Pavlik napísal:
Já naopak TSi za průšvih považuji - po "škodovácku" v tichosti již proběhla jedna svolávací akce na výměnu rozvodů, ale sami technici ze škodovky konstatovali že "to snad pomůže" k odstranění vysokého rizika selhání rozvodového mechanismu = pro mne naprostá nedůvěra k tomuto motoru.
HTP - o tom se nemá cenu bavit. Prušvih ! V mém okolí jich tu jezdí asi 5 a vpodstatě všichni od nového vozu. Do 30 tis se nic moc neděje, pak to chce servis každých 5 tis se do toho motoru něco musí nacpat. Zatim nejvšší nájezd je u kolegy a to 125 tis a na reklamaci už byl 7x včetně 3x odtažení pro nepojíznost. Pokaždé jiná závada. TSI 1,2 mám ve firmě ve fábiích. Ve výkonech 63 a 77 Kw. U 3 ks po 50 tis propálený píst, vypálené sedla ventilů ztráta komprese, pokaždé měněn na záruku motor. další dvě mají nájezd 45 tis a čekáme co bude. U variant 77Kw (4 ks) zatím žádná závada, ale je pravda, že zatím mám nejvíc já cca 31 tis km. Spotřeba je dobrá do cca 80-90km/h pak roste neuměrně. Hodnoty udávané výrobcem jsou k smíchu. Za 5,4 v průměru se prostě jezdit nedá. Ted v zimě jsem na 7,2 Při klidné jizdě to jde stlačit k 6 - 6,5 litrům . Ale musí být alespon 50km v kuse a víc. Pokud jedu Praha - Brno 2 až 3 lidi na letních 205tkách jsem na 8,5 -9 litrech jen to fikne a to 160tku nepřekročím. Auto umí vyhnat tachometrových 210 tedy 190/193 na udaji v navigaci. Ale to jsem zkoušel za tu dobu jen 2x. Pak tu máme pár 1,8TSI v oktávkách u obou v 45tis přeskočen rozvodák. Jeden motor zničen, jeden včasně zastaven, ale už nenastartoval. Odtah, oprava a jezdí. První motor tedy po roce provozu vyměněn za nový. V dalších 50 tis km na servisu opět přeskočen řetez o jeden zub. Auto sice jelo ale v servisu měněn jakýsi přítlačný napínák za jiný . Servis odstávka cca 38 hod u auta co denně stráví na cestě s projektovým teamem cca 5 - 10 hodin je to průšvih. nahrada je u nás samozřejmost, ale tohle jsem od TSi motorů nečekali. V dřívější firmě jmě měli Mazdy, Nissany a Mitsubitsi. Vše v benzínu (atmosferické motory většinou 1,6 nebo 1,8) . Ty auta jezdi snad ještě dneska. Po 4 letech (rok 2006) se prodávali s 250 - 320 tis na tachometru a krom pravidelného servisu jsme o nich vubec nevěděli. Což se o TSI říct nedá.