mezi 2000-3000 otáček.
Z uživatelského hlediska je pohodlnější Fabia. Pro celou rodinu. Kromě našeho dědy. Ten nedá na Yarise dopustit. Přitom nikdy nepřekročil 3000 otáček a pokud si za jeho přítomnosti nekdo dovolí jet svizneji, dostane za uši, protože mu kazime spotrebu. Yaris když se točí, tak řve, ale jede rychleji. Fabia je tichý klidas. Tolik zkušenosti.
Že je Yaris opravdu silně rozpočtové auto je fakt, který je vidět, slyšet. Potvrdí to každý odborník či konstruktér vozu. Že bylo při tom tak drahé je mistrovství PR prodejců.
reagovať


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.